Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Witam
Autor Wiadomość
MarasMT 

Wiek: 41
Dołączył: 03 Cze 2017
Posty: 8
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: Nie Sie 13, 2017 20:37   Witam

Cześć wszystkim.

Od jakiegoś czasu szukam motocykla uniwersalnego który pozwoli mi również pozwiedzać bliższą i dalszą okolicę, tak trafiłem na Wasze forum. Motocyklami jeżdżę od 15lat ale ostatnie 10 ujeżdżałem głównie ruski zaprzęg z silnikiem BMW, jednak przelotowa w granicach 85 zaczęła być denerwująca:). NTV miałaby być dla mnie powrotem do jednośladowych motocykli.

Ponieważ preferuje jazdę bocznymi drogami mam do Was kilka pytań:
-Jak NTV650 radzi sobie na kiepskich asfaltach? Czy można pozwolić sobie na zapuszczenie się w starą brukowaną drogę czy lepiej oszczędzić sobie takich atrakcji?
-Jak wygląda sprawa komfortu pasażera? Po jakim czasie plecaczek zaczyna wam narzekać?

Pozdrawiam
Marek
 
 
Nomad_FH 


Pomógł: 5 razy
Wiek: 45
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 577
Skąd: Jaworzno
Wysłany: Nie Sie 13, 2017 21:46   

Hejka :)

Jeśli chodzi o NTV to nie wiem, na Devi da się wjechać w brukowaną drogę, czy w drogę na zasadzie: plamy asfaltu między dziurami. Ale jest to ledwo akceptowalne - czyli JAKOŚ się da...
Co do komfortu plecaczka - narzeka do momentu wyłączenia interkomu :P :P
A na serio nie wiem niestety, bo raczej jeżdżę sam - ja mogę stwierdzić po ostatnich nieco dłuższych dystansach, że przejazd do 500 km w jeden dzień z 3-4 postojami na tankowanie, kawę i chwilę rozruszania mięśni nie sprawia większego kłopotu. Ostatnio zrobiłem ponad 400, gdzie końcowe 300 było z 1 ekspresowym postojem na tankowanie. I co ważniejsze - większość było to drogami lokalnymi od A4 w kierunku Bieszczad...