Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
motocykl szarpie mały v max
Autor Wiadomość
matuszak199494 

Wiek: 30
Dołączył: 10 Kwi 2019
Posty: 1
Skąd: wałcz
  Wysłany: Sro Kwi 10, 2019 09:56   motocykl szarpie mały v max

Witam posiadam od miesiąca Honda NTV Deauville 650 2002 r . Motocykl max 120km/h przy 5 tys obrotow przerywa szarpie gaźnik po czyszczeniu u mechanika i dalej ten sam problem co może go boleć ?
 
 
Polk 
Lech


Pomógł: 5 razy
Wiek: 56
Dołączył: 13 Maj 2018
Posty: 256
Skąd: Grajewo BGR
Wysłany: Sro Kwi 10, 2019 10:21   

Zacznij może od poczytania Regulaminu i Powitalni. Pomoc na pewno otrzymasz. :)
_________________
Jawa 350 TS `88>Piaggo 50 Sfera>Honda 750 VFR `92> Devi RC 47 2000> Yamaha 900 XJ Div `97, Dniepr MT10
 
 
Ciok 
Old Traveler


Pomógł: 14 razy
Wiek: 61
Dołączył: 24 Mar 2018
Posty: 1723
Skąd: WPR Mazowsze
Wysłany: Sro Kwi 10, 2019 10:33   Re: motocykl szarpie mały v max

matuszak199494 napisał/a:
Witam posiadam od miesiąca Honda NTV Deauville 650 2002 r . Motocykl max 120km/h przy 5 tys obrotow przerywa szarpie gaźnik po czyszczeniu u mechanika i dalej ten sam problem co może go boleć ?


Cholera zmień mechanika. Za co mu płacisz?
_________________
Pozdrawiam Sławek Ciok
„poznaj swój kraj, ojczyźnie służ” - Mazowsze jest piękne, otwórz oczy.
Karawanierzy Mazowieccy - sekcja moto
 
 
mrok31337 
mrok31337


Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1864
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sro Kwi 10, 2019 10:56   

Albo gaźnik nie dostaje powietrza, albo paliwa. Sprawdź filtr powietrza, filtr paliwa i wydajność pompy.
_________________
http://instagram.com/mrok31337
Honda NTV 650 Revere -> Suzuki V-Strom 650 Triumph Bonneville SE
 
 
Scotty_ 
Nawijacz asfaltu


Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 1184
Skąd: Lyski SRB
Wysłany: Sro Kwi 10, 2019 20:20   

Jeżeli przy 5 tys. obr/min, to obstawiam problem z ilością paliwa w gaźnikach.
_________________
"Dzieci należy trzymać z dala od Internetu. Od dzieci Internet głupieje..."

-Revelka
-Tenerówka
 
 
mrok31337 
mrok31337


Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1864
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw Kwi 11, 2019 07:30   

No, pewnie się styki wypaliły w pompie.
_________________
http://instagram.com/mrok31337
Honda NTV 650 Revere -> Suzuki V-Strom 650 Triumph Bonneville SE
 
 
Bob 

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 596
Skąd: Op
Wysłany: Czw Kwi 11, 2019 07:38   

Ja bym zasugerował jeszcze sprawdzić membrany w gaźnikach. Kiedy miałem pękniętą membranę, moto osiągało mniejsze V-max a przy tym więcej mi spalało.
 
 
Krzysztof_nowy 


Pomógł: 20 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Cze 2015
Posty: 773
Skąd: Warszawa / Siedlce
Wysłany: Wto Kwi 16, 2019 09:54   

Rozjechane synchro gaźników dawało taki objaw: membrany całe, max 120. Ale nie szarpał.
Jak pęknięta membrana, jak pisze Bob, to nawet nie ma co dalej szukać.
 
 
zipior 

Wiek: 48
Dołączył: 22 Kwi 2019
Posty: 1
Skąd: wieruszów
Wysłany: Pon Kwi 22, 2019 22:32   

Ja miałem takie objawy jak padło mi ładowanie i przy 5-6 tyś.obrotów zaczynało szarpać i traciłem moc,właśnie walczę z tym problemem bo jak poczyściłem styki od kostki przekaźnika od rozrusznika to teraz mam za duże 15-19v lecz motor ma pełną moc i nie szarpie.
 
 
daryjusz 
Wielka psuja

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 412
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Pon Kwi 22, 2019 23:35   

U mnie też się coś dzieje, będę szukał przyczyny - z tym że przy prędkości ok. 140-160 km/h po przejechaniu kawałka drogi. Zaczyna tracić moc, ujęcie gazu i zmniejszenie prędkości do ok. 100 km/h pomaga - jakby po napełnieniu gaźników paliwem problem ustawał. W sumie nie zaglądałem do gaźników od 9 lat :P Przyczyn niestety może być bardzo wiele:
1. Pompa paliwa o zbyt niskiej wydajności (akurat u mnie styki są na pewno OK bo wymieniałem i jest przekaźnik, zostaje ew. problem mechanicznej niewydolności pompy)
2. Problemy z gaźnikiem - zbyt niskie poziomy paliwa, nie pracująca w pełnym zakresie iglica, złe dawkowanie powietrza/paliwa, pęknięte membrany
3. Za mały dopływ paliwa do pompy (zapchany kranik, filtr paliwa, podciśnienie w zbiorniku z powodu braku odpowietrzenia)
4. Wadliwy aparat zapłonowy, niesprawne świece, uszkodzone przewody i fajki świec, być może brak ładowania jak ktoś wyżej opisał (raczej wątpliwe)
5. Za mały dopływ powietrza do gaźnika

i pewnie jeszcze kilka innych...

U siebie obstawiam problem z paliwem niezwiązany z pompą/filtrem, tj. coś źle ustawione w gaźniku. Odpala na dotyk, pracuje równo, nie strzela, wkręca się bez problemu na obroty, z prędkością do 140 km/h można jechać bez przerwy pół dnia. Chyba, że tradycyjnie okaże się, że problemem była jakaś drobnostka która nikomu nawet nie przyszła na początku do głowy ;] W zasadzie nie przeszkadza mi to w "normalnej" jeździe, problem może być przy szybszym przelocie gdy w trakcie wyprzedzania zbraknie nagle mocy - dlatego będę musiał temat w końcu wybadać.

PS. pytanie do bezpompowców - jakie są osiągi i dynamika Deauvilki po pominięciu pompy? Czy wkręca się normalnie na obroty i wyciąga V-max?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12