Forum użytkowników Hondy NTV/NT Deauville Strona Główna Forum użytkowników Hondy NTV/NT Deauville
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
NTV Revere - bez ssania gaśnie...
Autor Wiadomość
mayestroo 

Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 7
Skąd: Bytom
Wysłany: Czw Lip 20, 2017 15:15   NTV Revere - bez ssania gaśnie...

Witam wszystkich pasjonatów :) lewa w górze :D i w ogole dzien dobry :)

Moja Hondzina zaniemogla... :/ poprzedni rok czerwiec gazniki wyczyszczone, wyregulowana itp gotowa do jazdy :) zycie napisalo taki nie inny scenariusz... i stala w garażu cały rok (serce pęka). Ten tydzien po naladaowaniu aku odpalila w koncu ( na ssaniu oczywiscie). Zagrzałem do czerwonosci ;) po zakreceniu ssania gasnie :/ ... jedyna opcja to trzymanie jej na wyzszych obrotach manewrójąc caly czas manetka gazu by nie zgasla bedac bez ssania. Chodzi biedna tylo na ssaniu :( nie jestem "fachowcem" i wole uniknac rozbiorki... jakies pomysly ? :) zaproponowano mi "wypalic" paliwo z gaznika zakrecic dopływ paliwa, a gaznik "zapsikac" sprayem do czyszczenia gazników bezposredniu do króćca od paliwa. Co sądzicie ? pozdrawiam
Michał
 
 
Krzysztof_nowy 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 28
Dołączył: 08 Cze 2015
Posty: 541
Skąd: Warszawa / Siedlce
Wysłany: Czw Lip 20, 2017 16:47   

Jest przy gaźniku taka śrubka do regulacji wolnych obrotów. Probowales ustawić wyższe? Przy jakich obrotach gaśnie?

Do śrubki masz dostęp z lewej strony moto bez demontowania niczego, Jest skierowana w górę, zakończona plastikowym pokrętełkiem. Wkręcając - zwiększasz obroty biegu jałowego.

[ Dodano: Czw Lip 20, 2017 16:48 ]
A w ogóle to dawaj do powitalni i skrobnij kilka slów o sobie. To taka nasza etykieta tutaj :)
 
 
mayestroo 

Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 7
Skąd: Bytom
Wysłany: Czw Lip 20, 2017 18:50   

Krzysztofie :) jak jest na ssaniu to idzie... po zakreceniu ssania momentalnie spadaja i gasnie. Tak jak mówisz jest plastikowa do krecenia i jeszcze jedna na śrubokret. Plastikowa do obrotów a na krzyżak do mieszanki ? Nic nie grzebalem. Jak motor w stanie do sezonu od zeszlego roku po regulacjach zostal w garażu tak nic nie grzebalem. Byl ustawiony jak malina wiec wolalem nic nie ruszac... sugerujesz podkrecic obroty? Moge to zrobic majac odpalony na ssaniu ?
 
 
oldmotory 


Pomógł: 26 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 600
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Czw Lip 20, 2017 19:32   

Cytat:
Moge to zrobic majac odpalony na ssaniu ?

Tak. :razz:
Nic się nie stanie.
Też zaczął bym od tej plastikowej śruby wolnych obrotów.
Nie kręć tą śrubką od mieszanki !
Zdarza się ,ze po dłuższym postoju jakiś syf dysze przytyka,
a może ktoś dla żartu śrubką obrotów pokręcił :twisted:
Sądzę ,że jeśli to nic nie da to trza gaziory wyczyścić.
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
RENOWACJA, CENTROWANIE KÓŁ (RÓWNIEŻ BMW GS!), SZKIEŁKOWANIE, SPAWANIE PLASTIKÓW - FACEBOOK OLDMOTORY - ZAPRASZAM!
 
 
mayestroo 

Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 7
Skąd: Bytom
Wysłany: Czw Lip 20, 2017 20:28   

Oldmotory... Wlasnie wróciłem z garażu. Po zagrzaniu zacząłem krecic "małą czarną" :) i motor nie gasł tylko w momencie gdy śruba była wkręcona do końca ( nawet jazde zaliczylem :D ) a do końca miała trzy pełne obroty nooo trzy i pół ;) próba odkręcenia nawet 0,5 obrotu kończyła sie tym, ze motor gasł... :(
 
 
oldmotory 


Pomógł: 26 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 600
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Czw Lip 20, 2017 20:38   

mayestroo napisał/a:
motor nie gasł tylko w momencie gdy śruba była wkręcona do końca

Jeśli w tym ustawieniu motor normalnie jeździ i trzyma wolne obroty "jak książka pisze"
To może trzeba tak jeździć, a przy okazji zerknąć co się zepsuło od ... stania :shock:
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
RENOWACJA, CENTROWANIE KÓŁ (RÓWNIEŻ BMW GS!), SZKIEŁKOWANIE, SPAWANIE PLASTIKÓW - FACEBOOK OLDMOTORY - ZAPRASZAM!
 
 
mayestroo 

Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 7
Skąd: Bytom
Wysłany: Czw Lip 20, 2017 20:43   

Nie no dokręcona do końca? Chyba nie... :( zreszta wtedy obroty byly dosc wysokie a i dodawanie gazu bylo takie, że dostawal kopa z opoznieniem. Krecilem manetka i dopiero po chwili odczuwalny strzal mocny, takie szarpane, eeech chyba bez rozbiorki sie nie obejdzie :/
 
 
Krzysztof_nowy 


Pomógł: 19 razy
Wiek: 28
Dołączył: 08 Cze 2015
Posty: 541
Skąd: Warszawa / Siedlce
Wysłany: Pią Lip 21, 2017 00:43   

mayestroo, napisz jakie masz najniższe, "graniczne" obroty, kiedy silnik jeszcze nie gaśnie.
 
 
Eugenio 

Wiek: 44
Dołączył: 17 Maj 2017
Posty: 18
Skąd: O-ka
Wysłany: Pią Lip 21, 2017 08:17   

A nie wydaje się wam, że to jednak może być szlam z odparowanego paliwa (biokomponenty, dodatki itp.) narobiła zamieszania w dyszach wolnych obrotów?
Moim zdaniem jeżeli motocykl zachowuje się niepoprawnie po długim postoju, to należy przede wszystkim zdemontować i umyć porządnie gaźniki. Zaraz po zakupie swojej sztuki - rocznik 1988 zleciłem taka robotę i maszynka z tylkoma latami na karku odpala od strzała, trzyma wolne obroty i pięknie reaguje na gaz.
 
 
mayestroo 

Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 7
Skąd: Bytom
Wysłany: Pią Lip 21, 2017 16:06   

Krzysztof... nie gasnie tylko na ssaniu... nawet jak sie zagrzeje i zakrece ssanie tylko odrobine to juz szarpie i umiera :/ na wolnych obrotach tylko przy śrubie oborotów do konca...

Eugenio tez tak mysle... aaaale zanim zlece komuś kosztowną impreze ;) chce sprobowac manewru:
sposcic całą benzynę z gazników (paliwo w baku z tamtego roku chyba tez) i "zapsikac) do pelna gazniki srodkiem do czyszczenia mannol carburetor cleaner. Zostawic na dobe, zeby sie przegryzlo ;) tylko obawy co to za sklad... bo pachnie troszke rozpuszczalnikiem. Po dobie odpalic maszyne ze swierzym paliwem. Co Wy na to ? ewentualnie... Motul Fuel system Clean Moto do baku + paliwo i przepalic maszyne. Wszystko zeby uniknac rozbiórki :D
 
 
oldmotory 


Pomógł: 26 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 600
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Pią Lip 21, 2017 17:21   

Po męsku rzecz ujmując :
Wszystkie te zabiegi to "leczenie syfa pudrem"
mayestroo napisał/a:
Wszystko zeby uniknac rozbiórki

Rozebrać, umyć (najlepiej w myjce ultradźwiękowej ) raz i po sprawie.
...a potem jeździć :!: :mrgreen:
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
RENOWACJA, CENTROWANIE KÓŁ (RÓWNIEŻ BMW GS!), SZKIEŁKOWANIE, SPAWANIE PLASTIKÓW - FACEBOOK OLDMOTORY - ZAPRASZAM!
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 41 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 820
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Pią Lip 21, 2017 17:27   

oldmotory napisał/a:
Po męsku rzecz ujmując :
Wszystkie te zabiegi to "leczenie syfa pudrem"
mayestroo napisał/a:
Wszystko zeby uniknac rozbiórki

Rozebrać, umyć (najlepiej w myjce ultradźwiękowej ) raz i po sprawie.
...a potem jeździć :!: :mrgreen:

No kurcze... Muszę... Normalnie muszę i nie da się inaczej...
Zgadzam się z przedmówcą w całej rozciągłości :mrgreen:
_________________
Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.

Spawam plastiki.



Pokud jsem pomohl, stiskněte tlačítko ↑
 
 
mayestroo 

Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 7
Skąd: Bytom
Wysłany: Pią Lip 21, 2017 17:53   

Ludzki odruch obronny ;) wiem, ze to nie uniknione... Oldmotory ma racje... ale człek wierzy a nóż widelec sie uda, może jeszcze nie teraz ;) taka dziecieca naiwnosc :D więc... pudrując tego syfa zrobie to nie z powody wiary a czystej ciekawosci ;) potraktuje to jako eksperyment a moto w przyszlym tygodniu postaram sie umowic do "specjalisty" jutro bede dzialac wiec zamieszcze info o efektach najdalej w niedziele :) 14zł + 2-3 l nowgo paliwa to nie majątek a jakas nauka dla potomnych
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 41 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 820
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Pią Lip 21, 2017 19:13   

Nie wiem po co chcesz z tym do specjalisty jechać - wyjąć, rozebrać i wyczyścić gaźniki to żadna filozofia...

Nawet w trasie da radę zrobić szybki serwis
_________________
Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.

Spawam plastiki.



Pokud jsem pomohl, stiskněte tlačítko ↑
 
 
mayestroo 

Dołączył: 20 Lip 2017
Posty: 7
Skąd: Bytom
Wysłany: Pią Lip 21, 2017 19:56   

GhoustDragon szacun :D jestem na takim etapie, ze lepiej bedzie dla mnie jeśli zajmie sie tym ktoś kto sie zna ;) żeby właśnie uniknąć serwisu w trasie :D sprawdze, lubie eksperymenty :D a i czekam na czas kiedy stane pod scianą i bede zmuszony rozebrać gaziora ;) dzięki w ogole za zainteresowanie :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 12