Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Co dziś zrobiłem/zrobiłam dla mojej NTVki?
Autor Wiadomość
Polk 
Lech


Pomógł: 5 razy
Wiek: 55
Dołączył: 13 Maj 2018
Posty: 256
Skąd: Grajewo BGR
Wysłany: Wto Lip 03, 2018 22:19   

Podsumowanie, co po kupnie zrobione:
1. Wymiana olejów, filtra
2. Wskaźnik napięcia
3. 2 gniazda USB
4. Stopka kierowcy
5. Malowanie szarych plastików na czarno
6 Sklejenie mocowania szyby
7.Awaryjne
8 Kupiony centralny kufer
9. Dorobienie do niego stelaża
10 Uchwyt na navi
11 dorobienie drugiego zapasowego klucza
12 zakup niezbędnika podróżnego (klucze)
13 i dziś niechcący do 22.45 robiłem światła pozycyjne i STOP w Kufrze.

Jutro błysk polerski, pakowanie się i wyjazd na Kobrzakowy biwak i Łoje:)

Ps. Ale się rozpisałem

[ Dodano: Wto Lip 03, 2018 23:38 ]
14. Zapomniałem jeszcze - odblaski na felgi
_________________
Jawa 350 TS `88>Piaggo 50 Sfera>Honda 750 VFR `92> Devi RC 47 2000> Yamaha 900 XJ Div `97, Dniepr MT10
 
 
grad74 
Grzegorz


Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 18 Paź 2016
Posty: 395
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sro Lip 04, 2018 11:26   

Założone i przetestowane: https://www.youtube.com/w...hnFHnkoNM&t=22s .
_________________
SHL M11 z 62r. , WSK Garbuska z 68r. , skuterek Motobi z Hondowskim silniczkiem, Transalp 600 PD10, Dominator NX125 z 98r. , NTV-ka Reverka RC33.
Gmole do RC33 zrobię , jeśli ktoś potrzebuje :)
 
 
smorawski_m 


Pomógł: 7 razy
Wiek: 51
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 227
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Czw Lip 05, 2018 07:33   

Zamówione:
1. Czacha z laminatu
2. Szyba
3. Lakiery do pomalowania czachy
Jak przyjdą to czas na pomalowanie i zamontowanie.
 
 
Braves 
Moto Moto Moto :)


Wiek: 37
Dołączył: 17 Lis 2017
Posty: 25
Skąd: Warszawa - Winnica
Wysłany: Pią Lip 06, 2018 08:18   

Wymieniłem filtr paliwa, wyglądał koszmarnie, ciemny i zżółknięty... nie widać było w nim nawet jak przepływa paliwo. Wystukałem z niego czarną masę, która po rozsmarowaniu brązowiała (wyglądało jak rdza). Trzeba pomyśleć nad regeneracją zbiornika. Oczywiście wężyk paliwowy się ułamał z jednej strony... był w tak cudownym stanie, więc kurs do sklepu i wężyki z obu stron wymienione. Lśni i błyszczy. Chyba lepiej podaje paliwo i mam 5KM więcej :D

W dodatku przykręciłem na śruby imbusowe tablicę, bo tydzień temu po 320km jazdy stwierdziła, że sobie spadnie (dobrze, że uprzejmy kierownik auta podjechał na światłach i powiedział... uf, znalazłem)

Chciałem też wymienić korek pokrywy lewej silnika na ten polecany w tym wątku od Junaka, ale jest o połowę gwintu krótszy od oryginału i zostawiłem stary posiepany przez jakiegoś kowala.
_________________
Nie woź się - reprezentuj !

Moto Love Story:
Kanarek Barton N125 (2015-2017)
Wadera! Honda NTV 650 (2017-)
 
 
PeterP 
fan dziwnych moto.


Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 646
Skąd: Legionowo
Wysłany: Pią Lip 06, 2018 11:35   

Ja dziś odbieram Devi z serwisu po wymianie: uszczelnienia w przednich lagach, zestawu sprzęgła, oraz po zgrzewaniu plastiku który pękł po przewrotce moto pod knajpą w olzie... teraz to ja już na pewno nie sprzedam devilki.... nasmaruję wazeliną i zakopię w sianie dla wnuków ;)
_________________
Varadero 125 -> NT700V -> BMW F650 CS -> Zontes 310 T2
 
 
mrok31337 
mrok31337


Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1877
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto Lip 10, 2018 10:18   

Kobrzak taka aktualizacja
Kask już nie ciśnie, odpiąłem paski ochraniające zapięcie i problem z uciskiem zniknął. Zapomniałem też dać Ci znać, że po pierwszej jeździe nie miałem już problemu z drganiem daszka, musiało kurewsko wiać. W drodze na Łoje i z powrotem nic nie drgało.
_________________
http://instagram.com/mrok31337
Honda NTV 650 Revere -> Suzuki V-Strom 650 Triumph Bonneville SE
 
 
Polk 
Lech


Pomógł: 5 razy
Wiek: 55
Dołączył: 13 Maj 2018
Posty: 256
Skąd: Grajewo BGR
Wysłany: Wto Lip 10, 2018 22:00   

Ondzia dostała dodatkowe oczy- halogeny

https://forum.vstromclub.pl/schemat-pod-czenia-dodatkowych-halogenow-z-automatem-przy-d-ugich-t145.html


No i schemat działa. Od długich wziąłem z kostki przy lampie (jest niebieski ). W sklepie elektronicznym dał mi zwykłą diodę 3 A. Przekaźnik schowany w prawym rogu za półką, u góry. Bezpiecznik 5A i super działa. Nawet dając sygnał świetlny długimi (inne są wyłączone) włączają się też halogeny. Dzięki kolegom z forum V-Stroma ( u nas też są te moto - mrok31337).
Pozdrowionka


https://photos.app.goo.gl/2kJUQHD9TQiefRp27

Efekt po zamontowaniu

Wymyślam, co jeszcze mogę przydatnego zamontować oprócz temperatury silnika? Może klimatyzację, bo radio już niektórzy chyba montowali :grin: :grin: :lol: :lol:
_________________
Jawa 350 TS `88>Piaggo 50 Sfera>Honda 750 VFR `92> Devi RC 47 2000> Yamaha 900 XJ Div `97, Dniepr MT10
 
 
daryjusz 
Wielka psuja

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 412
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Wto Lip 10, 2018 23:50   

... i stała się światłość. Po latach nicnierobienia przy motorze w końcu się zebrałem zrobić coś z przednim światłem. Deauville '98 przedliftowa, reflektor ryflowany. Przed zmianami na wolnych obrotach napięcie na zaciskach żarówki w granicach 10,7-11,6 V (spadało przy dodawaniu gazu), teraz w granicach 12,7 - 13,8 V (rośnie przy dodawaniu gazu). Niepotrzebnie przed robotą wymieniłem żarówkę na Bosh +90% (~35 zł), która sama z siebie poprawiła jakość światła. Obecnie światło stało się białe, a nie jak poprzednio - żółte w kolorze sików ;] Na razie założone bez czyszczenia styków itd, na próbę. Poniżej parę fotek - robione przy tych samych ustawieniach telefonu, styl barw dobrałem aby jak najbardziej oddawał rzeczywisty kolor światła ( w rzeczywistości jest trochę bielszy, ale na auto był za biały).

https://drive.google.com/open?id=17GA15fGmVxYn-QQ-uKb4cPOGNCmk9BmD

Puściłem prad tylko po "nowej" instalacji, te przekaźniki prawie się nie psują. W razie "W na światła krótkie i długie mam oddzielne przekaźniki. Doprowadziłem nową masę, bo na starych przewodach na samych tylko podaniu masy z ramy zyskiwało około 0,5 V. Dla osób nie wierzących w przekaźniki - wystarczy dodać jeden kabelek do przekaźnika i gdy nie zadziała, prąd popłynie "po staremu".
 
 
oldmotory 
Centrowanie kół


Pomógł: 46 razy
Wiek: 50
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 804
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Sro Lip 11, 2018 07:02   

daryjusz napisał/a:
.. i stała się światłość.

Faktycznie efekt jest "porażający" :mrgreen:
Może machnął byś jakiś odręczny schemacik, dla takich jak ja...co to z trudem "umiom" żarówkę wymienić :roll:
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
RENOWACJA, CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
 
 
daryjusz 
Wielka psuja

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 412
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Sro Lip 11, 2018 21:56   

oldmotory napisał/a:
daryjusz napisał/a:
.. i stała się światłość.

Faktycznie efekt jest "porażający" :mrgreen:
Może machnął byś jakiś odręczny schemacik, dla takich jak ja...co to z trudem "umiom" żarówkę wymienić :roll:


"Schemat" dodany. Wiem, że można podłączyć inaczej i wiem, że można podłączyć tak, że w przypadku awarii przekaźnika prąd popłynie "po staremu".

Przewody poprowadziłem pod plastikami z prawej strony. Można sobie pomóc drutem, aby je przeciągnąć. Przekaźniki można schować pod czachą, albo w tunelu powietrznym pod prawą owiewką. Masę do przekaźników można wziąć z dowolnego miejsca. Nie polecam ciągnięcia masy do żarówki z oryginalnego przewodu, bo są spore straty napięcia. Kolory oryginalnych przewodów w różnych wersjach/rocznikach mogą się różnić, choć schemat kostki żarówki H4 jest uniwersalny. Aby dostać się do żarówki najlepiej otworzyć prawy schowek pod kierownicą, odkręcić tam dwie śruby + jeszcze dwie śruby imbusowe prawego wypełnienia przy liczniku. Potem wyciągamy wypełnienie. Ja zastosowałem przewód 2x2.5 mm kw, ale im grubszy, tym lepszy.
 
 
Polk 
Lech


Pomógł: 5 razy
Wiek: 55
Dołączył: 13 Maj 2018
Posty: 256
Skąd: Grajewo BGR
Wysłany: Sro Lip 11, 2018 21:59   

daryjusz napisał/a:
Puściłem prad tylko po "nowej" instalacji

też trochę laikiem jestem, a ze stacyjki (przełącznika) sterowanie?
_________________
Jawa 350 TS `88>Piaggo 50 Sfera>Honda 750 VFR `92> Devi RC 47 2000> Yamaha 900 XJ Div `97, Dniepr MT10
 
 
daryjusz 
Wielka psuja

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 412
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Sro Lip 11, 2018 22:04   

Polk napisał/a:
daryjusz napisał/a:
Puściłem prad tylko po "nowej" instalacji

też trochę laikiem jestem, a ze stacyjki (przełącznika) sterowanie?


Sterowanie z oryninalnych przewodów biegnących do żarówki (czyli z przełącznika zintegrowanego na kierownicy - prawdopodobnie). Przeciąłem oryginalną wiązkę biegnącą do żarówki, sterowanie przekaźnikami wzięte z odciętej części "od strony motocykla". Resztę kabli z wtyczki ostatecznie i tak wywaliłem. Można się wpiąć w instalację bez żadnego cięcia i dolutować się do blaszek wtyków we wtyczce (łatwo je wyciągnąć i są miedziane). W takim wypadku prąd będzie płynął po ori instalacji i po dodanej. Moim zdaniem - nie ma sensu. Przekaźnik z podstawką to koszt około 6-7zł, od lat nie miałem przypadku, aby się jakiś uszkodził (nawet na pracy "impulsowej" w pompie paliwowej).

PS. przekaźnik musi by3 na 12V, często spotyka się 24V, ale w tym cewka w instalacji moto może się nie załączyć
Ostatnio zmieniony przez daryjusz Sro Lip 11, 2018 22:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Polk 
Lech


Pomógł: 5 razy
Wiek: 55
Dołączył: 13 Maj 2018
Posty: 256
Skąd: Grajewo BGR
Wysłany: Sro Lip 11, 2018 22:10   

Reasumując ten wątek forum (i nie tylko) Polak potrafi nawet fabrykę poprawić :wink: :wink: :wink:
_________________
Jawa 350 TS `88>Piaggo 50 Sfera>Honda 750 VFR `92> Devi RC 47 2000> Yamaha 900 XJ Div `97, Dniepr MT10
 
 
grad74 
Grzegorz


Pomógł: 2 razy
Wiek: 50
Dołączył: 18 Paź 2016
Posty: 395
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią Lip 13, 2018 10:05   

Chyba też puszczę sobie prąd na świeczkę przez przez przekaźniki. Światło w Reverce to porażka.
_________________
SHL M11 z 62r. , WSK Garbuska z 68r. , skuterek Motobi z Hondowskim silniczkiem, Transalp 600 PD10, Dominator NX125 z 98r. , NTV-ka Reverka RC33.
Gmole do RC33 zrobię , jeśli ktoś potrzebuje :)
 
 
Sim 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 615
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lip 13, 2018 13:00   

a my wczoraj założyliśmy do NT700 moduł automatycznych kierunkowskazów.
Na razie - faza testów.
_________________
Komar Sport 2361 MR '74
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 12