Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Czas na zmiany
Autor Wiadomość
sgtcop13 
Premium User


Pomógł: 15 razy
Wiek: 56
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1776
Skąd: Tarnów
Wysłany: Pon Sty 25, 2016 08:58   

W wolnym czasie przekopuję internet za motocyklami i informacjami o nich. Na razie nic więcej nie będę robił bo pogoda nie pozwala na jazdy próbne. W kwestii marki to chyba skupię się na Hornecie lub Fazerze. Większość Fazerów jest w wersji "S" z owiewką i pewnie ewentualnie przymknę na to oko, bo w razie większej prędkości będzie się gdzie schować :wink:

W każdym razie nie przypalam się, a kasa leży na kupce :grin:

mrok31337 to ty chyba nieźle musisz się nagimnastykować, aby NTV-ką nadążyć za żonką. :grin:
_________________
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
 
 
mrok31337 
mrok31337


Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1877
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon Sty 25, 2016 09:02   

sgtcop13, za to na światłach jestem lepszy :D
_________________
http://instagram.com/mrok31337
Honda NTV 650 Revere -> Suzuki V-Strom 650 Triumph Bonneville SE
 
 
sgtcop13 
Premium User


Pomógł: 15 razy
Wiek: 56
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1776
Skąd: Tarnów
Wysłany: Pon Sty 25, 2016 09:05   

Gdzieżbym śmiał wątpić :grin:
_________________
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
 
 
radzieckii 
radzieckii


Pomógł: 23 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1437
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Sty 25, 2016 09:17   

Jeżeli chodzi o Fazery, to mi lepiej jeździło się FZS niż FZ6. Więcej momentu na dole, dla mnie wygodniejsza pozycja. FZ6 do 6 tyś. nie jedzie. Za to ma wtrysk. Hornety ładne i nienagannej w prowadzeniu. Tyle, że 900 znowu ma dużo więcej momentu i nie trzeba tak mieszać biegami. Z nim nawet Mroku na NTV miałby problem spod świateł ;-)
 
 
mrok31337 
mrok31337


Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1877
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon Sty 25, 2016 09:37   

radzieckii, możliwe, bo 600 też tak ma, że do 6k to tak pierdu pierdu :) Mi się 600tka podoba i cieszę się, że czasami, bardzo rzadko, ale jednak, no może raz w roku, żona da się przejechać :)
_________________
http://instagram.com/mrok31337
Honda NTV 650 Revere -> Suzuki V-Strom 650 Triumph Bonneville SE
 
 
sitars 
Premium User


Pomógł: 12 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 654
Skąd: Szewna
Wysłany: Wto Lut 02, 2016 10:56   

Czołgiem
Hornet fajnym motocyklem jest, ale jest "mały", niektórym wielkoludom, może to przeszkadzać.
"Łoj Kaźmirz! Wicia wierzchem jedzie..." :)
_________________
SQ7NSQ
 
 
oldmotory 
Centrowanie kół


Pomógł: 46 razy
Wiek: 50
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 806
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Wto Lut 02, 2016 12:11   

sitars napisał/a:
"Łoj Kaźmirz! Wicia wierzchem jedzie..." :)


Nie może być, na kocie? :mrgreen:
_________________
Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
 
 
Merr-Sonn 


Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 81
Skąd: Toruń
Wysłany: Pią Lut 05, 2016 00:34   

Ja swoją Devi zmieniłem pod koniec zeszłego roku na FZ6 S2 (98KM) wersja N (naked). Różnica jest zasadnicza. Może różnice w stosunku do Devi wyrażę się w punktach:
- jest dużo prostszy w prowadzeniu, jak rower, lżejszy, zgrabniejszy. Devi była "dostojna", cięższa, to robiłem nią pełną manewrówkę na placu
- Devi jest bardzo wygodnym "kanapowcem" z "klawesynem" przed kierownicą. Na Fazim mam wrażenie, że ktoś mi ogołocił moto ze wszystkiego i do kierownicy przykleił budzik :D
- W Devi do 100km/h nie dzieje się nic, jak w polskim filmie, w Fazim przy 120km/h wiatr starał się zrobić ze mnie chorągiewkę doczepioną do kierownicy. Po założeniu szyby sportowej różnica jest duża, 195 już jechałem i żyję :D
- na Fazim od 7500 obrotów mam ogień między nogami, Devi jest "niskoobrotowa", trzeba się przestawić na dźwięk silnika pracującego na wyższych obrotach.
- Fazi ma pewien "myk" przy zmianie biegów (Yamaha tak ma), do przyzwyczajenia, generalnie biegi zmieniają się bardzo wyraźnie, ze stukiem ale pewnie
- Latarnia daje wyraźnie lepsze światło niż Devi
- wskaźnik temp. silnika i różne inne na ekranie
- pozycja kierowcy inna niż na Devi ale też wygodna.
- ilość schowków pozwala na schowanie portfela....

Moje moto:

_________________
Jak mówią matematycy - "W sumie bez różnicy..."
https://www.facebook.com/PejotStudio
https://www.facebook.com/piotr.jassowicz
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Pią Lut 05, 2016 01:44   

O! A ja byłem święcie przekonany, że cbf 1000 kupiłeś :D
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
Merr-Sonn 


Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 81
Skąd: Toruń
Wysłany: Pią Lut 05, 2016 08:18   

Kobrzaku
Tak, bardzo chciałem CBF1000 bo to rewelacyjna konstrukcja. Miałem szansę pojeździć nim. Kultura jazdy jest fenomenalna, turystyk pełną gębą. Godny następca Devilki z dużo mocniejszym silnikiem, przepiękną sylwetką. Niestety chyba trafiłem na czas, kiedy na rynku były same wyklepane przystanki autobusowe. Trafił mi się w dobrej cenie Fazi od kumpla z toruńskiego forum. Maszynka z udokumentowanym przebiegiem 10tyś. Nie było sensu się zastanawiać. Tym bardziej, że zabujałem się w nim jak tylko go zobaczyłem :D A już jazda próbna była ugotowaniem mnie na twardo :D
Poza tym oczywiście musiałem go trochę dopieścić. Między innymi bak dostał wzór z mojego kasku (jako, że motorniczy i jego koń to przecież jedno :D )



_________________
Jak mówią matematycy - "W sumie bez różnicy..."
https://www.facebook.com/PejotStudio
https://www.facebook.com/piotr.jassowicz
 
 
radzieckii 
radzieckii


Pomógł: 23 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1437
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Lut 05, 2016 13:32   

Pięknie :-) Personalizacja motocykla to podstawą.
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Pią Lut 05, 2016 14:36   

To chyba tylko ja jakiś taki dziwny bo nie widzę jakoś devili przerabiać pod siebie.. W sumie co tu przerabiać :D potem nikt nie kupi "bo nie orginalne malowanie, na pewno miał dzwona" :D
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
Sim 

Pomógł: 6 razy
Dołączył: 08 Sty 2016
Posty: 615
Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Lut 05, 2016 15:13   

Coś w tym jest - im więcej customu, tym więcej problemu przy odsprzedaży - przynajmniej w przypadku moto, za które jeszcze można jakieś normalne pieniądze odzyskać - no i takich raczej typowych turystyków (nie dotyczy chopperów/cruizerów i innych proszących się o personalizację).
_________________
Komar Sport 2361 MR '74
 
 
adamdive 
Adaś_Wieszczu


Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 22 Lip 2012
Posty: 493
Skąd: Ożarów Mazowiecki
Wysłany: Pią Lut 05, 2016 15:23   

Kobrzak napisał/a:
To chyba tylko ja jakiś taki dziwny bo nie widzę jakoś devili przerabiać pod siebie.. W sumie co tu przerabiać :D potem nikt nie kupi "bo nie orginalne malowanie, na pewno miał dzwona" :D


Przecież i tak miała, więc maluj nie krępuj się ;-)
 
 
Brt 
Premium User


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1142
Skąd: Warszawa-Zachód
Wysłany: Pią Lut 05, 2016 16:04   

Jeśli wychodzisz z założenia, że będziesz chciał sprzedać motocykl, to faktycznie nie ma to sensu. Kasa wyrzucona w błoto.

Jeśli jednak jest on dla Ciebie czymś więcej, wtedy budujesz go pod siebie...
_________________
Więcej szczęścia, niż rozumu...

Zapraszam do Grupy warszawskiej!
Zasady jazdy w Grupie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12