Pomógł: 15 razy Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 810 Skąd: opole
Wysłany: Czw Mar 12, 2009 20:29
Tomala, już była zwraca Tobie wielokrotnie uwaga na temat odpowiedniego stylu pisania postów. Pamiętaj że pisanie z włączonym capslockiem oznacza w sieci KRZYK. Także powtarzanie ostatnich liter w wyrazie jest nie mile widziane gdyż oznacza że jesteś trollem który się tylko zabawia pisaniem bezsensownych postów na forum, Twoja takie nie są, więc zwracam się z uprzejmą prośbą o poprawienie swojego stylu pisania na forum.
A co do pytania:
Owszem wejdzie, jest przyjęte że oponę +/- 10 można zakładać.
Nie powinno to sprawiać problemów.
Tomek
Ps. Co chce osiągnąć poprzez zmianę opony na szerszą i jednocześnie wyższą?
tomala_x [Usunięty]
Wysłany: Czw Mar 12, 2009 20:35
oki przepraszamm za moje niepoprqawne zachowanie i dziekuje za odpowiedz na moje ogloszenie a jeszcze jedno +/-10 tyczy sie opony przedniej tez tak ??
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Pią Mar 13, 2009 00:59
Wiesz... Różni producenci mają różne rozmiary ogumienia... Mam kumpla, który pali nawet i trzy opony w miesiącu, i ten mówił, że kupując 180 różnych producentów ma wrażenie, że różnią się rzeczywistą szerokością! Popytaj u ludzi, którzy sprzedają opony... Na pewno doradzą ci jakieś "szersze" 150
Pomógł: 15 razy Wiek: 34 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 810 Skąd: opole
Wysłany: Pią Mar 13, 2009 18:43
Dokładnie już nie pamiętam skąd to wiem, ale tak jest przyjęte i tego co wiem rzadko kiedy są jakiekolwiek odstępstwa od tej reguły.
W revere nie widzę potrzeby zmiany opon na szersze, ale zgodnie z radą twierdzę że wejdą, ale 100% pewności nigdy nie ma póki się nie sprawdzi. Tak jak już mówił Killu nie każde 160 jest takie samo.
Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 172 Skąd: Cz-wa, Nuneaton GB
Wysłany: Pią Mar 13, 2009 23:05
Właśnie dlatego pytałem czy jakaś literatura/gazeta tak twierdzi. Na moje oko to odstęp pomiędzy oponą a Kardanem jest naprawdę mały i wciśnięcie tam szerszej opony mogło by być ciężkie...ale to tylko wizualna ocena nie poparta doświadczeniami
Wiek: 39 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 455 Skąd: lubartów/warsiawka
Wysłany: Sob Mar 14, 2009 02:19
są opony i opony. Duże znaczenie ma wysokość gumy i kąt zaokrąglenia czoła. Czym opona bardziej płaska tym gorzej się prowadzi w zakrętach i słabiej wybiera nierówności, jest bardziej podatny na huśtanie w koleinach
Co do zakładania na przód szerszej motocykl jak ktoś napisał powyżej będzie się prowadził opornie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum