Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Owiewki, wymiana płynu chłodniczego ; PILNE
Autor Wiadomość
motonita1 
motonita


Dołączył: 25 Maj 2021
Posty: 81
Skąd: Gorlice
Wysłany: Wto Lis 23, 2021 20:47   Owiewki, wymiana płynu chłodniczego ; PILNE

Koledzy o pomoc proszę. Jak zdemontować boczną (dużą) owiewkę z prawej strony NT 700V?
Wymontowałem schowek prawy, a owiewka trzyma się tylko czachy i częściowo pulpitu rozdzielczego. Nie chcę ciągnąć i szarpać, aby czegoś nie zdeformować, albo urwać. Chcę się dostać do korka chłodnicy, bez tego zabiegu nie ma szans wymienić płynu.

Jest film na You Tube nt. pełnego serwisu NT 700V jednak nie ma prezentacji demontażu owiewek
_________________
Virago; GSX 750; Triumph Sprint ST 955i; Suzuki UX 150 ciągle, Dauville NT700V obecnie
 
 
Ciok 
Old Traveler


Pomógł: 14 razy
Wiek: 60
Dołączył: 24 Mar 2018
Posty: 1760
Skąd: WPR Mazowsze
Wysłany: Wto Lis 23, 2021 21:04   

Nie pamiętam dokładnie, jak demontowałem owiewki, ale nie miałem jakiegoś problemu. Wykręciłem śruby i delikatnie zeszło.Pewnie nie pomogłem... :oops:
_________________
Pozdrawiam Sławek Ciok
„poznaj swój kraj, ojczyźnie służ” - Mazowsze jest piękne, otwórz oczy.
Karawanierzy Mazowieccy - sekcja moto
 
 
C_D 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2021
Posty: 44
Skąd: Kutno
Wysłany: Sro Lis 24, 2021 08:08   

Sam jeszcze nie rozbierałem. Może ta rycina z manuala pomoże...

Edit 24.11
Niestety nie umiem wstawić w pełnej rozdzielczości :(
Tutaj link: https://www.fotosik.pl/zdjecie/fba5e0aba4709f2f

owiewka.jpg
Plik ściągnięto 0 raz(y) 377,44 KB

_________________
C_D
 
 
motonita1 
motonita


Dołączył: 25 Maj 2021
Posty: 81
Skąd: Gorlice
Wysłany: Sro Lis 24, 2021 08:41   

C_D, może by to pomogło, ale jest nieczytelne nawet na fotosiku.pl Może masz to w innej formie, byle rozdzielczość była duża, to podesłałbyś na maila henrykje@gmail.com ?

Ciok, właśnie chodzi o te śruby w okolicy czachy, których wyczaić nie mogę, myślę że śruby trzymają a nie jakieś zaczepy, bo mocno to siedzi.
_________________
Virago; GSX 750; Triumph Sprint ST 955i; Suzuki UX 150 ciągle, Dauville NT700V obecnie
 
 
C_D 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2021
Posty: 44
Skąd: Kutno
Wysłany: Sro Lis 24, 2021 09:32   

No niestety, w tym skanie instrukcji, który mam wiele więcej nie widać. Wrzuciłem ci na maila tą stronę w powiększeniu - może coś wypatrzysz.
_________________
C_D
 
 
motonita1 
motonita


Dołączył: 25 Maj 2021
Posty: 81
Skąd: Gorlice
Wysłany: Sro Lis 24, 2021 10:11   

To co dałeś na maila to zupełnie co innego, po prostu czytelne :) Dzięki
_________________
Virago; GSX 750; Triumph Sprint ST 955i; Suzuki UX 150 ciągle, Dauville NT700V obecnie
 
 
Ciok 
Old Traveler


Pomógł: 14 razy
Wiek: 60
Dołączył: 24 Mar 2018
Posty: 1760
Skąd: WPR Mazowsze
Wysłany: Sro Lis 24, 2021 19:45   

Jak już zwątpisz, to napisz. Wiem gdzie stoi 700 tka, to podejdę i sprawdzę jak odkręcić.
_________________
Pozdrawiam Sławek Ciok
„poznaj swój kraj, ojczyźnie służ” - Mazowsze jest piękne, otwórz oczy.
Karawanierzy Mazowieccy - sekcja moto
 
 
motonita1 
motonita


Dołączył: 25 Maj 2021
Posty: 81
Skąd: Gorlice
Wysłany: Sro Lis 24, 2021 20:14   

Dzięki Ciok. Aż tak kolegów nie będę wykorzystywał :) Szkic od Piotra pomógł tylko ciut, ciut, ale zawsze to coś :) Co prawda nie udało mi się zdemontować owiewki głównej, ale po kilku godzinach walki znalazłem sposób i poluzowałem osłonę wewnętrzną, tę która nakrywa nakrętkę termostatu. I tym sposobem jest dostęp do korka/termostatu chłodnicy. Teraz płyn można wypuścić, ale pod warunkiem, że znajdę śrubę spustową w pompie :) Znowu problem z tym, bo rozwiązanie jest inne niż w 650tce. Żadnej takiej, podobnej śruby tam nie widzę. Może Piotr podeśle rycinę tego szczegółu. Nie mam zamiaru tego robić po kowalsku (z całym szacunkiem dla zawodu kowalstwa) jak poradził mi mój kumpel, żeby zdjąć przewód gumowy z króćca pompy.
Jak poczytałem na forum jakie problemy ktoś tu miał z uszczelnieniem, to wolę nie ryzykować.
_________________
Virago; GSX 750; Triumph Sprint ST 955i; Suzuki UX 150 ciągle, Dauville NT700V obecnie
 
 
C_D 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2021
Posty: 44
Skąd: Kutno
Wysłany: Sro Lis 24, 2021 20:46   

Hej,
Znalazłem dla ciebie ściągę:
https://www.youtube.com/watch?v=0AAXXDlIHr0
Koleś trochę sepleni ale szczegółowo pokazuje co i jak. Warto przejrzeć inne jego filmy o ntv700.

Pozdrawiam
Piotrek
_________________
C_D
 
 
motonita1 
motonita


Dołączył: 25 Maj 2021
Posty: 81
Skąd: Gorlice
Wysłany: Sro Lis 24, 2021 20:54   

O kurcze, to świetne, dzięki że to wyszukałeś. Sądzę że nie tylko mnie się przyda, ale też innym kolegom na tym forum. Wprawdzie nie władam tym językiem, ale i tak łatwo się domyślić istoty rzeczy :)
_________________
Virago; GSX 750; Triumph Sprint ST 955i; Suzuki UX 150 ciągle, Dauville NT700V obecnie
 
 
C_D 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2021
Posty: 44
Skąd: Kutno
Wysłany: Sro Lis 24, 2021 21:01   

Koniecznie ściągnij sobie instrukcje od innego Piotra :)

http://hondantv.pl/forum/...?t=8310&start=0

póki jeszcze link aktywny ;)
_________________
C_D
 
 
motonita1 
motonita


Dołączył: 25 Maj 2021
Posty: 81
Skąd: Gorlice
Wysłany: Czw Lis 25, 2021 19:04   

Instrukcja od Piotra Szydłowskiego się nie ładuje. Trzeba bezpośrednio do Piotra się zwrócić by to uaktywnił, reaktywował?

Poradźcie jeszcze koledzy: Dzisiaj opróżniłem układ chłodzenia, wypłynęło dokładnie 2,1 litra płynu niezbyt czystego. Następnie chciałem ponownie napełnić układ wodą destylowaną (celem przepłukania) i weszło zaledwie 1,5 litra pod korek chłodnicy. Nie pomógł zabieg ściskania grubego węża, tylko bulgotało i wylewała się woda. Dwukrotna próba i nadal to samo :( Czy istnieje jakiś trick aby dokładnie wypełnić układ chłodzenia, bez takich niespodzianek?
Na tym filmiku https://www.youtube.com/watch?v=vb-0n7qYtMw facet normalnie wlewa całą ilość płynu przez lejek i nic takiego jak w moim przypadku się nie dzieje. Dobrze że wpadłem na pomysł tej płukanki, bo gdybym użył płynu, to mnóstwo rozlałbym na posadzkę.

[ Dodano: Czw Lis 25, 2021 20:06 ]
Natomiast na tym filmie od Piotra https://www.youtube.com/watch?v=Fo5Y6BKeSXk gość stosuje trochę skomplikowane urządzenie, trudno aby amatorsko takie ustrojstwo posiadać.
_________________
Virago; GSX 750; Triumph Sprint ST 955i; Suzuki UX 150 ciągle, Dauville NT700V obecnie
 
 
C_D 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2021
Posty: 44
Skąd: Kutno
Wysłany: Czw Lis 25, 2021 20:40   

U siebie jeszcze nie wymieniałem ale uzupełniłbym zbiornik wyrównawczy do max i chłodnicę do oporu i odpalił silnik. jak otworzy się termostat to się odpowietrzy. Przygazować lekko dwa trzy razy i zgasić silnik. Uzupełnić do właściwego poziomu.
_________________
C_D
 
 
motonita1 
motonita


Dołączył: 25 Maj 2021
Posty: 81
Skąd: Gorlice
Wysłany: Czw Lis 25, 2021 21:51   

Ok. ale zanim uzupełnię płyn, trzeba poczekać aż ostygnie, bo w układzie będzie ciśnienie? Termostat się otworzy po uzyskaniu odpowiedniej temperatury? Dobrze rozumiem?
_________________
Virago; GSX 750; Triumph Sprint ST 955i; Suzuki UX 150 ciągle, Dauville NT700V obecnie
 
 
C_D 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2021
Posty: 44
Skąd: Kutno
Wysłany: Czw Lis 25, 2021 22:21   

Amerykanin mówił, że odpalasz przy otwartym korku chłodnicy.
Termostat powinien zacząć się otwierać przy 80 stopniach i puszczać na duży obieg.
_________________
C_D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 15