Moje Micheliny PR2 na razie dobijają do 30.000 i jeszcze jeżdżą.
Przód jest elegancki - może jeszcze 15.000 dołożę, a tył już powoli zaczyna się schodkować.
Będę meldował jak daleko uda mi się na nich zajechać.
Ja chyba też zdecyduję się na PR2, obecnie mam Bridgestone BT023, w sumie to moim zdaniem dobre opony, ale nie zrobiłem na nich zbyt wiele km, tył już niestety prawie slick i na razie zmienię tylko tył.
Teoretycznie, bo praktycznie jeszcze nie sprawdzałem Micheliny PR4 są jeszcze trwalsze, bo zwiększono ich odporność na tzw. ząbkowanie.
PR2/3/4 to są dwuskładnikowe opony - stąd m.in ich ponadprzeciętna trwałość.
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 29 Sty 2017 Posty: 114 Skąd: Warszawa - Mokotów
Wysłany: Pon Cze 12, 2017 14:15
Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić jak to jest z tym indeksem nośności? Niby 69 - 325kg, i to by było z zapasem... ale dla stojącego motocykla. Przy ostrym hamowaniu przecież cała masa idzie na przednie koło, no a wtedy to już lipa. Jakieś 400 kg (+ plecaczek) idzie na jedną oponę.
Nie ryzykowałby jazdy z takim pęknięciem opony. Nie jest to drobna rysa, jakie czasem pojawiają się na bieżniku i znikają wraz z przebiegiem. Wiesz czym grozi nagła utrata ciśnienia w przednim kol apodczas jazdy, a tego nie życzyłbym nikomu. Myślę, że czeka Cię wymiana opony.
_________________ Prędkość wcale nie zabija, robi to nagłe zatrzymanie.
Tym bardziej ,że nie wygląda na zeszłoroczną
Wymienisz i 20tysi spokoju
_________________ Gdy zakładam kask... Zaczynam patrzeć inaczej na świat
RENOWACJA, CENTROWANIE KóŁ (SPECJALNOŚć, KOŁA BMW GS!), - FACEBOOK "OLDMOTORY" - ZAPRASZAM!
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 29 Sty 2017 Posty: 114 Skąd: Warszawa - Mokotów
Wysłany: Czw Cze 15, 2017 22:15
Taki piękny weekend, a moto zostało w garażu Trudno, we wtorek może uda się ogarnąć temat, choć jak widzę nie będzie tanio... Z tego co czytałem, najbardziej polecane są Pilot Road 4. Jakoś nie zanotowałem, czy standard, czy GT. Podobno to zależy od masy motocykla (chodź nośność mają tę samą). Co sądzicie, które?
A może w ogóle jakieś inne? Teraz mam Battlax BT021 i jak tylko zjadę z asfaltu mam wrażenie, że zaczynam pływać...
Generalnie większość z nas pomyka na Pilot Road 2, sam też takie posiadam. Na forum o oponach był niejeden temat, z większości postów wyciągnąłem wniosek: "nie wymyślaj tylko montuj PR2".
_________________ Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
W PR4 a GT różnica nie jest w nośności, tylko w składzie mieszanki. W gt jest twardsza, dzięki czemu wielkie turystuczne krążowniki nie zajądą takiej opony po 10k km.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum