Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Co dziś zrobiłem/zrobiłam dla mojej NTVki?
Autor Wiadomość
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Pią Kwi 06, 2018 13:50   

Dziś zakupiłem dla Tuptusia "papucie" - Michelin Pilot Road4 Trail przód z 2014, a tył z 2016 roku w cenie 313 zł/ kpl. z wysyłką.

Dodatkowo już jadą: prawa owiewka(miałem spawać ale trafiła się w dobrej cenie), i kilka innych pomniejszych części zakupione łącznie za 200zł. W przyszłym tygodniu mam zamiar odpalić...

Aż strach pomyśleć co to będzie :twisted: - od wypadku stoi nie ruszają w garażu.
_________________
Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.

Spawam plastiki.



Pokud jsem pomohl, stiskn?te tla?ítko ↑
 
 
Emhyrion 
Emhyrion

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 477
Skąd: Polska
Wysłany: Pią Kwi 06, 2018 14:00   

Ja co prawda sam nic nie zrobiłem, ale mam info że moja Devilka jest już jak nowa po wymianie owiewki, i stoi na nowych oponkach Metzeler R1.
 
 
ZielonyPL 
ZielonyPL


Pomógł: 2 razy
Wiek: 45
Dołączył: 26 Lut 2018
Posty: 57
Skąd: Tarnobrzeg
Wysłany: Sob Kwi 07, 2018 21:06   

Witam.
Mam do Was pytanie odnośnie rozruchu zimnego silnika. U mnie zaciągam ssanie, odpalam i silnik wchodzi na obroty na 2-3 sekundy a potem obroty spadają i silnik pracuje jakoś dziwnie. Czy u Was jest podobnie?
Nagrałem dwa silniki z odpalania:

https://youtu.be/UKAxR9VCNrI
https://youtu.be/pVb4zEUwhy0

Mam też problem z pompą paliwa. Wymieniłem wczoraj styk i dzisiaj pojechałem sprawdzić i niestety przy prędkości powyżej 120km/h silnik zaczął się dusić i przestał ciągnąć, dopiero po odpuszczeniu manetki i redukcji powoli wróciło wszystko do normy. Ewidentny brak paliwa. Patrzyłem na styki w pompce na biegu jałowym i styk klika co 4-5 sekund. Czy tak ma być :?:
Ratujcie :???:
 
 
Rudolf_0 


Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 32
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: Nie Kwi 08, 2018 10:14   

Wreszcie mojej Hani założyłem porządny stelaż, a na tym stelażu z tyłu kuferek centralny Awina (na razie taki, bo budżet napięty).

Dodatkowo wymiana klocków z tyłu, poprawa zaworów i przerwy na świecy (pali jak złoto teraz). Oczywiście wymiana oleju, filtrów.

Stelaż zamówiony ze stelmoto, dzięki za kontakt!
_________________
"Patrz w gwiazdy ale uważaj na drogę" ~W. Rabe
Nagle ulubiony cytat z czasów szkoły średniej staje się jeszcze bardziej aktualny...
 
 
sgtcop13 
Premium User


Pomógł: 15 razy
Wiek: 56
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1776
Skąd: Tarnów
Wysłany: Nie Kwi 08, 2018 19:33   

ZielonyPL, w kwestii samego odpalania, to chyba problemu nie ma. U mnie w poprzednich "gaźnikowcach" było podobnie. Chwilę po rozruchu zimnego silnika obroty zaczęły znacznie spadać, wtedy ujmowałem ssania i obroty szły w górę. Oczywiście i bardziej zimny był silnik przy starcie to proces ten następował później. Tu po prostu od nadmiaru paliwa silnik zaczyna się chyba dusić i dlatego obroty spadają :???:

No ale poczekajmy na opinię chłopaków, którzy się znają, a nie tylko chcą doradzić :mrgreen:
_________________
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
 
 
PSzydlowski 
(Piotrek)


Pomógł: 25 razy
Wiek: 61
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 759
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Kwi 09, 2018 10:32   

Zaszalałem i wymieniłem świece na wersję snobistyczną - czyli irydowe. Udało mi się kupić Denso po trzy dychy za sztukę. Postanowiłem potraktować to jako "inwestycja w iryd" :)

Wszyscy piszą o różnicach napiszę i ja. Moto odpalało mi na dotyk i tak zostało. Pracowało "kulturalnie" i tak samo pracuje.

I niech tak zostanie :)

Pozdrawiam,
_________________
PJS

Były motocykl ... jest wynalazek :)
Aprilia Mana 850
 
 
raV 


Wiek: 43
Dołączył: 16 Cze 2017
Posty: 11
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw Kwi 12, 2018 23:35   

U mnie w przygotowaniach to pucowanie było! Ale filtr powietrza udało się zainstalować, w końcu działa gniazdo USB ( bezpiecznik padł odrazu) ale najważniejsze to uchwyty dla pasażera po renowacje! Teraz są w czarnej perle :poprzedni właściciel zmasakrował je podobnie jak pokrywkę zbiornika na pł. chłodniczy ( teraz nowe), a no i teraz otwierają się dwa schowki!
Nie zdążyłem ale mażą mi się felgi w czarnej perle. :lol:

Coś tylko foto nie migę dodać :neutral: co by się podzielić
_________________
Junior motocyklowy
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Pią Kwi 13, 2018 09:11   

Co tu dużo pisać - zabrałem się za naprawę po wypadku





_________________
Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.

Spawam plastiki.



Pokud jsem pomohl, stiskn?te tla?ítko ↑
 
 
rzempi 


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 1359
Skąd: Kobyłka
Wysłany: Sob Kwi 14, 2018 21:36   

GhoustDragon, Ty to jak zwykle, nic na skróty... Devilki niedługo będziesz składał przez sen.
A ja co zrobiłem dla swojej NTVki? Dziś jej na liczniki wyświetliło się 35000 km i było miło.
_________________
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
 
 
PeterP 
fan dziwnych moto.


Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 646
Skąd: Legionowo
Wysłany: Pią Maj 04, 2018 21:42   

Dużo rzeczy (ostatnie kilka dni):
1) Ogarnąłem Devi po fikołkach: czyli wymieniłem boczne kufry w moturze; wyszpachlowałem i pomalowałem dekle
2) poprawiłem fabrykę w mocowaniach listw zamków kufrów bocznych (na przestrzał śrubami 50x4 z sześciokątnym łbem
3) ogarnąłem lakierem strukturalnym matowe boczki (boll zostawia grubą strukturę a troton drobną)
4) wymyłem całość
5) "wyplakowałem" devi
6) ogarnąłem przegląd
... i pojechałem do domu na zasłużone Piwo :)
i kurde tak jak chciałem sprzedać znajomemu, tak się przez tę całą zabawę zżyłem że kurde "ni hu hu"... niech cieszy oko a raz na jakiś czas poniesie w Polskę :) ... dołożymy wózek boczny kiedyś ;)
https://photos.app.goo.gl/5c5P4gDnLnvQbv7E9
_________________
Varadero 125 -> NT700V -> BMW F650 CS -> Zontes 310 T2
 
 
Nomad_FH 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 45
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 577
Skąd: Jaworzno
Wysłany: Nie Maj 13, 2018 13:33   

Co dziś (wczoraj) GhostDragon zrobił dla mojej devi :D
No w zasadzie robota była na dwa etapy, pierwszy w kwietniu (spawanie błotnika) drugi wczoraj. Tak jak oczekiwaliśmy - nie była to robota na "5 minut", zajęło to cały dzień.
W dodatku okazało się, że ubytek plastiku był również w miejscu, które nie było widoczne - zasłaniał go deflektor rąk.

Więc po majowych zeszłorocznych fikołkach zostały pospawane plastiki czaszy (ubytki uzupełnione od dawcy), pospawana owiewka (tu akurat było stare pęknięcie - jeszcze z czasów poprzedniego właściciela), wymienione klocki hamulcowe, wymieniony płyn hamulcowy i olej, zamontowany podnóżek kierowcy(choć tu sprzedawca mnie "naciął" bo miał być oryginalny z Deauville, a przysłał mi z jakiegoś innego motocykla - na razie pozostaje taki) .
Przy okazji zrezygnowanie z mocowania schowków bocznych do owiewek w celu ich szybszego demontażu :D

Teraz trzy najważniejsze dla mnie rzeczy:
- chłodzenie, miałem problem ponieważ nie włączał się wentylator, co powodowało w korkach/światłach zapalanie czerwonej lampki i konieczność schładzania maszyny. Pierwsza diagnoza - walnięty wentylator, jednak wczoraj okazało się, ze diagnoza była błędna - wentylator w porządku. Po wymianie płynu chłodniczego i porządnym odpowietrzeniu - zdziwienie, testowa żarówka wpięta na krótko w obwód - czujnik - akumulator - zaczyna świecić, po chwili uruchamia się wentylator devi... a w zasadzie układ chłodniczy nie był rozbierany...
Problem z chłodzeniem i wentylatorem miałem (o ile pamiętam) od momentu poprzedniej wymiany płynu chłodniczego w warsztacie u mnie w mieście. Dziwne...

- wymiana żarówki H4 (okazało się, że miałem jakąs "lepsiejszą, niebieską" Philipsa, która miała już co najmniej 4-5 lat) - na Osram Nightbreaker Unlimited. Różnica ogromna, o ile wcześniej na krótkich miałem "jakąś przestrzeń" oświetloną przed motocyklem, później bardzo krótki odcinek strefy trochę gorzej oświetlonej i od razu BARDZO MOCNO i dośc blisko od motocykla widoczną granicę światła/ciemności (bez strefy półcienie za nią), tak obecnie przestrzeń przed motocyklem mam znacznie mocniej (szerzej) oświetloną, strefa słabiej oświetlona jest zdecydowanie dłuższa i szersza. I przestrzeń za granicą światła/cienia jest nadal oświetlona - oczywiście w coraz słabszym zakresie. Wrazenia z jazdy w nocy przez las - dużo większy komfort nawet na światłach mijania, dużo lepiej doświetlone ciaśniejsze zakręty, choć oczywiście nie w takim stropniu jak przy drogowych.

- wymiana podświetlenia tablicy na diody LED - 3x High Power Led SMD, oraz podświetlenie części kontrolek (kierunki, światła długie, kontrolka ciśnienia oleju) kolorowymi diodami na podstawie T5. Efekt - niesamowita poprawa widoczności wskazań zegarów.

Oprócz tego już wcześniej devi dostała z powrotem mocowanie nawigacji (stracone po szlifie) oraz nową kamerkę na kask (GitUp2 zewn. mikrofonem i pilotem) :)
_________________
Rover, wanderer
Nomad, vagabond
Call me what you will
 
 
mrok31337 
mrok31337


Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1877
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie Maj 13, 2018 17:50   

Dużo roboty. U mnie mniej. Sprzedałem wczoraj. :mrgreen:
_________________
http://instagram.com/mrok31337
Honda NTV 650 Revere -> Suzuki V-Strom 650 Triumph Bonneville SE
 
 
Krzysztof_nowy 


Pomógł: 20 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Cze 2015
Posty: 773
Skąd: Warszawa / Siedlce
Wysłany: Pon Maj 14, 2018 15:24   

A ja założyłem nowy podnóżek. Stary został utracony w akcji. :neutral:
 
 
kudlaty 
Premium User


Pomógł: 22 razy
Wiek: 46
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 1721
Skąd: Offtock ;-)
Wysłany: Wto Maj 15, 2018 08:58   

No to i ja: wyczyściłem i naciągnąłem łańcuch :-P
_________________
Były: Mińsk 125, 1989, NT 650V, 2000
Teraz: XL700V, 2008
http://www.dkms.pl/ - Fundacja Dawców Komórek Macierzystych

 
 
PeterP 
fan dziwnych moto.


Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 646
Skąd: Legionowo
Wysłany: Wto Maj 15, 2018 19:17   

A ja w Junaku vel Kidenie założyłem poprawnie dźwignię zmiany biegów którą "dealer junaka" źle założył, przykręciłem jedną śrubkę której nie było od nowości i podokręcałem te które zostały przykręcone "palcyma" na odp...dol ... jak już latamy po moto innych niż NTv-ki ;) ... a poza tym chyba zbyt szaleję BMW CS spalił mi ostatnio 4,7l/100km
_________________
Varadero 125 -> NT700V -> BMW F650 CS -> Zontes 310 T2
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 12