Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1757 Skąd: Betzdorf (DE)
Wysłany: Pią Maj 18, 2007 19:28 Dni Suzuki - Szczecin
Ludzie - ale się wyjeździłem . Szkoda, że nie było SV .
Dla motocykli dostępnych na jazdach testowych przyznaje takie oto miejsca:
1. Bandit 1250 - boska maszyna i chyba się rozchorowałem . Minus - niestety brak kardana .
2. GSR 600 - bardzo fajna i poręczna maszynka z niezłym kopem.
3. Intruz M1800 za moc lokomotywy i niesamowite przyspieszenia (180km/h na kawałku prostej... ale jazda ).
4. V-Storm 650 - jestem bardzo zawiedziony bo silnik ma sie nijak do moich wyobrażeń o fajnej V .
5. DR-Z 400 ... badziewie jakich mało. Silnik chodzi jak w mojej kosiarce, wąskie to jak rower, do tego wysokie a powyżej 80km/h wieje jakbym jechał 140... Feeee.
Był jeszcze GSX-R 750 ale się nie zdecydowałem na test .
Pamiętajcie, że to moja opinia... nie dla wszystkich brak kardana w Bandicie będzie minusem. Tak samo jest z DR-Z...dla kogoś może być świetnym motocyklem.
Pozdrawiam.
P.S. Szkoda, że Honda nie robi takich dni otwartych .
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 526 Skąd: Mielec
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 18:46
A moglbys przyrównać V-Storma do NTVki? Co wynika z konfrontacji tych dwóch moto? Może i gatunki nie są te same ale... Jestem ciekawe jak wypada nowiutka V-ka Suzuki w porównaniu do sprawdzonej, dość starej już konstrukcji Hondy.
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1757 Skąd: Betzdorf (DE)
Wysłany: Wto Maj 22, 2007 19:23
Ja się na DL zawiodłem. Różnicy w dynamice nie zauważyłem żadnej. Lepiej jest tylko jeśli chodzi o wygodę podróżowania. Widać (i czuć), że na tym motocyklu swobodnie można zrobić długie dzienne przebiegi.
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 526 Skąd: Mielec
Wysłany: Czw Maj 24, 2007 12:01
Dlaczego konkretnie sie zawiodłeś?
W sumie z wyglądu moto całkiem przyjemne. Z suchych danych tech. wynika, że moto jest o 6 km mocniejsze od NTV (ale moc 66,6km osiągana przy 8800 obr/min czyli wyżej niż nasza V-ka). Moment obrotowy praktycznie identyczny jak nasza ulubienica. W jakimś teście wyczytałem, ze prędkośc maks wynosi 180 km/h (NTV chyba tak samo) - natomiast zaskoczylo mnie że "przyjemnie podróżuje się z prędkościami rzędu 140 - 160 km/h". Wiem ze V-Storm ma małą owiewkę (z niezłą szybą), ja natomiast w NTV mam dużą szybę i zaręczam że 140 a tym bardziej 160 przelotowej to nie jest przyjemna sprawa na NTV.
I jeszcze jedno - jaka jest masa własna NTV? Zalana płynami wiem ze 208 kg.
W owym teście który poczytałem, zachwycano się wynikiem 189 kg V -storma.
Pomógł: 3 razy Wiek: 42 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1757 Skąd: Betzdorf (DE)
Wysłany: Czw Maj 24, 2007 15:16
Bo po pierwsze ogólnie ten motocykl mi się nie podoba. Po drugie miał źle ustawioną szybę i od 90km/h kask wpadał w okropne wibracje (ale to się da ustawić). Po trzecie jest za słaby jak na motocykl mający służyć do turystyki. I po czwarte moc ma dopiero na górze i to mi się kłóci z wizerunkiem silnika V.
P.S. Nie przesadzaj, że nie można utrzymać 140 przelotowej... Fakt, że na DL jest przy tej prędkości wygodniej ale bez przesady .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum