Forum użytkowników Hondy NTV/NT Deauville Strona Główna Forum użytkowników Hondy NTV/NT Deauville
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Co dziś zrobiłem/zrobiłam dla mojej NTVki?
Autor Wiadomość
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Pią Maj 29, 2009 22:15   

Jak rozbierzesz całe moto i zdejmiesz pokrywy zaworowe to za piwo ci to ustawię :)



Tomek
 
 
Radzio81 


Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 111
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Maj 31, 2009 00:48   

Hmm... Wymieniłem uszczelniacze w lagach i zmieniłem w nich olej na 15
 
 
Fidel 
Premium User


Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 423
Skąd: Gniezno
Wysłany: Wto Cze 02, 2009 20:50   

A ja dziś nareszcie wymieniłem przednią oponkę, a jakiś miesiąc temu wymieniłem klocki hamulcowe z przodu plus płyn :wink:
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 28
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Wto Cze 02, 2009 20:55   

Ile dałeś za klocki i jakie to były? Sam ostatnio kupiłem nowe klocki na przód i jestem ciekawy czy przepłaciłem. :)



Tomek
 
 
Fidel 
Premium User


Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 423
Skąd: Gniezno
Wysłany: Sro Cze 03, 2009 08:58   

To te klocuszki z tego właśnie sklepu, w tej cenie:



http://sklep.mieloch.pl/p...0caaba0b83714f9
 
 
Radzio81 


Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 111
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Cze 03, 2009 17:08   

Wymieniłem też olej silnikowy + filtr
 
 
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 30
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5246
Skąd: Opole
Wysłany: Sro Cze 03, 2009 22:36   

U mnie niebawem opona - używka :D Znajomy dzwonił do mnie, że kupił mi za fatygę w kilku kwestiach :D



Opona już wymieniona. :) Ponadto odrestaurowałem tłumik wstępny, "centralną" i końcówki kierownicy. Jutro mam nadzieję odrestaurować policjantkę i uchwyt pasażera :wink: Wszystko opisane w galerii w moim temacie 8)
 
 
Fidel 
Premium User


Pomógł: 2 razy
Wiek: 33
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 423
Skąd: Gniezno
Wysłany: Sro Kwi 28, 2010 23:42   

A moja NTV dziś przytyła parę kilogramów bo założyłem jej podstawkę centralną, zmieniłem też filtr powietrza. Zabieram się za odnawianie oryginalnego wydechu i może go lada dzień zamontuję. Kupiłem też używany komplet opon Pirelli Sport Demon i chyba je założę:)
 
 
andrut78 
Premium User
MOTOROWIEC


Pomógł: 8 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 924
Skąd: Opole ZWM
Wysłany: Czw Kwi 29, 2010 00:15   





Zdaj relację jak się oponki sprawują:wink:
 
 
kermadec 
Premium User


Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1751
Skąd: Betzdorf (DE)
Wysłany: Czw Kwi 29, 2010 13:28   

A ja po czterech miesiącach wszedłem do garażu, odkręciłem paliwo, włączyłem ssanie, pokręciłem rozrusznikiem i wioooo :D .

Z garażu na myjnię, a myjni na stację co by ciśnienie w oponach sprawdzić i już mogłem cieszyć się jazdą.

Uwielbiam NTV za to :D .
 
 
ARTURO 
Premium User


Pomógł: 16 razy
Wiek: 52
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 674
Skąd: Wilkowyja
Wysłany: Czw Kwi 29, 2010 17:21   

Ja znalazłem problem stuków w mojej NTVce .

Korbowody wytrzepane przy sworzniu .

Dzisiaj zawiozłem do wstawienia tulejek .

W środę wał będzie gotowy , nowe sworznie , złoże i śmigać będzie można . :lol:
 
 
fragles 
zadymiarz


Pomógł: 3 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 195
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw Kwi 29, 2010 22:18   

nowe ogumienie założone i dolany płyn do hamulców! :P

Jeszcze przydałoby się na kardanie olej zmienić i spolerować dolot(kolektory?) do wydechu.

Zrobię po maturce!
 
 
andrut78 
Premium User
MOTOROWIEC


Pomógł: 8 razy
Wiek: 40
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 924
Skąd: Opole ZWM
Wysłany: Pią Kwi 30, 2010 00:11   

Dzisiaj zakończyłem cykl prac przygotowawczych do sezonu, a mianowicie:



1) Wymiana oleju + filtra

2) Wymiana oleju w wale kardana

3) Wymiana płynu chłodniczego

4) Wymiana świec

5) Wymiana filtra powietrza

6) Regulacja luzów zaworowych

7) Synchronizacja gaźników

8) Uzupełnienie płynu hamulcowego



9) Zakupiłem Tank Bag 'a i siatkę na bagaż



Dodatkowo mycie i woskowanie (już kilka razy w tym sezonie)
 
 
Bob 


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 591
Skąd: Opole/Biała
Wysłany: Wto Cze 01, 2010 20:03   

ehmm... aż wstyd się przyznać, ale dopiero teraz moja Czarnulka jest technicznie przygotowana do nowego sezonu Razz

A teraz co zrobiłem w niej od końca tamtego sezonu (jednocześnie przygotowując ją na nowy sezon):



1. wymiana termostatu, o-ringów i płyny chłodniczego

2. wymiana oleju w przednim zawiasie na 15w

3. przeróbka zadupka (lampa od CBR F2) + malowanie całej Czarnulki

4. polerka szyby (niestety tylko ręcznie)

5. polerowanie kolektorów (ale już mam miedziano-złoty chrom Razz )

6. wyczyszczenie odbłyśnika reflektora

7. wymiana żarówki na MV, z tyłu na czerwone diody

8. czyszczenie gruntowne (od środka) zegarów

9.szczotkowane dolne lagi przedniego zawiasu + delikatne odświeżenie wsporników podnóżków pasażera

10. przeczyszczenie i przesmarowanie zacisków hamulcowych

11. ustawienie luzu zaworowego

12. wymiana filtra powietrza i oleju (sam olej oczywiście też wymieniony)/ przeczyszczenie filtra paliwa

14. przeczyszczenie świec (były koloru kawy z mlekiem)

15. zredukowanie luzu kosza sprzęgłowego + wymiana łożyska

16. regeneracja kosza sprzęgłowego- delikatne zeszlifowanie powstałych karbów

17. regulacja i synchro gaźników

18. przeczyszczenie i przesmarowanie przełączników

19. Pomalowanie górnej półki widelca

20. wyczyszczenie i przesmarowanie łożysk główki ramy

21. ścięcie tyłu kanapy i podniesienie przodu (na kształt oryginalnej)

22. jakieś pierdołki, typu przeczyszczenie i przesmarowanie wazeliną techniczną styków w kostkach; przesmarowanie linek i elementów ruchomych, itp.
 
 
arthek 

Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 72
Skąd: Kielce
Wysłany: Pią Cze 04, 2010 11:03   

Więc tak:

Ja po zakupie swojej NTV ki dotychczas wykonałem:

- płukanie układu chłodzenia i wymiana płynu na Petrygo

- nowy termostat ( stahler )

- nowy olej w dyfrze ( Lotos Titanis , API GL - 5 , 80W90 )

- nowe żarówki w zegarach :wink:

Przymierzam się teraz do regulacji ventyli oraz zmiany oleju , mimo że ten kórym jest zalana ( motul ) jest świeży bo ma zaledwie 1000 km przebiegu.Powodem jest dwukrotne przegrzanie silnika ( zagotowanie płynu) .Pierwszy raz po zakupie spowodowane syfiastym płynem i drugi raz dwa dni później po wymianie termostatu jak sie okazało - wadliwego ( nie otworzył się ) . Zmieniam na polecany Orlen Platinum 10w40, który ma o niebo lepsze parametry i klasę jakosci niż "przereklamowany" motul 5100 10 w 40 .



pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 13