Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Wygoda na dalszych tra
Autor Wiadomość
oldmotory 
Centrowanie kół


Pomógł: 46 razy
Wiek: 50
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 806
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Wto Lip 05, 2016 22:09   

Wiosną kupiłem sobie taki "dynks"
( wybrałem zupełnie losowo pierwszą lepszą aukcję, dla zobrazowania tego drobiazgu)
http://allegro.pl/tempoma...6307477759.html

Można spokojnie trzymać dłoń na "biskupa" ,a na dalszych trasach można dojść do pozdrowienia wręcz "nazistowskiego" nie tracąc kontroli nad gazem.
Na początku trochę mnie to wnerwiało, ale teraz jestem bardzo zadowolony.
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
 
 
Nomad_FH 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 45
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 577
Skąd: Jaworzno
Wysłany: Sro Lip 06, 2016 01:03   

Ja powiem taką ciekawostkę - o takim sposobie ułożenia dłoni słyszałem już w czasie kursu na prawko, ale jakoś mi to "nie lezało". Teraz szkolenie z Radeckim - tak samo, mimo instruktazu jak to powinno wyglądać - jakoś mi nie wychodziło, jazda "do atrakcji" drętwiejąca dłoń - dobrze, ze akurat światła były... powrót z atrakcji, dłoń automagicznie się ułożyła w taki sposób, od tego momentu zrobione ponad 1000 km - bez problemu z drętwieniem, a co więcej wręcz wygoda z takim ułożeniem + szybkość reakcji :)
Najwidoczniej do każdego "dinksu" trzeba samemu dojść :)

A taki tempomat - sam się już nad podobnym zastanawiałem :)
_________________
Rover, wanderer
Nomad, vagabond
Call me what you will
 
 
Scotty_ 
Nawijacz asfaltu


Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 1202
Skąd: Lyski SRB
Wysłany: Sro Lip 06, 2016 05:50   

Ja mam "tempomat" z Castoramy: http://www.castorama.pl/p...rofix-30mm.html
Założony na oklejoną szkotem manetkę jest wystarczająco mocny, by po oparciu się o klamkę hamulca utrzymać odkręcenie manetki i jednocześnie bardzo łatwo zamknąć przepustnicę przy konieczności odpuszczenia gazu. Wadą i zaletą jest to, że jeżeli ręcznie nie zarkęcisz manetki, to będzie cały czas odkręcona, ale jednocześnie jesteś w stanie dać prawej ręce trochę odpocząć.
_________________
"Dzieci należy trzymać z dala od Internetu. Od dzieci Internet głupieje..."

-Revelka
-Tenerówka
 
 
Edi 


Dołączyła: 05 Cze 2016
Posty: 11
Skąd: Wro
Wysłany: Nie Lip 10, 2016 19:37   

Bingo! Podwyższenie kierownicy zadziałało !!! :D
Pozycja dużo wygodniejsza, kręgosłup nie pęka, ręce odciążone, a do tego wystarczyło linek i nie trzeba było nic przerabiać - polecam :D

Zamontowaliśmy coś takiego :

http://allegro.pl/podwyzs...5820628650.html




Pozdro!


a wygląda to tak:

[img]https://picasaweb.google.com/100379547939430394085/6305749577361982433?authkey=Gv1sRgCOaOuY-_y5aFCg#6305749610222158738[/img]

[img]https://picasaweb.google.com/100379547939430394085/6305749577361982433?authkey=Gv1sRgCOaOuY-_y5aFCg#6305749578400880370[/img]
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Nie Lip 10, 2016 21:09   

Link nie działa, a zdjęć nie ma...
_________________
Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.

Spawam plastiki.



Pokud jsem pomohl, stiskn?te tla?ítko ↑
 
 
Krzysztof_nowy 


Pomógł: 20 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Cze 2015
Posty: 773
Skąd: Warszawa / Siedlce
Wysłany: Pon Lip 11, 2016 00:31   

Edi, musisz umieszczać w znacznikach bezpośredni link do zdjęcia (np prawy -> pokaż obraz):, o tak







Pzdr!
 
 
Edi 


Dołączyła: 05 Cze 2016
Posty: 11
Skąd: Wro
Wysłany: Pią Lip 15, 2016 22:18   

Krzysztof_nowy dziękuję za wrzucenie fotek !!! :D
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Pią Lip 15, 2016 22:22   

Ja mam tak samo podwyższone jak Ty :) I jest super :)
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
Krzysztof_nowy 


Pomógł: 20 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Cze 2015
Posty: 773
Skąd: Warszawa / Siedlce
Wysłany: Pon Lip 18, 2016 13:21   

Edi, drobiażdżek :razz:
 
 
Panda 
Podwórkowy kaskader

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Sie 2015
Posty: 211
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie Lip 24, 2016 13:10   

Komfort jazdy zależy też od rodzaju drogi, jestem po przejechaniu ok 800 km po autostradzie z przerwami na tankowanie i jestem mniej zmęczony niż jak bym zrobił połowę po krajowych i wiejskich ścieżkach ;) ale po powrocie będę kombinował z regulacją kierownicy, a później z podwyższenie jej
 
 
Edi 


Dołączyła: 05 Cze 2016
Posty: 11
Skąd: Wro
Wysłany: Nie Lip 24, 2016 14:15   

Ja walczę o wygodę , bo nas czeka jakieś 4000km :D Startujemy w najbliższą sobotę !
I to z pewnością nie będzie autostrada - opowiem , jak wrócimy jak się Hondzia spisze :D
 
 
Gryf 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 49
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 55
Skąd: Gryfino
Wysłany: Nie Lip 24, 2016 17:11   

No, to powodzenia w trasie życzę, dobrej pogody i niezapomnianych wrażeń z wycieczki :)
 
 
Edi 


Dołączyła: 05 Cze 2016
Posty: 11
Skąd: Wro
Wysłany: Sro Sie 17, 2016 12:16   

Hej! Wróciliśmy po zrobieniu 4300 km :D Hondzia spisała się wyśmienicie - jestem z niej bardzo zadowolona :D Nie mogło być inaczej ponieważ mąż przygotował ją do wyjazdu wzorowo - dziękuję Kochanie !

Pokonałyśmy razem trasę z Wrocławia przez Tokaj - Sapanta - Bicaz - Sighisoara - Sibiu - Trasa Transfogaraska oczywiście - Bukareszt - Konstanca - Krapets (Bułgaria) i na powrocie przez Braszow i powalający off-road na trasie Deva-Oradea też dałyśmy radę ( ściągnięta nawierzchnia , poprzeczne ryfle, strugi deszczu i płynące w poprzek błoto z podsypki - było naprawdę trudno!)
Hondzia układała się w zakrętach jak rowerek i przysparzała samych miłych doznań z jazdy. A czasem zakręty były tak wyprofilowane , że miałam wrażenie jazdy wokół słupa :P Po wielu kilometrach tras zrobionych na mojej pierwszej miłości Drag Star XVS 650 muszę oddać sprawiedliwość - Devcia na górki, a Drag na nizinki :grin:

Jak dla mnie komfort jazdy bardzo dobry :D
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Sro Sie 17, 2016 17:16   

Edi, to widzę, że bardzo podobne trasy machneliśmy, ja tylko ominąłem Wesoły cmentarz i unikałem "Drogi Szatana" czyli Oradea-Deva bo właśnie tam jest tragedia :D Ciesze się, że Devila Ci się tak podoba, świetna maszyna nie ma co!
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12