Forum użytkowników Hondy NTV/NT Deauville Strona Główna Forum użytkowników Hondy NTV/NT Deauville
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Regulacja obrotów w 700
Autor Wiadomość
Jon 45 

Wiek: 55
Dołączył: 31 Gru 2014
Posty: 61
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: Nie Sty 07, 2018 09:27   Regulacja obrotów w 700

Witam jak w temacie mam pytanie gdzie reguluje się obroty biegu jałowego w 700 , pozdrawiam byle do wiosny .
_________________
Jon45
 
 
rzempi 


Pomógł: 14 razy
Dołączył: 20 Sty 2015
Posty: 1092
Skąd: Kobyłka
Wysłany: Nie Sty 07, 2018 17:58   

Uuuuu ciężka sprawa. Serwisówka podaje 1250 rpm. Ile masz obrotów na rozgrzanym silniku, że potrzeba regulacji? Zawory kiedy były regulowane?
(Zakładam, że wiesz, że po starcie w 700 wtryski kręcą silnik wyżej).
_________________
Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo.... Lato, lato, lato!
 
 
stator 


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 190
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie Sty 07, 2018 21:15   

A czy w serwisówce nie było gdzieś napisane "nonadjustable", albo coś w tym stylu ?
_________________
Dulka
Majka
 
 
PSzydlowski 
(Piotrek)


Pomógł: 20 razy
Wiek: 56
Dołączył: 21 Paź 2015
Posty: 612
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Sty 08, 2018 08:42   

Jon 45 a jaką masz prędkość biegu jałowego? Czy jest to tylko pytanie teoretyczne :) ?

Rzempi serwisówka podaje 1200 +/- 100 vzyli zakres prawidłowy to 1100 do 1300 obr/min. :)

Tak na marginesie obroty sprawdzamy na ciepłym silniku, z dobrymi parametrami świec zapłonowych. Sprawnym przy czystym filtrze powietrza.
To są główne czynniki mające wpływ na obroty biegu jałowego. Regulacji nie ma chyba, że coś padło albo ktoś coś namieszał np. przestawił czujnik przepustnicy lub źle wyregulował linki gazu ;)
Zapomniałem jeszcze wspomnieć o szczelności układu z naciskiem na "lewe" powietrze.

Pozdrawiam,

PJS
_________________
PJS

"Jestem romantykiem...
Na zachód Słońca lub parkującą kobietę mogę potrzeć bez końca ... 😁"
 
 
Jon 45 

Wiek: 55
Dołączył: 31 Gru 2014
Posty: 61
Skąd: Zduńska Wola
Wysłany: Wto Sty 09, 2018 20:04   

Motocykl mam od niedawna po serwisówce, wiec wszystko nowe obroty ponad 2000 ale na zimnym silniku moze tak ma być w 650 wiadomo sanie i obroty spadały jak tylko się na tyle ociepli sprawdze w praktyce , za podpowiedzi jestem wdzieczny i się odwdziecze na jakim spotkaniu w realu .
_________________
Jon45
 
 
sgtcop13 
Premium User


Pomógł: 15 razy
Wiek: 50
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1618
Skąd: Tarnów
Wysłany: Sro Sty 10, 2018 09:45   

Po co czekać aż się ociepli. W ramach "przepalania" wystaw sprzęt na świeżę powietrze, odpal go i idź na kawę :mrgreen: . Po chwili się nagrzeje i obroty powinny być w normie. :wink:

Ja wczoraj tak robiłem aby pocieszyć oko i ucho. Na koniec było coś dla sąsiadów, czyli gaz do odcinki :twisted:

Pozdrawiam
_________________
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, jest Yamaha FZ6 "04
 
 
GhoustDragon 


Pomógł: 41 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 821
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Sro Sty 10, 2018 17:21   

Znawcą od 700 nie jestem, ale jak jest na wtrysku to nie ma regulacji jako takiej... No chyba, że tak jak któryś z kolegów wyżej napisał - linki, czujnik przepustnicy.
_________________
Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.

Spawam plastiki.



Pokud jsem pomohl, stiskněte tlačítko ↑
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 43 razy
Wiek: 28
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 1979
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Wto Sty 30, 2018 21:19   

W 700 nie ma możliwości regulacji bez podłączania pod komputer.

Co do wtrysków to ja w tigerze mam normalnie pokrętło i mogę sobie regulować bez problemu
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Tiger 955i 2004 Diabeł
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 14