Forum użytkowników Hondy NTV/NT Deauville Strona Główna Forum użytkowników Hondy NTV/NT Deauville
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Nie pali
Autor Wiadomość
Jon 45 

Wiek: 55
Dołączył: 31 Gru 2014
Posty: 61
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: Sob Lut 25, 2017 21:25   

Witam ,pozwolicie ze podłącze się do tego tematu, dzisiaj chciałem odpalić swoją Dewilkę i kicha jesienią paliła normalnie , rozrusznik krecił i nic , wiem musze sprawdzić swiece i może tą pompę , jakieś inne sugestie?
_________________
Jon45
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 41 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 820
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Sob Lut 25, 2017 22:03   

Jon 45 napisał/a:
Witam ,pozwolicie ze podłącze się do tego tematu, dzisiaj chciałem odpalić swoją Dewilkę i kicha jesienią paliła normalnie , rozrusznik krecił i nic , wiem musze sprawdzić swiece i może tą pompę , jakieś inne sugestie?

Tak - napisz konkretnie co się dzieje/jakie reakcje rozrusznika itd... Temat wałkowany co rok, więc coś na forum się znajdzie...
_________________
Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.

Spawam plastiki.



Pokud jsem pomohl, stiskněte tlačítko ↑
 
 
Jon 45 

Wiek: 55
Dołączył: 31 Gru 2014
Posty: 61
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: Sob Lut 25, 2017 22:39   

Nic sie nie dzieje własnie ,rozrusznik kreci mocno .włączony jest prostownik i silnik nie chce zaskoczyc .
_________________
Jon45
 
 
szyszkowiecki 
SZYSZKIN


Pomógł: 5 razy
Wiek: 48
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 441
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Sob Lut 25, 2017 23:23   

Wstrzyknij do gaźników nieco paliwa, np. strzykawką, może odpali.
_________________
Nie zapie...! LwG!
 
 
Przemolka1 

Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 75
Skąd: Olsztyn /Wuppertal
Wysłany: Nie Lut 26, 2017 07:28   

A sprawdziłeś czerwony wyłącznik na prawej manetce? Popstrykaj nim parę razy może on szfankuje
 
 
radzieckii 


Pomógł: 20 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1374
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Lut 26, 2017 15:56   

Przy czerwonym guziku na off to w Devi raczej rozrusznik nie zakręci. Obstawiam brak paliwa w gaźnikach. Zanim pompa nabije, to akumulator zdechnie 😉 Tak jak napisał GD, temat poruszany co roku 😜
_________________
www.motojazda.com.pl
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 41 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 820
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Nie Lut 26, 2017 16:29   

radzieckii napisał/a:
...Zanim pompa nabije, to akumulator zdechnie 😉 Tak jak napisał GD, temat poruszany co roku 😜


Nie do końca się zgodzę... Mój "Tuptuś" stał od października nie odpalany, aku nie wyjęte, ani razu nie ładowane przez zimę... Odpalił od 4 kręcenia... I wcale akumulator się nie kończył... Fakt ma mniej niż rok(jakoś w marcu 2016 roku kupiłem nowego EXIDA).


Jon 45 tak dla wyjaśnienia - w Naszych maszynach sygnał na pompę paliwa podawany jest w impulsatorów. Skutkuje to tym, że pompa nie pracuje ciągle tylko tak "pyka". Przez zimę część paliwa sie ulotniła i teraz potrzebujesz najpierw "napompować" do gaźników... Fakt jak akumulator nie jest za bogaty to trochę to zajmie...
_________________
Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.

Spawam plastiki.



Pokud jsem pomohl, stiskněte tlačítko ↑
 
 
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5246
Skąd: Opole
Wysłany: Pon Lut 27, 2017 08:48   

Jak awaryjny wyłącznik jest na run i motocykl ma sprawny przekaźnik pompy to po każdorazowym przekręceniu kluczyka w stacyjce pompa powinna raz "stuknąć" dobijając ciśnienia:)
_________________
Pucuś
 
 
Jon 45 

Wiek: 55
Dołączył: 31 Gru 2014
Posty: 61
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: Pon Lut 27, 2017 17:37   

Witam, dziś Dewilka odpaliła , co zrobiłem postawiłem na stopki centralne podotykałem przewody na świecach za trzecim razem silnik zapalił i chyba jest wszystko ok ,dzieki za zainteresowanie tematem , lwg wiosna idzie .
_________________
Jon45
 
 
oldmotory 


Pomógł: 26 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 600
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Pon Lut 27, 2017 17:57   

Killu napisał/a:
Jak awaryjny wyłącznik jest na run i motocykl ma sprawny przekaźnik pompy to po każdorazowym przekręceniu kluczyka w stacyjce pompa powinna raz "stuknąć" dobijając ciśnienia:)


Dziś chcę pokręcić śrubką do synchronizacji więc zdjąłem kilka drobiazgów z motocykla.
Devi pali jak złoto, idzie jak burza ale takiej reakcji jak napisałeś wyżej nie zauważyłem?
Mam zepsuty motocykl : :cry:
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
RENOWACJA, CENTROWANIE KÓŁ (RÓWNIEŻ BMW GS!), SZKIEŁKOWANIE, SPAWANIE PLASTIKÓW - FACEBOOK OLDMOTORY - ZAPRASZAM!
 
 
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5246
Skąd: Opole
Wysłany: Pon Lut 27, 2017 21:20   

Pewnie wszystko jest OK. Złap pompę ręką i sprawdź. Pojedynczego stuknięcia możesz nie usłyszeć bo jest bardziej ciche niż odgłos przełączania przełącznika. Jeżeli tak nie działa to pewnie do wymiany przekaźnik czteropinowy OMRON coś tam coś tam. Ale możesz go nawet podpiąć i wyrzucić a motocykl dalej będzie chodził. Tak miałem w f3.
_________________
Pucuś
 
 
oldmotory 


Pomógł: 26 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 600
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Pon Lut 27, 2017 22:57   

Killu napisał/a:
do wymiany przekaźnik

Pompka cyka na krótko, styki są ok, ale przekaźnik muszę kupić..
35zł na szrocie.
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
RENOWACJA, CENTROWANIE KÓŁ (RÓWNIEŻ BMW GS!), SZKIEŁKOWANIE, SPAWANIE PLASTIKÓW - FACEBOOK OLDMOTORY - ZAPRASZAM!
 
 
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 29
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5246
Skąd: Opole
Wysłany: Wto Lut 28, 2017 22:01   

Ja bym olał. Nawet jak go odepniesz to nie zauważysz różnicy W stosunku do obecnej sytuacji.
_________________
Pucuś
 
 
oldmotory 


Pomógł: 26 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 600
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Sro Mar 01, 2017 07:59   

Killu napisał/a:
Ja bym olał. Nawet jak go odepniesz to nie zauważysz różnicy W stosunku do obecnej sytuacji.

Na pewno jest taka jak mówisz :mrgreen:
Zrobiłem tym motorkiem 3500km i jestem wręcz pewien , ze z zepsutym przekaźnikiem :mrgreen:
Przy okazji przypomniał mi się żarcik:

Blondynka dzwoni do warsztatu samochodowego:
-Zapaliła mi się taka czerwona lampka z konewką?
Mechanik:
- To olej.
- OK, no to oleję.
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
RENOWACJA, CENTROWANIE KÓŁ (RÓWNIEŻ BMW GS!), SZKIEŁKOWANIE, SPAWANIE PLASTIKÓW - FACEBOOK OLDMOTORY - ZAPRASZAM!
 
 
sgtcop13 
Premium User


Pomógł: 14 razy
Wiek: 50
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1593
Skąd: Tarnów
Wysłany: Sro Mar 01, 2017 10:35   

oldmotory, no i masz 35 zł w kieszeni, które musiałbyś wywalić na szrocie. Flaszka plus zagrycha. Sama radość :mrgreen:
_________________
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, jest Yamaha FZ6 "04
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 13