Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
czy 700 wystarczy?
Autor Wiadomość
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Czw Lip 19, 2018 22:48   

Każdy z nas wie najlepiej do czego potrzebuje swój motocykl i czego od niego chce. Więc jeśli uważasz, że jeszcze nie pora na zmianę to nie :)
Ja zmieniłem wiadomo dlaczego, problemy ogarnięte. Miałem kryzys gdzie napisałem nawet i mówiłem, że chce go sprzedać. Ale jak tylko wsiadłem to mi wszystko przeszło. Tak ten motur na mnie działa.

Każdy znajduje sobie "swój" motocykl, na widok którego będzie dostawał spazmów, albo będzie to typowy osiołek do jazdy. Tak czy tak od właściciela zależy czego oczekuje i z czego będzie zadowolony.


Co do tegi tygrysa z ogłoszenia, to takiej wersji kolorystycznej nie było. Bak prawdopodobnie jest malowany, wersja włoska to niewiadomo co to i z koniami ma źle wpisane.
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
rzempi 


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 1359
Skąd: Kobyłka
Wysłany: Czw Lip 19, 2018 23:23   

Toma311, Kobrzak, na was zawsze można liczyć. Wygląd, dla mnie spoko czacha od sporta wciśnięte w coś co miało być enduro z małym kółkiem na przedzie do szosowej jazdy z zawiasem nie bojącym się dziur i silnikiem z speedtripla. Mniej więcej o coś takiego mi chodzi. Że nie było takiego fabrycznego malowania... trudno, bo by był bestseller. Oczywiście wersja po lifcie z mono-wahaczem jest ciut fajniejsza:
https://www.otomoto.pl/of...=olx#xtor=SEC-8 , a może się przejadę na Puławską? Zobaczy się :roll: .
_________________
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
 
 
mrok31337 
mrok31337


Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1877
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią Lip 20, 2018 09:37   

rzempi, weź się przymierz do DL 1000 :)
_________________
http://instagram.com/mrok31337
Honda NTV 650 Revere -> Suzuki V-Strom 650 Triumph Bonneville SE
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Pią Lip 20, 2018 12:03   

A jednak kolor w tym 1050 wszystko się zgadza.

Dl 1000 fajny :D
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
Sim 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 615
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lip 20, 2018 15:39   

Co kierownik to inne wrażenia i oczekiwania.
Ja na DL-a patrzeć nie mogę jakie to nudne i ślamazarne - nawet 1000.

A jakbyś tak się przymierzył do Tracera 900?
Crossplane ma taką charakterystykę - szczególnie w MT-09/Tracer jak byk - wyrywa ręce lepiej niż litrowe ścigacze.
_________________
Komar Sport 2361 MR '74
 
 
daryjusz 
Wielka psuja

Pomógł: 16 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 412
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Pią Lip 20, 2018 15:54   

Lepsze odejście mają duże single, nawet pomimo mniejszej mocy (w odniesieniu do przeliczania KM/kg). Akuart zostały mi w domu Deauville 650 i BMW F650 (oba były ostatnio na zlocie), w BMW do jazdy po mieście kiedyś zmniłlem tylną zębatkę na większą o 1 lub 2 zęby i pod względem przyspieszenia BMW kompletnie masakruje Deauville 650. Nawet na fabrycznej zębatce lepiej się zbierała, dodatkowo BMW wydaje się lekka i zwrotna jak rower górski, lepiej kładzie się w zakręty, lepiej wchodzi w ostre winkle itp. itd. Problem w tym, że to singiel i trzeba trzymać silnik na obrotach żeby nie klepał łańcuchem. Nie zawsze stosunek mocy do masy będzie jedynym słusznym wwyznacznikiem dynamiki. Moment obrotowy i charakterystyka silnika też ma znaczenie. Moim zdaniem (popartym jazdą na Trampkach 600 i 650) Deauville 700 będzie odczuwalnie dynamiczniejsza od Transalpa 600, ale Deauville 650 raczej nie w "uzytkowych" przedziałach prędkości (poza V-max, Trampek ma chyba większą redukcję na skrzyni/zębatkach, Deauville ma dosyć długie przełożenia).
 
 
rzempi 


Pomógł: 19 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 1359
Skąd: Kobyłka
Wysłany: Pią Lip 20, 2018 17:00   

Sim napisał/a:
A jakbyś tak się przymierzył do Tracera 900?

Sim, dobrze kombinujesz, trzeba będzie odwiedzić, chociaż z ciekawości... ale nie na targach, w salonie na Połczyńskiej jest dużo spokojniejsza atmosfera i nikomu się nie śpieszy... z Tracerem 900 jest jeden problem... nie ma jeszcze dużo używek. Muszę jeszcze poczekać np na coś takiego . Też silnik 3 cylindrowy konstrukcja po japońsku, może być miło. Bił bym się z myślami czy Tracer czy starsza SuperTenere :razz:
_________________
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
 
 
Sim 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 615
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Lip 23, 2018 09:47   

Bo Yamaszka kombinowała z różnymi nazwami.
Ze starszych roczników są oczywiście jako MT09 Tracer.

Tracer i SuperTenere są bardzo różne - musisz koniecznie spróbować.
Tenere jest ciężka, z bardzo spokojną charakterystyką, czyli przyspiesza delikatnie, a na liczniku już 200.
Tracer tak samo jak MT07 i MT09 ma charakterystykę ultramocnego dołu, czyli rwie od dołu znacznie lepiej od mocniejszych maszyn, a później słabnie. No i sama w sobie jest bardziej poręczna, mimo tego, że zarówno Tracer, jak i Tenere mają tą samą kierownicę, zegary i jeszcze kilka rzeczy.

Sumując, Tracer bardziej taki wariat, dynamiczny do jazdy mieszanej. SuperTenere - raczej poza miasto, do obładowania i wygodnych dalekich podróży.
Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, żeby do Tracera założyć kufry (Tracer GT ma seryjne) i śmigać po Europie.
_________________
Komar Sport 2361 MR '74
 
 
arturro077 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 9
Skąd: Włocławek
Wysłany: Pon Lip 23, 2018 13:30   

mam identyczny dylemat co autor tego posta... :???:

Obecnie śmigam Deauvilką 650 z 2002 i chcę zmienić na coś większego.

Na myśli mam NT700, ST1100 lub ST1300 (tylko ten ostatni w dobrym stanie to jednak nieco za duża kasa).

I co tu zrobić?

Byłem w sobotę w jednym komisie, który ma w ofercie wszystkie 3 ww. modele.

Dopasowałem się do wszystkich, pojeździłem i mimo wszystko najbliżej mi do Deauville 700.

ST 1100 fajny, 1300 jeszcze fajniejszy - ale oba sporo cięższe od mojego obecnego moto.


Największy problem jest taki, na jak długo moc 700 mnie zadowoli...
_________________
Żyje się po to żeby jeździć,
Jeździ się po to żeby żyć...
 
 
mrok31337 
mrok31337


Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1877
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon Lip 23, 2018 14:31   

arturro077, to zobacz sobie jeszcze FJR1300
_________________
http://instagram.com/mrok31337
Honda NTV 650 Revere -> Suzuki V-Strom 650 Triumph Bonneville SE
 
 
Toma311 
Tiger 1200


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 792
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon Lip 23, 2018 21:40   

arturro077 napisał/a:
Największy problem jest taki, na jak długo moc 700 mnie zadowoli...


Wróżę, iż jakieś maks 2 sezony :twisted: Następnie pójdziesz dalej szukać "swojej" maszyny :mrgreen:
_________________
Nie jedź szybciej niż twój Anioł Stróż potrafi latać...

NT650V '03 ---> NT700V '08 Wiśnia ---> BMW R1200 eRTek '07 ---> eRTek '11 ---> TT1200
 
 
Skorpionwr 

Pomógł: 7 razy
Wiek: 63
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1926
Skąd: Przasnysz
Wysłany: Wto Lip 24, 2018 08:54   

Arturo77 ja bym poczekał i dozbierał kasy. Jak sam stwierdziłeś, różnica pomiędzy 650 a 700 nie wystarczy na długo. Wszystkie przez Ciebie wymienione maszyny to o klasę wyżej a więc i waga zdecydowanie wyższa. Do jazdy na ciężkim motocyklu trzeba nabrać pewnych nawyków i tyle. Waga znika jak ruszysz. ST1300 prowadzi się lepiej niż NTV.
_________________
ST 1300 2011
ST 1300 2006
Devcia 2002
 
 
arturro077 


Wiek: 46
Dołączył: 15 Sie 2014
Posty: 9
Skąd: Włocławek
Wysłany: Wto Lip 24, 2018 09:45   

No właśnie - waga znika jak się ruszy...

Samo manewrowanie na parkingu ST1300 już sprawiało mi problemy. Z NTV 650 ani z 700 nie było tego problemu.

Dodatkowo mam garaż na górce (około 1,5 m wyżej), z podjazdem około 4-5 metrów. Obecną 650 obracam sobie na tym podjeździe i jest git.

Za około 2 - 3 lata planuję wyprowadzkę. Wtedy garaż będzie na poziomie "zero".

Mimo wszystko chyba skłaniam się ku zakupowi 700 na te 2-3 lata, a później się zmieni.
_________________
Żyje się po to żeby jeździć,
Jeździ się po to żeby żyć...
 
 
Sim 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 615
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Lip 25, 2018 09:01   

Jeśli nie uda Ci się zniszczyć NT700 przez te 2-3 lata to generalnie jest szansa na bardzo małą stratę przy odsprzedaży. Cały czas jest to dość świeży sprzęt za relatywnie dobre pieniądze.
_________________
Komar Sport 2361 MR '74
 
 
powalla 

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Kwi 2017
Posty: 57
Skąd: Mikolow
Wysłany: Sro Lip 25, 2018 10:45   

Ja po prawie 2 sezonach (jeżdżę praktycznie 50km dziennie do pracy i za temperaturę komfortu jazdy uważam 10*C więc trochę tych kilosów natrzaskałem ) zacząłem się rozglądać za następcą devi . Założenia :
-większa moc (prędkość, przyspieszenie)
-turystyk (osłony przed warunkami pogodowymi)
- max 20kzł , a najlepiej 15 :twisted: by mieć zakiś zapas na dopieszczenie
-spalanie wiadomo trochę wyższe (patrz punkt 1) ale bez szaleństw, bo trochę tego przepalam

Wychodzi:
-FJR
-BMW 1200RT
-St1300

Po głębokiej analizie for (dział naprawy) i przestudiowaniu cen części na allegro BMW odpadło , bo musiałbym zapłacić za niego najdrożej i jak coś padnie udawać się do Bociana z RRSO 1700% :mrgreen:

Zostały więc 2 modele o zbliżonych cenach i bezawaryjności . Jednak jak pomyślę że na dalekie trasy nie mam czasu więc latam w skrócie po aglomeracji Sląskiej , jeżdżę praktycznie sam (żonie kask koliduje z koncepcją fryzury :razz: ) , trasa codziennego przejazdu naszpikowana "miśkami" , to jakoś odechciewa mi się zmian :razz: Dopieściłem sobie 700 pod siebie , moto jest bezawaryjne , mało pali , jest poręczna, a że czasem chciałbym przekroczyć 2 paki i odejść ze świateł w 3s do setki :oops: ... czy opłaca mi się dokładać 5 tysiaków do tych "czasem" ? Oto jest pytanie ! :roll: No może jak będę miał urlop w sierpniu, to podjadę do kilku sprzedawców by pomacać np, jakąś FuJaRę :mrgreen: by mi się zachciało zmian . Na razie kilka ofert obserwuję ...tak kontrolnie :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12