Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Co dziś zrobiłem/zrobiłam dla mojej NTVki?
Autor Wiadomość
PeterP 
fan dziwnych moto.


Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 646
Skąd: Legionowo
Wysłany: Sro Lip 31, 2019 19:04   

a te z biedry?
_________________
Varadero 125 -> NT700V -> BMW F650 CS -> Zontes 310 T2
 
 
daryjusz 
Wielka psuja

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 412
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Sro Lip 31, 2019 21:45   

Z biedry mam taki 2 m i dawał cyba ponad 1A przy tej długości, więc nieżle.
 
 
Krzysztof_nowy 


Pomógł: 20 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Cze 2015
Posty: 773
Skąd: Warszawa / Siedlce
Wysłany: Sro Lip 31, 2019 22:01   

2m kabel usb? :shock:
Co Ty, Darek, od sąsiada ładujesz telefon? :D

Wracając do meritum to ja założyłem plastikowe handbary od pana chińczyka.
 
 
daryjusz 
Wielka psuja

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 412
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Sro Lip 31, 2019 22:06   

2m kabel np. przydaje się w samochodzie do podłączenia na stałę wideorejestratora lub puszczenie łądowania na tylną kanapę lub - co najważniejsze. do telefonu jak leżysz na wyrku i chcesz z niego swobodnie korzystać bez pochylania się do kontaktu/przedłużacza.

PS. mam i dłuższe, zazwyczaj jak jest coś kiekawego w promocji to biorę. Powyżej 3 m jednak polecam w szczególności kable aktywne, bo już zaczynają się problemy z transferem/ładowaniem.
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Czw Sie 01, 2019 13:23   

Ja się do wyjazdu przygotowałem :D




łożysko główki ramy i serwis przedniego zawieszenia.

A jakby ktoś był ciekaw tak wyglądają przepustnice i fajki świec w tygrysie:

No i zrobiłem obejście na ładowaniu z regulatora i teraz prąd idzie bezpośrednio do akumulatora po bezpieczniku 30A. Ładowanie stałe 13.9 podczas jazdy a wcześniej potrafiłem mieć i 13.1 przez pierwsze 20 km, max 13.6. Na rozgrzaniu mam 14,2-14,4 a na wolnych obrotach nie spada poniżej 12,7.
Zapodałem też prowizoryczne ale działające przesunięcie podnóżków pasażera.


I po złożeniu:
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
Ciok 
Old Traveler


Pomógł: 14 razy
Wiek: 60
Dołączył: 24 Mar 2018
Posty: 1760
Skąd: WPR Mazowsze
Wysłany: Czw Sie 01, 2019 17:14   

Mucha nie siada.
_________________
Pozdrawiam Sławek Ciok
„poznaj swój kraj, ojczyźnie służ” - Mazowsze jest piękne, otwórz oczy.
Karawanierzy Mazowieccy - sekcja moto
 
 
tAboon 
..::tAboon::..


Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 264
Skąd: Gdynia // Kielce
Wysłany: Czw Sie 01, 2019 18:16   

Kobrzak, Dobrze, że udało Ci się złożyć, bo patrząc na pierwsze foto to daleko byś tak nie zajechał :lol: :lol:
_________________
Pozdrawiam
tAboon

Romet Ogar 902 '85 --> Simson S51 '90 --> XL600V '92 white-UNI ('13-'15) vel "Krecik" --> NTV 650V '99 Black-PEARL ('15-??) vel "Czarnula" + NT 700VA '10 Silver ('22-??) vel Hanka
 
 
Leszek692 
Leszek692

Wiek: 54
Dołączył: 28 Lut 2019
Posty: 152
Skąd: EKU
Wysłany: Czw Sie 01, 2019 22:00   

Się nie znam , ale tak sobie myślę że to nie są fajki tylko cewki ale niech Ci będzie ;)
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Czw Sie 01, 2019 22:07   

Są pewnie i tacy co na jednym kole by dali rade :D

A tak jeszcze dodam:
Mimo, że kupiłem go z przebiegiem 11 tys km, to już do jednej lagi się ktoś dobierał. I to tak, że śrubę spustową na dole nie do końca prosto wkręcił, przez co śruba była rozpirzona bo dociągneli ją chyba udarem.

A, że to śruba z dość mało spotykanym gwintem to znaleźliśmy taką samą.ale z innym łbem od.. Jakiegoś wału korbowego :D ale działa, przy następnej wymianie dostanie oryginał :D

No i weź tu kup cokolwiek, mimo, że prawie jak nowy to już spierdzielili
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
tAboon 
..::tAboon::..


Pomógł: 4 razy
Wiek: 39
Dołączył: 25 Lut 2014
Posty: 264
Skąd: Gdynia // Kielce
Wysłany: Pią Sie 02, 2019 06:06   

Kobrzak napisał/a:
No i weź tu kup cokolwiek, mimo, że prawie jak nowy to już spierdzielili
A nie brałeś pod uwagę, że to tak w fabryce zrobili?
_________________
Pozdrawiam
tAboon

Romet Ogar 902 '85 --> Simson S51 '90 --> XL600V '92 white-UNI ('13-'15) vel "Krecik" --> NTV 650V '99 Black-PEARL ('15-??) vel "Czarnula" + NT 700VA '10 Silver ('22-??) vel Hanka
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Pią Sie 02, 2019 08:24   

Nie, bo w tej ladze z tą śrubą był inny olej niż w tej drugiej. Mam znajomka co kupił moto w identycznym stanie i u niego obie były takie same

[ Dodano: Pią Sie 02, 2019 09:24 ]
A no i ja jednej śrubie był fabryczny klej, a na drugiei niet
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
mrok31337 
mrok31337


Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1877
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto Sie 27, 2019 06:45   

Po ok miesiącu stania w ciepłym garażu mój vstrom z akumulatorem założonym na wiosnę wyssał go do 3,6V
Pełen wkurw. Musiałem jeździć triumphem! (sorki Kobrzak :D )
Odpiąłem na razie grzane manetki, gniazdo zapalniczki i uchwyt od nawigacji (wszystko podłączone pod aku) Naładowałem gnoja i będę paczał czy prąd spierdala.
_________________
http://instagram.com/mrok31337
Honda NTV 650 Revere -> Suzuki V-Strom 650 Triumph Bonneville SE
 
 
Leszek692 
Leszek692

Wiek: 54
Dołączył: 28 Lut 2019
Posty: 152
Skąd: EKU
Wysłany: Wto Sie 27, 2019 08:39   

Trzeba by amperomierz wpiąć w szereg nawet zwykły analogowy do 10 A takiego czasem używam .
Bo na multimetrze zera i kropki mi się pierdolą .
Albo mam bocznik spalony :mrgreen:

[ Dodano: Wto Sie 27, 2019 09:58 ]
http://drive.google.com/f...ew?usp=drivesdk
Używam takiego dziadka jest dość dokładny bo to w sumie miliwoltomierz z bocznikem .
Omijaj te z cewką z drutu miedzianego bo to w sumie tylko wskaźniki płynie prąd nie płynie dokładność żadna .
Sorry za off-top .
 
 
mrok31337 
mrok31337


Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1877
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto Sie 27, 2019 09:00   

Żaden offtop. Nie sprawdzałem jeszcze bo dobry multimetr mam w pracy i muszę zabrać dopiero.
_________________
http://instagram.com/mrok31337
Honda NTV 650 Revere -> Suzuki V-Strom 650 Triumph Bonneville SE
 
 
adamdive 
Adaś_Wieszczu


Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 493
Skąd: Ożarów Mazowiecki
Wysłany: Wto Sie 27, 2019 12:40   

Mroku ładuj jak najszybciej, bo wiesz...Triumph :mrgreen:
_________________
Yamaha FJR
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 12