Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
czy 700 wystarczy?
Autor Wiadomość
rzempi 


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 1359
Skąd: Kobyłka
Wysłany: Pią Lip 27, 2018 19:30   

kudlaty napisał/a:
W 700-ce elektryki w szybie nie ma, ale są różnice w metodzie zmiany wysokości szyby. Krótko mówiąc w tych po 2008 nie potrzeba do tego zabiegu narzędzi.

Dorze gadasz w 700 po 2008 można ręcznie regulować wysokość szyby, co lubię i korzystam. W rocznikach 2006 i 2007 potrzeba narzędzi, jest nisko lub wysoko. Ktoś na forum już robił konwersję na ręcznie regulowaną, tylko nie pamiętam jak trafić do danego postu. :mad: Podobną regulację można spotkać w CBF od 2010 r, np. w tym egzemplarzu:
https://www.olx.pl/oferta...html#98ac809594
W hondzie elektrycznie regulowaną szybę posiadają ST1300 i Goldwingi (jak pominąłem inne modele :roll: to uzupełnijcie :cool: ).
_________________
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
 
 
PeterP 
fan dziwnych moto.


Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 646
Skąd: Legionowo
Wysłany: Pon Lip 30, 2018 07:35   

rzempi napisał/a:
kudlaty napisał/a:
W 700-ce elektryki w szybie nie ma, ale są różnice w metodzie zmiany wysokości szyby. Krótko mówiąc w tych po 2008 nie potrzeba do tego zabiegu narzędzi.

Dorze gadasz w 700 po 2008 można ręcznie regulować wysokość szyby, co lubię i korzystam. W rocznikach 2006 i 2007 potrzeba narzędzi, jest nisko lub wysoko. Ktoś na forum już robił konwersję na ręcznie regulowaną, tylko nie pamiętam jak trafić do danego postu. :mad: Podobną regulację można spotkać w CBF od 2010 r, np. w tym egzemplarzu:
https://www.olx.pl/oferta...html#98ac809594
W hondzie elektrycznie regulowaną szybę posiadają ST1300 i Goldwingi (jak pominąłem inne modele :roll: to uzupełnijcie :cool: ).

Zgłaszam się "wyrwany do odpowiedzi, post przmiał tak:
" Pochwalę się, ja ostatnio, w swojej 7setce z 2006 roku, zmieniłem uchwyty szyby na szyny z wersji po lifcie. Same szyny, oraz plastik czachy używki z alledrogo, zaślepki nówki, ale stelaż do montażu szyn, oraz same elementy mocujące szybę... mój hand made :) "
i okraszony był takimi zdjęciami
https://photos.app.goo.gl/t93Ct3ZXkiX6BeD87
_________________
Varadero 125 -> NT700V -> BMW F650 CS -> Zontes 310 T2
 
 
Toma311 
Tiger 1200


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 792
Skąd: Szczecin
Wysłany: Wto Lip 31, 2018 00:15   

powalla napisał/a:
No ale to w RTku , a w Devi po spuszczeniu jej na dół ... oj śmiesznie to wygląda :shock: , a jak się jeździ z szybą w tym położeniu, to nawet nie próbowałem, bo co to za radocha jeździć śmiesznym motocyklem :wink:

Ale, nie ja takim "śmiechem" teraz śmigam" :mrgreen:

[ Dodano: Wto Lip 31, 2018 01:17 ]
Kobrzak napisał/a:
To co ja mam powiedzieć, skoro cały tajgier wygląda jak żart :D

Piotruś, sam żeś se takie dziwo zafundował :twisted: :mrgreen: :mrgreen: :wink:
_________________
Nie jedź szybciej niż twój Anioł Stróż potrafi latać...

NT650V '03 ---> NT700V '08 Wiśnia ---> BMW R1200 eRTek '07 ---> eRTek '11 ---> TT1200
 
 
arturro077 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 9
Skąd: Włocławek
Wysłany: Sro Sie 29, 2018 07:26   

Witam,


Dziękując wszystkim za wcześniejsze opinie informuję, że zmiana stała się faktem.

Devi 650 z 2002 zamieniona na 700 z roku 2010.


Oto kilka fotek:

https://photos.app.goo.gl/FPyVtFT9XN2s41D88


Stan ogólny - do dopieszczenia...

Pozdrawiam
_________________
Żyje się po to żeby jeździć,
Jeździ się po to żeby żyć...
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Sro Sie 29, 2018 17:08   

Oby Ci dobrze jeździła :)
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
arturro077 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 9
Skąd: Włocławek
Wysłany: Pią Sie 31, 2018 09:09   

Na razie jestem bardzo zadowolony. Różnica w mocy między 650 a 700 jest zauważalna.

700 fajniej się zbiera. I do tego dużo nowocześniejszy wygląd :mrgreen:

I ten mega kolor - wiśnia zarąbista :grin: :grin: :lol: :lol:

Szyba podniesiona na regulacji, kanapa akcesoryjna, duże kufry boczne plus centralny...

Zobaczymy co będzie dalej - na razie jestem mega na TAK :mrgreen:
_________________
Żyje się po to żeby jeździć,
Jeździ się po to żeby żyć...
 
 
Emhyrion 
Emhyrion

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 477
Skąd: Polska
Wysłany: Pią Sie 31, 2018 10:29   

Pewnie do końca sezonu... Może jeszcze w przyszłym. A potem na horyzoncie pojawi się...

KRóLIK
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Pią Sie 31, 2018 10:58   

arturro077, jak już raz poczujesz różnicę po zmianie na +, to już będziesz miał tak, żeby próbować innych sprzętów.

I tak pewnie skończysz na FJR :D
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
powalla 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Kwi 2017
Posty: 57
Skąd: Mikolow
Wysłany: Pią Sie 31, 2018 12:10   

Kobrzak napisał/a:
pewnie skończysz na FJR


Ja po prawie 2 sezonach postanowiłem się przesiąść , na coś "większego" , po odrzuceniu RT(drogie części ) i St1300 (do ułomków nie należę ale to moto jest ogromne!) szukam fjr'kę . Tyle że już oglądałem z 5-6 szt i ... coraz częściej mam ochotę przestać nabijać kilometry szukając dobrego motocykla i zostać przy moim wychuchanej devilce :razz: Ludzie nawet w rozmowie twarzą w twarz kłamią jak najęci ! Sowa " od motocyklisty" kiedyś były synonimem dbania o motocykl, teraz w 50% przypadków oznaczają "zajeżdżona przez mającego kategorię A i nieserwisowana w ogóle! "
 
 
Emhyrion 
Emhyrion

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 477
Skąd: Polska
Wysłany: Pią Sie 31, 2018 12:39   

FJR1300 to moje marzenie i cel na przyszłość. Myślałem, że kupię na koniec tego sezonu, ale teraz zaczynam się zastanawiać na V-Stromem. Jakby Suzuki miała kardan to w ogóle bym kombinował tylko brał, ale i tak mam jakieś wielkie ciągoty w jej kierunku.
 
 
Sim 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 615
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sie 31, 2018 13:16   

Ale to nie za duża rozbieżność jak na plan zakupowy?
To trochę jak kupić gumofilce idąc po trampki ;)
_________________
Komar Sport 2361 MR '74
 
 
kudlaty 
Premium User


Pomógł: 22 razy
Wiek: 46
Dołączył: 31 Gru 2010
Posty: 1721
Skąd: Offtock ;-)
Wysłany: Pią Sie 31, 2018 13:56   

Sim napisał/a:
Ale to nie za duża rozbieżność jak na plan zakupowy?
To trochę jak kupić gumofilce idąc po trampki ;)


Oj tam, niektórzy tak mają. Ja kiedyś idąc po łyżwy do sklepu wyszedłem z płetwami i też się cieszyłem z zakupu :-P
_________________
Były: Mińsk 125, 1989, NT 650V, 2000
Teraz: XL700V, 2008
http://www.dkms.pl/ - Fundacja Dawców Komórek Macierzystych

 
 
Emhyrion 
Emhyrion

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 477
Skąd: Polska
Wysłany: Pią Sie 31, 2018 13:59   

Widzi, bo to jest tak...

Chcę sobie robić wyprawy na motorze. No może wyprawy to za mocne słowo, ale dalekie wycieczki lub w miejsca nieznane. Devilka w szutrach krzyczy jak jej źle, stąd pomysł na V-Stroma. Z kolei w dalekich trasach ja na Devilce krzyczę, że za wolno i tyłek odpada, więc pomysł na wymianę na FJR1300.

Ogólnie na Devilce świetnie się jeździ po asfalcie tak do 200-300 km, ale to jak dla mnie max. A marzy mi się coś więcej :)
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Pią Sie 31, 2018 15:04   

O widzę Emhyrion ma tą samą rozkminę co ja 2 lata temu i obecnie :D "Co dalej i czego oczekuje".

Z resztą ile można tylko po asfalcie, głupa można dostać
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
Sim 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 615
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Sie 31, 2018 15:53   

A to ja Wam powiem,
na żadnym motocyklu nie jest wygodnie w dłuższej trasie.
250km/h i tak nikt nie będzie na wycieczkę jechał, bo dojedzie głuchy, biedny - jeśli w ogóle w naszych warunkach gdzieś dojedzie.
Tyłek jak bolał, tak będzie boleć i na FJR.

Może dlatego, że dla mnie tez poza asfaltem jest ciekawiej :)
_________________
Komar Sport 2361 MR '74
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 12