ziobrowski napisał/a: |
A teraz opowiem wam historie .po dluzszym postoji motorek mi nie palil
a przyczyną była pompka paliwa. rozebralem kopulku pompki paliwa i zaczalem naciskac uruchamiac starteer a tu nic paliwo sie nie leje ... wzialem srubokreta pomacalem tam mechaniczne rzeczy poprystalem wd 40 i znowu puscilem starter i nagle fruuu benzyna sie leje z pompki niczym woda z niebios... |
ARTURO napisał/a: |
Po zamknięciu kranika pompa chce nadal pompować bo przed gaźnikiem spada ciśnienie a ty jeśli zamknąłeś dopływ to nie ma z kąt brać i wariuje (myślę , że to normalne)
Raczej unikaj takich eksperymentów , pompę należy oszczędzać a jej żywotność jest wyliczona w cyklach , im mniej klepnie tym dłużej pociągnie . Oczywiście wyolbrzymiam to Co do iskrzenia to powiem po raz kolejny jest rada na to , zamontuj mikro przekaźnik lub zwykły przekaźnik i iskrzenie zniknie . Iskrzenie skraca żywotność styków . Sposób montowania jest opisany na wcześniejszych postach |