Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Przykra niespodzianka
Autor Wiadomość
alc 

Wiek: 44
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 13
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Cze 01, 2015 08:12   Przykra niespodzianka

Czy ktoś z Was Szanownych forumowiczów miał może sytuację bardziej przyziemną przy zakupie moto.
Chodzi mi o to, że po zakupie po 2-6-10 msc wyskoczyło coś co podobno było naprawione/sprawne?
A może jaka była Wasza najdroższa naprawa? A może koś natknął się na minę która była dobrze ukryta i po zakupie jadąc na "zwykłe" przegląd olejowy okazało się, ze pół silnika do naprawy?
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Pon Cze 01, 2015 08:20   

Ja miałem z głowicą. Wymieniłem płyn chłodniczy odpalam a tu wali białym dymem. To było 7 miesięcy po zakupie motocykla. Głowica do wymiany niestety :(
Ale na szczęście z niespodzianek to tyle bo przy okazji sprawdziłem sobie silnik czy inne podzespoły są dobre. Także miałem pecha trochę :(
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
alc 

Wiek: 44
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 13
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Cze 01, 2015 08:47   

Rozumiem, że naprawa we własnym zakresie tak? Bo jak warsztat to chętnie się dowiem jaki rząd wielkości takie "przypadki". Lubię mieć świadomość tego co może a nie musi się wydarzyć kosztuje...
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Pon Cze 01, 2015 20:03   

We własnym zakresie naprawiałem. Naprawa tania nia była ale chociaż wszystko posprawdzane.

Robiłem u mechanika "prywatnie" czyli w domu mi to robił. Natomiast jak napisałem do bardzo polecanego warsztatu na rembertowie to mi wyliczyli samą wymianę uszczelki pod głowicą (wtedy jeszcze nie wiedziałem, że to głowica) za 3300zł.. Także warsztat to wiesz... Policzyli wyjęcie i włożenie silnika do rarmy za.. 1800 zł :shock: a wyjmować nie trzeba.
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
alc 

Wiek: 44
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 13
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Cze 02, 2015 07:14   

Nie traktujcie tego jak reklamę, ale mam blisko ten serwis i wśród okolicznych użytkowników 2 kółek ma dobre opinie.
Tutaj ich cenniki do oceny i tego czy to drogo, czy średnio :)
A może komuś z okolic Łodzi się też przyda:


Mają to oficjalnie na stornie więc chyba nie naruszam ich tajemnic ;)
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Wto Cze 02, 2015 10:45   

Ceny takie normalne "serwisowe". Ale sam zobacz, że za wymianę okresową płynów, regu zaworów gaźników, wymiana filtrów wyszłoby Ci ponad 1200zł. Sam pomyśl czy to dużo jeśli Twój motocykl kosztuje np 5-8tysięcy.

Nie namawiam Cię do robienia samemu, ale prywatnie też możesz się z mechanikiem dogadać i zrobi Ci o wiele taniej.

Ja ogólnie nie mam kasy i za darmo nikt mi nie daje, więc kombinuje jak mogę.

Ja za swoją naprawę łącznie z głowica wałkiem, kosztami uszczelek, kosztami serwisu głowic czyli planowanie, wymianą przewodów, zdejmowanie cylindrów, wyjmowanie tłoków, czyszczenie z nagaru, olejem filtrem dałem 2tys. Niby nie mało ale sprawdzone.
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
alc 

Wiek: 44
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 13
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Cze 02, 2015 10:59   

Ależ oczywiście, że cię rozumiem. Nie wiem tylko czy moja wiedza jest na tyle duża by się podejmować w nowszym moto grzebać. Widziałeś pewnie co z WSKą zrobiłem ;) O ile ją złożę i będzie jeździła to będzie sukces :D
Na pewno na form jestem po to żeby się uczyć a nie tylko szukać moto i "głowę zawracać" ;)
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Wto Cze 02, 2015 11:21   

Spokojnie :) Akurat silnik od NTV'ki jest prosty w budowie, a regulacje zaworów i synchro gaźników zrobiłbyś sam bez problemu. Są na forum fotomanuale i krok po kroku ustawiasz i jedziesz :)

o wymienie filtrów i oleju nie wspominam bo to już w ogóle bez problemu idzie zrobić :)
Uszczelniacze i olej w lagach też, bierzesz schemat i składasz według schematu, przy okazji mierzysz długość sprężyn :)
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
krasus 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 286
Skąd: łdz
Wysłany: Wto Cze 02, 2015 23:25   

ALC - mogę ci zdać świeżą relację na priv z działań tego serwisu, jutro/dziś odbieram moto od nich i będę organoleptycznie wiedział jak zrobili. Zaglądałem wcześniej i było ok, młoda ekipa, kontakt dobry, starają się być profesjonalni (choć wolę bardziej swojski klimat), na minus czas oczekiwania oraz kontakt bywa utrudniony (po 18 kaplica). Ale może rozbestwiła mnie ekipa z Niesięcina gdzie oddawałem moto po południu i było po grubym serwisie na rano - spece od dekad w branży, konkretne zaplecze, duży teren więc można się dogadać co do odstawienia/odebrania sprzętu w dziwnych godzinach. Dla ludzi w naszym rejonie polecam.

jeśli idzie o serwisy - niestety jest wysyp pseudomechaników, którzy od 4 kółek, pralek i co tam innego przechodzą do 2oo. Często te reklamowane wszem i wobec ach i och to partacze. A mam wrażenie, że przy motocyklach jest to jeszcze bardziej widoczne niż przy samochodach. Doświadczyłem na własnej skórze tych lokalnych speców cieszących się estymą.

Co do dłubania samemu; mam bardzo mieszane uczucia, szczególnie w dobie wszechobecnego internetu i nadwiedzy z niego czerpanej. Ostatnio spotkalem kolesia, który wygadywał takie herezje (podpierając się internetem), że nawet mnie to zmierziło (a uważam się za abnegata technicznego). Nie każdy "garażowy dłubacz" ma wiedzę popartą praktyką i wykształceniem. Na tym forum udziela się izywec - jak facet ma parę dekad spędzonych w mechanice zarówno w teorii i praktyce, to takich ludzi można wysłuchać bo jednak coś mogą wiedzieć.
W necie wielu omnibusów - ani ich wiedzy ani prac nie zweryfikujesz. Także byłbym bardzo ostrożny. Generalnie pierdoły (płyny, hamulce, filtry, prundy) robię sam dla przyjemności i zajmuje mi to chwilę, na poważniejsze rzeczy nie mam czasu i oddaję w wyżej wymienione miejsca.
 
 
kefas 


Wiek: 44
Dołączył: 01 Paź 2014
Posty: 74
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: Sro Cze 03, 2015 09:01   

Regulacja zaworów 250-300 :shock:

Wstyd się przyznać, ale ostatnio zapłaciłem 60 zł. Faktycznie łączą nas relacje również towarzyskie, ale masakryczna różnica.
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Sro Cze 03, 2015 17:17   

Krasus dobrze gada. Oleje to sobie można zmieniać ale ja osobiście nie podjąłbym się rozkręcenie silnika nawet w lekkim stopniu. Poza tym jak Ci zwalą to jest na kogo złożyć :mrgreen:
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
krasus 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 286
Skąd: łdz
Wysłany: Czw Lip 23, 2015 20:10   

W sumie zapomniałem o tym wpisie, nie wiem czy kolega ALC zagląda ale napiszę od siebie o wspomnianym warsztacie:

Na minus:
czekałem ze 2 tygodnie na termin, moto w terminie gotowe nie było, na lakierze ślady paluchów, generalnie brudne, zaginął kapselek z jednej lagi, mechanicy nie pracują w weekendy, jak dla mnie zbyt profesjonalna atmosfera, wolę bardziej swojskie podejście, pewnie coś jeszcze się znajdzie by się przye&$^

Na plus:
Dobry kontakt, jak nie do mechanika to tel na sklep, bieżące info o statusie prac (dzwoni szef serwisu), żadnych dziwnych i dodatkowych kosztów mimo większego zakresu prac i części (min dostałem sprawne gaźniki na wymianę oraz komplet dynojetów), zużyte/wymienione elementy spakowane i zwrócone, rzeczony kapselek także (dzwonił mechanik i mówił dlaczego nie założył). Gość ma Hawka którego remontuje, także NTV nie ma dla niego tajemnic. Solidna zniżka na części i robociznę. Może są jeszcze dobre warsztaty w okolicach ale nie planuję wstawiać moto gdzie indziej. Prawdopodobnie oddam im silnik do remontu na zimę. Polecam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12