Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Pierwszy szlif
Autor Wiadomość
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Czw Wrz 08, 2016 23:07   

180 powinna pójść
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
Przemolka1 

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 74
Skąd: Olsztyn /Wuppertal
Wysłany: Pią Wrz 09, 2016 05:23   

No ja nie chwaląc się ze swojej wycisnąłem 190, ale przy tej prędkości devi stała się bardzo niestabilna więc szybko odpuściłem
 
 
Scotty_ 
Nawijacz asfaltu


Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 1202
Skąd: Lyski SRB
Wysłany: Pią Wrz 09, 2016 14:58   

Ja Revelkę raz przegoniłem po autostradzie 180. To było za czasów jak miałem na niej dużą owiewkę. Spróbowałem i powiedziałem dziękuję, więcej tak nie chcę. Teraz na nakedzie jeżdżę 120 max. Więcej mi nie trzeba.
_________________
"Dzieci należy trzymać z dala od Internetu. Od dzieci Internet głupieje..."

-Revelka
-Tenerówka
 
 
Przemolka1 

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 74
Skąd: Olsztyn /Wuppertal
Wysłany: Pią Wrz 09, 2016 16:01   

Racja 120-140 to dość .Ja przy tych 190 czułem się jak na deskorolce na której zresztą nie umiem jeżdzić :mrgreen:
 
 
radzieckii 
radzieckii


Pomógł: 23 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1437
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Wrz 09, 2016 22:33   

Jak człowiek całe życie jeździł moto bez owiewki, a potem nawinie trochę km z owiewką, to dopiero jest zdziwko. Po przesiadce z VFR na ER6N zastanawiałem, jak mi się kiedyś udało na tym przełamać licznikowe 200 i to w kasku enduro :razz: Na szczęście na drodze jedyny szlif w życiu to przy 30 km/h na zakręcie posypanym piachem w drodze do gaażu po ochraniacze. Starte kolano goiło się ze 3 miesiące.
 
 
ziubor 
ziubor

Wiek: 47
Dołączył: 21 Lis 2015
Posty: 80
Skąd: Warszawa, Żerań
Wysłany: Pon Wrz 12, 2016 00:00   

to jeszcze moje 3 grosze... dzięki zamontowanym gmolom ochroniłem co najmniej chłodnicę! nie wszyscy lubią dodatkowe orurowanie, ale to jednak bardzo przydatna rzecz.
i coś z zupełnie innej beczki: ile lat/sezonów można na spokojnie eksploatować kapcie, aby zachowały odpowiedni parametry i przyczepność?
_________________
ziubor
 
 
Krzysztof_nowy 


Pomógł: 20 razy
Wiek: 34
Dołączył: 08 Cze 2015
Posty: 773
Skąd: Warszawa / Siedlce
Wysłany: Pon Wrz 12, 2016 08:11   

ziubor napisał/a:

i coś z zupełnie innej beczki: ile lat/sezonów można na spokojnie eksploatować kapcie, aby zachowały odpowiedni parametry i przyczepność?


Kulik twierdzi, że 6. Ja bym się przychylał.
 
 
kudlaty 
Premium User


Pomógł: 22 razy
Wiek: 46
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 1721
Skąd: Offtock ;-)
Wysłany: Pon Wrz 12, 2016 08:30   

ziubor napisał/a:
ile lat/sezonów można na spokojnie eksploatować kapcie, aby zachowały odpowiedni parametry i przyczepność?


Krzysztof_nowy napisał/a:
Kulik twierdzi, że 6. Ja bym się przychylał.


A ja twierdzę że zależy jak są eksploatowane/przechowywane/zimowane. Jeśli motocykl stoi na kapciach większą część roku na dworze (słońce, deszcz, zmienne temperatury) to opony, przynajmniej moim zdaniem, szybciej stracą swoje właściwości. Najlepiej to trzeba jeździć tyle by opony starczyły na max 2 sezony :-P
_________________
Były: Mińsk 125, 1989, NT 650V, 2000
Teraz: XL700V, 2008
http://www.dkms.pl/ - Fundacja Dawców Komórek Macierzystych

 
 
PeterP 
fan dziwnych moto.


Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 646
Skąd: Legionowo
Wysłany: Pon Wrz 12, 2016 18:31   

Zależy w jakim moto, jak w moto o pojemności 125 chciałem zmienić 6 letnie opony przy całkiem niezłym bieżniku mechanik powiedział że nie warto, w devilce twierdził że już warto, w 150 konne "ścigo-rakiecie" zmieniał bym co sezon-dwa, czytałem że jakieś stowarzyszenie angielskich "gumiarzy" określa maksymalny zalecany wiek opony dla moto, od założenia na 10 lat. Ja bym się przychylił do sensownego czasu wymiany 5-6 lat a żeby było taniej nie bał bym się brać "leżaków", podobno prawidłowo przechowywana opona w magazynie starzeje się w rok tyle co taka sama opona użytkowana na kole w dwa tygodnie.
 
 
oldmotory 
Centrowanie kół


Pomógł: 47 razy
Wiek: 50
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 810
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Pon Wrz 12, 2016 19:22   

PeterP napisał/a:
prawidłowo przechowywana opona w magazynie starzeje się w rok tyle co taka sama opona użytkowana na kole w dwa tygodnie

Trzyletnia, dobrze przechowywana opona jest traktowana jak nowa.
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
 
 
ziubor 
ziubor

Wiek: 47
Dołączył: 21 Lis 2015
Posty: 80
Skąd: Warszawa, Żerań
Wysłany: Pon Wrz 12, 2016 22:52   

mam kapcie z roku 2010 z niezłym bieżnikiem. moto ponoć przestało 2 lata w garażu (ntv mam od 11.2015) może trochę świruję, ale to mój pierwszy sezon
_________________
ziubor
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Wto Wrz 13, 2016 08:18   

U mnie pilot roady 2 wytrzymują 3/4 sezonu :D jak masz sporo bieżnika jeszcze i żadnych dziwnych uskoków / skosów na oponie tylko nadal wygląda na okrągłą to jeszcze zostaw.

Ja po zdjęciu moich pr2 starych zobaczyłem zaaaarąbiste skosy na boki. Opona jest trapezowa :shock:
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5241
Skąd: Opole
Wysłany: Wto Wrz 13, 2016 16:36   

Kudlaty dobrze prawi. Nie da się tego jednoznacznie określić bo każdy przypadek jest nieco inny. Miałem ze trzy lata temu dla tesu założoną jakąś Avonkę z 97 roku i wcale nie było takiej tragedii jakiej się spodziewałem. Zdarzają się też gumy dwu czy trzyletnie trzymane gdzieś na dworze na słońcu i w śniegu i wówczas po takim czasie jest już katastrofa. Pomimo faktu, że opona nowsza no i firmowa. Dla długiego terminu przydatności opony należy jej zapewnić w miarę stałe temperatury i w miarę możliwości odcinać opony od słońca. Takie zabiegi potrafią radykalnie przedłużyć życie opony. Trzymanie motocykla pod chmurką niestety radykalnie skraca termin przydatności opony do jazdy.

Inna sprawa jest też taka, że gdzie jeden mówi, że nie ma opcji dalej bezpiecznie latać na danej oponie, to inna osoba będzie jeszcze zadowolona przez wiele km. A wynikać to będzie wyłącznie z potrzeb i stylu jazdy.
_________________
Pucuś
 
 
ziubor 
ziubor

Wiek: 47
Dołączył: 21 Lis 2015
Posty: 80
Skąd: Warszawa, Żerań
Wysłany: Wto Wrz 13, 2016 17:51   

kapcie na oko całe i nie pościnane, a bieżnik głęboki. więc chyba będę śmigał dalej ;)
_________________
ziubor
 
 
Przemolka1 

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 74
Skąd: Olsztyn /Wuppertal
Wysłany: Wto Wrz 13, 2016 19:58   

A tak wracając do niestabilności devi to czym to jest spowodowane , może owiewką albo ja mam zamontowane dodatkowo osłony rąk no i tą dodatkową owiewkę MRA X-creen jak myślicie czy naked jest bardziej stabilny?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13