Forum użytkowników Hondy NTV/NT Deauville Strona Główna Forum użytkowników Hondy NTV/NT Deauville
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Nie pali
Autor Wiadomość
Rudy18 
Yellowforce

Dołączył: 11 Maj 2016
Posty: 5
Skąd: Grays
Wysłany: Sro Maj 11, 2016 17:01   Nie pali

Witam. Proszę panów mam oto taki mały dylemat moja debilka długo stała parę lat, teraz po wymianie wszelkich płynów filtrów itp nie che się uruchomić pomimo działającego rozrusznika pompy paliwowe etc i tu niespodzianka jak dla mnie mianowicie po właśnie paliwa bezpośrednio do obydwu gaznikow trać i chodzi.......
 
 
oldmotory 


Pomógł: 26 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 600
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Sro Maj 11, 2016 17:36   

A przy okazji gaźniki wyczyściłeś?
One bardzo nie lubią długiej bezczynności :cry:

Ja też po wiosennym serwisie musiałem do odpalenia trochę suche gaźniki podkarmić, ale jak już Devi odpaliła to było ok.
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
RENOWACJA, CENTROWANIE KÓŁ (RÓWNIEŻ BMW GS!), SZKIEŁKOWANIE, SPAWANIE PLASTIKÓW - FACEBOOK OLDMOTORY - ZAPRASZAM!
 
 
manius 
manius

Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 113
Skąd: Wieliczka
Wysłany: Czw Maj 12, 2016 21:58   

Niestety z moto na gaznikach tak jest że po długiej przerwie nie chcą od razu zapalić.Wiadomo w naszych nim napełnisz gażnik to akumulator padnie,więc ja wiosną podpinam moto pod akumulator w samochodzie i musi zapalić.
 
 
izywec 
Premium User
Nie pradziadek!


Pomógł: 16 razy
Wiek: 78
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 660
Skąd: Gmina Kołobrzeg
Wysłany: Sro Maj 18, 2016 00:27   

manius napisał/a:
Niestety z moto na gaznikach tak jest że po długiej przerwie nie chcą od razu zapalić.Wiadomo w naszych nim napełnisz gażnik to akumulator padnie,więc ja wiosną podpinam moto pod akumulator w samochodzie i musi zapalić.

Super brutalna metoda! Prowadzi to w prostej drodzę do wybitnego skrócenia żywotności rozrusznika /a nawet jego spalenia/ i zazębień!
Wystarczy zamknąć kranik pod zbiornikiem, odpiąć wężyk z tłoczenia pompy i ssania - połączyć odpowiednim łącznikiem z kawałka węża otworzyć kranik, chwilę poczekać i zastartować silnik. Po uruchomieniu po chwili zgasić, usunąć "bay-pass" /łącznik - pamiętać o kraniku!/ - podłączyć pompę i jeździć w najlepsze.
P.S. Do tej operacji zbiornik powinien być pełny lub prawie pełny.
_________________
Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
 
 
Scotty_ 
Nawijacz asfaltu


Pomógł: 12 razy
Wiek: 37
Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 1035
Skąd: Lyski SRB
Wysłany: Pon Maj 23, 2016 10:30   

Ja bym jeszcze tylko dodał, bo mi np łatwiej kabelkami się bawić, podłączyć pompkę pod aku i zaczekać aż napompuje gaźniki (odgłos zmieni się z szybkiego "trrrrrr..." na spokojne "pyk ... pyk ... pyk") :mrgreen:
Trzeba tutaj tylko pamiętać, że przewód zielony to masa, żeby nie zrobić sobie kuku przez odwrotne podłączenie pompki.
_________________
"Dzieci należy trzymać z dala od Internetu. Od dzieci Internet głupieje..."
 
 
Rudy18 
Yellowforce

Dołączył: 11 Maj 2016
Posty: 5
Skąd: Grays
Wysłany: Sro Maj 25, 2016 09:57   

Panowie pali .!!!!!! Trochę stała czyli parę lat gościu rozebrał wszystko wyczyscil łącznie z gaźnikiem i dalej nic a wadliwa okazała się pompka gdzie z pozoru wydawała się pracować dobrze a jednak nie podawała tyle co trzeba. Przyznam że nie wiedziałem ze aż tak istotne są parametry ciśnienia pompki gdzie tylko dla spokoju sumienia mechanik ja podmienil.
 
 
izywec 
Premium User
Nie pradziadek!


Pomógł: 16 razy
Wiek: 78
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 660
Skąd: Gmina Kołobrzeg
Wysłany: Sro Maj 25, 2016 11:08   

Rudy18,
To wszystko co zrobiłeś po tak długim postoju to zapewnia Ci pewność pracy silnika. Z tymi parametrami pompki to nie przesadzaj / u Ciebie pompka zapewne nie puszczała w ogóle paliwa, po prostu zastała się/. Wystarczyło by gdybyś zrobił obejście do paliwa czyli wężyk paliwowy z ssania i tłoczenia pompki połączył np. mniejszym wężykiem wciśniętym do tych wężyków /ja wożę taki dopasowany kawałeczek wężyka stale w swoich narzędziach na wszelki wypadek !/ . Silnik startuje i wystarcza mu paliwa na tym obejściu /warunek w zbiorniku paliwa nie mniej jak 10 litrów/ na normalną jazdę tak do 100 km/h. Większych obciążeń silnika nie próbowałem na tym "patencie".
_________________
Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
 
 
Rudy18 
Yellowforce

Dołączył: 11 Maj 2016
Posty: 5
Skąd: Grays
Wysłany: Sro Maj 25, 2016 16:49   

Izywec! Nie wiem skąd się wywodzisz ale nie ładnie komuś kogo nie znasz zarzucać klamstwo podwążając tym samym sens zadawania pytania/poradę. Napisałem ze pompa z pozoru pracowała normalnie (podawała pulsacyjnie w rytm kręcenia rozrusznika. )i napisałem ze nie wiem jak powinna pracować. Nie wiem też jakie jeszcze okoliczności mogły zajść przypadkowo.pozdrawiam
 
 
izywec 
Premium User
Nie pradziadek!


Pomógł: 16 razy
Wiek: 78
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 660
Skąd: Gmina Kołobrzeg
Wysłany: Czw Maj 26, 2016 00:32   

Rudy18 napisał/a:
Izywec! Nie wiem skąd się wywodzisz ale nie ładnie komuś kogo nie znasz zarzucać klamstwo podwążając tym samym sens zadawania pytania/poradę. Napisałem ze pompa z pozoru pracowała normalnie (podawała pulsacyjnie w rytm kręcenia rozrusznika. )i napisałem ze nie wiem jak powinna pracować. Nie wiem też jakie jeszcze okoliczności mogły zajść przypadkowo.pozdrawiam

Ale mnie się dostało!
1. Wejdź do Słownika Języka Polskiego i poszukaj definicji słowa "kłamstwo" oraz przypadków literackich użycia tego słowa.
2. Skoro twierdzisz: " pracowała" to rozumiem ze podstawiłeś pod króciec tłoczny jakiś pojemnik i pomierzyłeś jej wydatek w czasie gdy pracowała.
3. Tak na marginesie to tu w forum nikt nikomu nie zarzuca "kłamstw" a obrażają się tylko ludkowie o wybujałym ego /na szczęście szybko znikają z forum/.
4. Nie musisz czytać i stosować moich postów z radami i dywagacjami dotyczącymi silników.
P.S. Cieszę się, ze silnik Ci pracuje bez problemów!!!!! :lol:
_________________
Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
 
 
DorDaw 
Premium User
Honda Goldwing


Pomógł: 5 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 936
Skąd: Lublin
Wysłany: Czw Maj 26, 2016 22:11   

izywec, brawoooooooo Izydor - tak trzymaj - pozdrawiam :mrgreen:
_________________
Honda Gold Wing GL 1800A
Pomagam w uzyskaniu odszkodowania dla osób poszkodowanych w wypadkach komunikacyjnych !!!
 
 
Rudy18 
Yellowforce

Dołączył: 11 Maj 2016
Posty: 5
Skąd: Grays
Wysłany: Pią Maj 27, 2016 09:05   

Izywec . Napisałem pompa wydaje sie pracuje normalnie czyli po zdjeciu przewodu kręcąc rozrusznikiem pompa tloczy paliwo czy w tym zdaniu jest cos nie zrozumiałego ? Dodalem ponadto iz nie wiem jakie parametry powinna spelniac ( NIE PRZELICZALEM)Jaki jest sens tego forum jezeli na konkretnych wytyczynych osoba oczekujaca podpowiedziadzi nie otrzymuje ich tylko w zmian wrecz arogancko u dzielac instruktarzu nie na temat. I nie zamydlaj oczu slownikem bo wszyscy dobrze wiemy o co chodzi. Ja nowy Ty stary tu I najamadrzejszy , a ilu tu bylo przedemna których od straszyles nie wiem. Nie wiele mlodszy od Ciebie jestem. Ile wyjazdow tyle powrotow wam zycze.
 
 
izywec 
Premium User
Nie pradziadek!


Pomógł: 16 razy
Wiek: 78
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 660
Skąd: Gmina Kołobrzeg
Wysłany: Pią Maj 27, 2016 13:50   

Rudy18,
Opanuj się trochę! Gdzie ja Tobie w poście z 25 maja zarzuciłem kłamstwo? Normalna wymiana poglądów na temat Twego motocykla.
P.S. Ja teraz dla sprawdzenia wróciłbym do starej pompy i wtedy miałbym pewność ,że to ona była przyczyną jeśli silnik znowu nie startuje. Jednak jeśli zastartuje to przyczyna była inna. To tyle i aż tyle.
Jako wieloletni mechanik okrętowy miałem tak dużo dziwnych przypadków z silnikami, że przywykłem do ostatecznego wyjaśniania przyczyn bo to pomaga w przyszłości.
Powodzenia!
_________________
Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
 
 
Rudy18 
Yellowforce

Dołączył: 11 Maj 2016
Posty: 5
Skąd: Grays
Wysłany: Pią Maj 27, 2016 13:58   

Tak, tak wlasnie zrobie bo mam ta stara pompe. Moze to faktycznie zbieg okoliczności. Dziekuje, nie pomyslalem o tym.
 
 
lizaczek78 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 225
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pią Maj 27, 2016 15:54   

Rudy18 "0 - 1" izywec
 
 
REVERE77 
REVERE77

Wiek: 40
Dołączył: 10 Maj 2016
Posty: 37
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: Pią Maj 27, 2016 21:25   

Na moje oko remis.
_________________
REVEREST
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14