Wiek: 42 Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 49 Skąd: Bełchatów
Wysłany: Pon Mar 17, 2014 20:46 Czyszczenie gaźników
Cześć jestem tu nowy i prosił bym was starzy wyjadaczy o pomoc. Może znacie jakiś opis jak wyczyścić gaźniki. Posiadam Honda Deauville 650 1999r. Dzięki
Wiek: 42 Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 49 Skąd: Bełchatów
Wysłany: Wto Mar 18, 2014 16:54
Myślę że dam radę z synchronizacja sobie poradziłem z pompą to czemu z gaźnikami nie dam rady tylko może ktoś ma jakiś link z opisem lub opisał by mniej więcej co i jak? Z góry dziękuję
z synchronizacja sobie poradziłem z pompą to czemu z gaźnikami
Ja bym najpierw rozebrał, wyczyścił a potem poskładał i dopiero synchronizował. Swoją drogą bez myjki ultradźwiękowej też się da. Umyć w benzynie miękkim pędzlem i koniecznie przedmuchać sprężonym powietrzem (ze sprężarki a nie z puszki do komputerów). I, co oczywiste, żadnego czyszczenia drutem.
Wiek: 42 Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 49 Skąd: Bełchatów
Wysłany: Wto Mar 18, 2014 18:36
No nareszcie ktoś coś pisze fajnie. No to już wiem że muszę jakoś sprężarke załatwić dzięki za rradę. Może znasz jakaś stronkę jak rozebrać gaźnik w honda a może będzie w książce serwisowej? Pozdro
Mój ojciec jest mechanikiem od 45 lat, widziałem, że ma u siebie jakiś tam sprej do czyszczenia, ale nie widziałem, żeby go jakoś używał. Wg mnie tak samo dobrze wyczyści się gaźnik czystą benzyną, najlepiej ekstrakcyjną. Oczywiście, jeżeli po umyciu okaże się, że na powierzchni aluminium został gruby biały nalot, to benzyna tego nie zdejmie. Ale w tym przypadku nie pomoże nawet myjka ultradźwiękowa, chyba że jakaś profesjonalna. Nie sądzę jednak, żeby w gaźniku NTV pojawiło się aż takie utlenienie, takie rzeczy to tylko w weteranach po kilkudziesięciu latach stania w szopie.
Druga sprawa - rozebranie gaźnika do mycia aż tak jak na tym rysunku moim zdaniem jest zbędne. Wg mnie wystarczy tylko odkręcić komorę pływakową, wyjąć przepustnice podciśnieniowe z membranami, wykręcić śruby regulacyjne. Resztę załatwi benzyna i przedmuchanie.
Na rysunku pozycja 16 (część gumowa). Mają być całe a guma ma być elastyczna. Pamiętam, że ktoś pisał, że wymienił profilaktycznie, pomimo że były całe i dało to odczuwalną poprawę w pracy silnika.
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1781 Skąd: Tarnów
Wysłany: Sro Mar 19, 2014 19:01
yok1, a tak zapytam się tylko z mojej wrednej ciekawości, czy czyszczenie gaźnika jest u Ciebie konieczne, czy tylko tak profilaktycznie się chcesz pobawić?
Pytam, bo moje pierwsze prawo zatwardziałego lenia mówi; "nie musisz to nie grzeb" bo łatwiej dobre spier...ć niż poprawić na jeszcze lepsze
pozdro
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Wiek: 42 Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 49 Skąd: Bełchatów
Wysłany: Sro Mar 19, 2014 20:29
Porostu chce doprowadzić moja Hondę do porządku chce mieć pewność że jest ok planuje wyjazd daleko na wakacje i chce wszystko mieć sprawdzone i Porostu Lubie sobie robić jak należy wiec może jakieś inne propozycje co można sprawdzić przed taką podróżą. Gowke ramy wymienić tez musze ;klocki tarcze a może ktoś wie jak wymienić lub przeczyscic układ hamulcowy. Pozdrawiam yok
Wiek: 42 Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 49 Skąd: Bełchatów
Wysłany: Czw Mar 20, 2014 17:27
Nie no ty pewnie wszystko wiedziałeś i obrazu urodziłeś się z moto i z całą wiedzą przestań chłopie niech Ci ręce opadają ja na takie coś mam wyjeb...e heh Pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum