" mierzymy :
1. Gdy motor jest na stopce centralnej, czy przy normalnej pozycji wyprostowanej na kołach?
2. Czy bagnet do pomiaru wkręcamy, czy tylko wtykamy bez wkręcania?
3. Poziom utrzymywać między min a max czy na max?
1. W zasadzie na kołach, ale tak naprawdę bez znaczenia.
2. Bez wkręcania, oparty o krawędź otworu.
3. Pomiędzy, ale może być max.
Mam nadzieję ze jakość wykonania i spasowania się podoba ?
Mowa Trawa
Jasne że się podoba
Wszystko dopasowane i do ręki zrobione , nie musiałem po garażu latać za śrubkami czy nakrętkami innymi słowy zestaw kompletny
Śruby M8 nieco skróciłem a poza tym MEGA zadowolenie a i pomoc telefoniczna na najwyższym poziomie
Hmm mam nadzieję że te smaczki zachowasz dla Siebie
Jednym słowem POLECAM.
Thx Michał z rzeczowe wyjaśnienie .
Teraz chce poszukać (użyłbym mniej cenzuralnego słowa sic.) uchwyt do fona sam nie wiem czy lepiej z ładowarką czy ładowarka albo gniazdo zapalniczki oddzielnie ?
I coś o klockach na przód trzeba pomyśleć .
" mierzymy :
1. Gdy motor jest na stopce centralnej, czy przy normalnej pozycji wyprostowanej na kołach?
2. Czy bagnet do pomiaru wkręcamy, czy tylko wtykamy bez wkręcania?
3. Poziom utrzymywać między min a max czy na max?
1. W zasadzie na kołach, ale tak naprawdę bez znaczenia.
2. Bez wkręcania, oparty o krawędź otworu.
3. Pomiędzy, ale może być max.
Czuwaj!
Z tego co wiem to olej sprawdzamy TYLKO na bocznej! Bez wkręcania bagnetu.
_________________ SHL M11 z 62r. , WSK Garbuska z 68r. , skuterek Motobi z Hondowskim silniczkiem, Transalp 600 PD10, Dominator NX125 z 98r. , NTV-ka Reverka RC33.
Gmole do RC33 zrobię , jeśli ktoś potrzebuje
Cytat:
"ENGINE OIL LEVEL
Place the motorcycle on its center stand and shift into neutral.
Start the engine and let it idle for a few minutes.
Stop the engine, remove the oil filler cap/dipstick and wipe clean.
Check the oil level with the oil filler cap/dipstick by inserting it without screwing it in. "
Do tej pory we wszystkich motocyklach z jakimi sie spotkałem producent zalecał sprawdzanie poziomu oleju w pozycji pionowej, zazwyczaj na stopce centralnej (jak oryginalnie jest zamontowana) i z NIE wkręconym bagnetem. Inna sprawa, że większość producentów zaleca najpierw rozgrzać silnik, poczekać aż olej spłynie i po kilku - kilkunastu minutach sprawdzać. O ile w standardowym układzie ( np. w NTV) nie ma to większego znaczenia, o tyle w silnikach z suchą miską olejową (np. silniki Rotaxa 650 cc w BMW) inaczej niż na ciepłym nie da się prawidłowo sprawdzić poziomu oleju.
Poza tym sprawdzanie na przechylonym motocyklu nie ma większego sensu, ponieważ miska olejowa zazwyczaj nie jest umieszczona centralnie, tylko wysunięta na bok i w zalezności od strony przechyłu poziom oleju byłby różny... Oczywiście gdyby producent tak skonstruował bagnet, że na bocznej stopce ma pokazywać dobrze, to by to nawet funkcjonowało. Wątpię jednak, aby ktoś tak celowo projektował. Jedyny argument to chyba tylko wygoda dla użytkownika przy motocyklach bez bocznej stopki.
Ja korzystam z porad tego oto Pana. Jak do tej pory bardzo mi pomógł. Tu macie o oleju ale na głównej jest wiele innych tematów ze zdjęciami
Fajny poradnik dla 650 i 700
_________________ Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
_________________ Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum