Nożny i ręczny?
Jeśli tylko jeden to stawiam na włącznik?
_________________ Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
Jon 45
Wiek: 61 Dołączył: 31 Gru 2014 Posty: 58 Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: Pią Mar 09, 2018 20:52
nie działa na recznym i na noznym , ktoś wie jaki jest bezpiecznik od stopu
10A instruments, ilumination. Ze schematu wynika, że powinny paść zegary i światła postojowe. Skrzynki bezpieczników szukaj pod kanapą w okolicy akumulatora. Bezpieczników jest ich w sumie 12 sztuk z czego 6 sztuk 10A. Twój winowajca jest w skrzynce z sześcioma małymi i jednym dużym bezpiecznikiem/diodą. Jak nie chcesz zgadywać polecam "przepikać" ciągłość obwodu bezpiecznika multimetrem.
_________________ Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
Jon 45
Wiek: 61 Dołączył: 31 Gru 2014 Posty: 58 Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: Sob Mar 10, 2018 17:56
Sprawa się rozwiązała okazało się żę stop swiecił cały czas winien był wyłącznik na recznym .dzieki za podpowioedzi.
Sprawa się rozwiązała okazało się żę stop swiecił cały czas winien był wyłącznik na recznym .dzieki za podpowioedzi.
Tak przypłaszczałem Fajnie, że to drobiazg!
_________________ Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum