Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Co po NTV ?
Autor Wiadomość
mrok31337 
mrok31337


Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1877
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon Wrz 07, 2020 08:03   

Emhyrion, w Suzuki DL też się synchro przepustnic robi :P
_________________
http://instagram.com/mrok31337
Honda NTV 650 Revere -> Suzuki V-Strom 650 Triumph Bonneville SE
 
 
Ciok 
Old Traveler


Pomógł: 14 razy
Wiek: 60
Dołączył: 24 Mar 2018
Posty: 1760
Skąd: WPR Mazowsze
Wysłany: Pon Wrz 07, 2020 09:33   

NC tylko 750 X z kuframi i DCT
_________________
Pozdrawiam Sławek Ciok
„poznaj swój kraj, ojczyźnie służ” - Mazowsze jest piękne, otwórz oczy.
Karawanierzy Mazowieccy - sekcja moto
 
 
Panda 
Podwórkowy kaskader

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Sie 2015
Posty: 211
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pon Wrz 07, 2020 14:52   

Nc w automacie fajna sprawa, jeździłem i wrażenia fajne, ale tak jak po devi to i po nc doszedłem do wniosku że nie umiem skręcać, więc kupiłem mrf 140 ttr w wersji sm, teraz będę się uczył skręcać w Kisielinie, polecam każdemu
 
 
Toma311 
Tiger 1200


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 792
Skąd: Szczecin
Wysłany: Wto Wrz 08, 2020 23:35   

Emhyrion, ja Ciebie bracie tak czytam i czytam... I Ty mi się w wypowiedziach swych, jako sekciarz jakowyś przedstawiasz :idea: :mrgreen:
_________________
Nie jedź szybciej niż twój Anioł Stróż potrafi latać...

NT650V '03 ---> NT700V '08 Wiśnia ---> BMW R1200 eRTek '07 ---> eRTek '11 ---> TT1200
 
 
Leszek692 
Leszek692

Wiek: 54
Dołączył: 28 Lut 2019
Posty: 152
Skąd: EKU
Wysłany: Sro Wrz 09, 2020 09:01   

Panda
Spokojnie właśnie o takie oceny ludzi z krwi i kości mi chodzi ze wszystkimi ludzkimi niedoskonałościami .
Nie chodziło mi o krasomówczo-pedalskie gadanie motobandziorów którzy nawet z chińskiego gówna zrobia szczyt techniki.
W zeszłą niedzielę sam Reverka zapuściłem się w szuter który przerodził się w piach i też prawie poległem , i mam powiedziec że nie umiem jeździć ?
No nie umiem tylko to nie jest mój fach tylko hobby.
Za to zauważyłem że przy całej tej miłości do mastodontów V2 powyżej litra nie dam im rady ;)
Kocham ten ryk V2 1100 ale zapuszczę się na lesną ścieżkę i dupa.
A geneza NC super mi sie podoba nie jestem typem globtrotera dla mnie motor to nie objuczony osioł tylko koń .

[ Dodano: Sro Wrz 09, 2020 10:48 ]
Koń któremu można przykulbaczyć giwerę niczym jak w Harley-u WLA ;)
Radziu
Dzięki będe miał czas to cofnę się kilka stron w tym temacie poczytam i ponapawam się tym co tam pisałem ;)
Do Łukasza dzwonił póki co jeszcze nie będę póki obroku mam mało a mlec ozorem po próżnicy po co ?
Choć po Twoim wpisie weź garnek i jedź zobacz , iskierka się we mnie zapaliła :)
O czystych intencjach Łukasza przekonywać mnie nie trzeba moja Reverka jest od niego ;)
Cioku[b]
Sens X byłby fajniejszy gdyby kapcie mial dualowe z przodo powiedzmy 19 z tyłu 17
 
 
EREB 
Marcin


Pomógł: 2 razy
Wiek: 49
Dołączył: 05 Paź 2018
Posty: 386
Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Wrz 09, 2020 12:39   

Toma311 napisał/a:
Emhyrion, ja Ciebie bracie tak czytam i czytam... I Ty mi się w wypowiedziach swych, jako sekciarz jakowyś przedstawiasz :idea: :mrgreen:


:mrgreen:
_________________
Był ogar200>chart 50>piaggio nrg>kymco agility125>piaggio beverly200>piaggio x7 250>suzuki dr800>honda nt650 deauville 2000
 
 
Ciok 
Old Traveler


Pomógł: 14 razy
Wiek: 60
Dołączył: 24 Mar 2018
Posty: 1760
Skąd: WPR Mazowsze
Wysłany: Sro Wrz 09, 2020 21:38   

Leszek692 napisał/a:

Cioku[b]
Sens X byłby fajniejszy gdyby kapcie mial dualowe z przodo powiedzmy 19 z tyłu 17


Dokładnie tak myślę. Pewnie na Dl 650 "po lifcie" się skończy..
_________________
Pozdrawiam Sławek Ciok
„poznaj swój kraj, ojczyźnie służ” - Mazowsze jest piękne, otwórz oczy.
Karawanierzy Mazowieccy - sekcja moto
 
 
kermadec 
Premium User


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1757
Skąd: Betzdorf (DE)
Wysłany: Pią Wrz 11, 2020 10:51   

Cytat:

Mam podobny silnik, 1200ccm. 110 koni, 120 Nm. I w ogóle nie uważam, żeby to było niemrawe, a jeżdżę różnymi sprzętami. Można tym jeździć spokojnie, można pokręcić. Ciężkie? Tak, ale mega stabilne i świetnie wyważone. Jedno co możesz zapisać na plus swojej Hondy to praca skrzyni biegów, poza tym w żadnej kategorii nie masz startu do R9T.

Chyba, że miałeś jakiegoś skrojonego na francuski rynek ogryzka z zepsutymi wtryskiwaczami, to ok.


Kolego, ja tam wiem ze swojego sie broni, ale nie lubie fanatyzmu. Wsiadz na Bandita 1250, wrzuc szosty bieg i odkrec gaz przy 3000 obrotow. Wtedy sie przekonasz co znaczy, ze kon sie odpycha.
R9T byl nowy, z niemieckiego salonu, a nie zaden sztrucel. Ladny, mulowaty i nie brzmi.
_________________
SHL M11 '65, zwłoki Osy i WSKi ;) .
 
 
Ciok 
Old Traveler


Pomógł: 14 razy
Wiek: 60
Dołączył: 24 Mar 2018
Posty: 1760
Skąd: WPR Mazowsze
Wysłany: Nie Wrz 13, 2020 16:46   

Oglądałem V-stroma 1050. Fajny, ale drogi.
_________________
Pozdrawiam Sławek Ciok
„poznaj swój kraj, ojczyźnie służ” - Mazowsze jest piękne, otwórz oczy.
Karawanierzy Mazowieccy - sekcja moto
 
 
Michał0775 
Michał


Pomógł: 3 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 315
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: Nie Wrz 13, 2020 20:21   

Jak dla mnie to jest jeden jedyny aktualnie sprzedawany motocykl, który jest ładny i mi podchodzi:



https://www.honda.pl/moto...x/overview.html

(mam nadzieję, że jest sprzedawany bo strona nie podaje ceny :) )

Motor uniwersalny i prawdziwy, z blachy, niczego nie udający, bez zbędnych dodatków, bez wyglądu cafe racera, bez wyglądu hot wheelsa.

90 KM i 91 Nm chyba powinno jechać? Jak dla mnie zupełnie wystarczająco.
_________________
Michał
 
 
Leszek692 
Leszek692

Wiek: 54
Dołączył: 28 Lut 2019
Posty: 152
Skąd: EKU
Wysłany: Nie Wrz 13, 2020 20:22   

Co to jest hot whe.......
?
;)
Michał
Śliczna jeżdziłbym nią wszędzie albo trzymał pod kilkoma prześcieradłami .
Honda w tym motocyklu czerpie pełnymi garściami ze swojej historii .
UJM tak powinien wyglądać motor przynajmniej wiadomo gdzie ma gębę a gdzie dupę .
Troszkę chromu , szprychowane koła , analogowe zegary etc...
Pytanie tylko jak Hondzie udało spełnić się wymagania ekożydów , bo to chyba olejak jest .
W suzuki przecież WIELKI płacz był że euronorma zabiła Prometeusza jedyny prawdziwy silnik motocyklowy R4 olejak etc.. .
A tu ewidentnie są żeberka i mała chłodnica raczej ciśnieniowa i jej budowa jednoznacznie sugeruje że radiator od oleju .
Caffe to budują gnojki , starzy chyba też i napalają się że będą dzięki temu młodsi tylko to są chyba od kilku-kilkunastu kilometrów .
Nie do pykania 100 i więcej wokół komina ;)
Ostatnio zmieniony przez Leszek692 Nie Wrz 13, 2020 20:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Michał0775 
Michał


Pomógł: 3 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 315
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: Nie Wrz 13, 2020 20:37   

Hot wheels to takie zabawki w kształcie tuningowanych samochodzików. Koszmarki takie. Chyba dzieci, co się nimi bawiły dorosły i zostały projektantami samochodów i motocykli. Większość współczesnych samochodów i motocykli teraz tak wygląda: motory mają zadarte dupy, lampy jak łeb szerszenia, mnóstwo podoczepianych pierdół i osłonek. Wszystko musi mieć tak zwanego "zęba".
_________________
Michał
 
 
Leszek692 
Leszek692

Wiek: 54
Dołączył: 28 Lut 2019
Posty: 152
Skąd: EKU
Wysłany: Nie Wrz 13, 2020 20:44   

Zajarzyłem , nazwa jednocześnie sugeruje płonące koło .
Zapomniałem o samochodzikach nie miałem możliwości się doszkolić .
Nie jestem specem ale motory jarają mnie od czasu gdy tato wsadził mnie za kierownicę WSKi i nauczył jeździć .
Oni w tym materiale wrócili do prawidłowego/starego nazewnictwa motocykli :shock:
Nie naked , ROADSTER !!!
Przy okazji nie wie Ktoś skąd załatwić takie chromowane ringi na klaksony ?
;)
 
 
Grzechu 
Grzechu


Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 447
Skąd: Poznań
Wysłany: Pon Wrz 14, 2020 12:13   

Radziu77 napisał/a:
Leszek692, Łukasz Garasz z Pobiedzisk (firma Moto Garasz) jest moim dobrym kolegą, którego znam od małego. Jest osiem lat młodszy ode mnie, chodził z moim bratem do jednej klasy w podstawówce, gimnazjum i liceum. Razem upijaliśmy się na 18 mojego brata, na kawalerskim i weselu mojego brata. Mam do niego pełne zaufanie i ciągle w uszach jego słowa: RADZIU, GóWNA CI NIE SPRZEDAM (oczywiście poza standardowymi: "Ze mną się nie nie napijesz?" i oczywiście "Bo ja Cię szanuję...") Jeśli chodzi Ci po głowie zakup u niego, zadzwoń, pogadaj, umów się na któryś dzień, może być nawet sobota. O każdym motocyklu prawdę Ci powie, da się przejechać (zabierz kask, jak jedziesz autem) i poczęstuje kawą. Oczywiście powołaj się na mnie. Łukasz prowadzi firmę ze swoim ojcem, mają też serwis z którego korzystam. Porządni ludzie.
Radziu, z całym szacunkiem dla Ciebie i Twojego dobrego kolegi, ale wychwalanie ponad niebiosa firmy Moto Garasz trochę się mija z prawdą ;) Przynajmniej podam to na swoim przykładzie. 2,5 roku temu mój ojciec szukając nieco wygodniejszego motocykla niż Honda XBR 500, zdecydował się na BMW F650. Znalazłem więc dwie oferty, obie znajdowały się właśnie w Moto Garasz. Jeden z tych egzemplarzy był dla mnie totalną demolką... Luźne plastiki, jakieś otwory w owiewkach, przełączniki do niczego nie podłączone... Cena jednak nie wskazywała by motocykl był nieco zmęczony życiem, a jego stan był określany na bardzo dobry. Drugi egzemplarz był przedliftowy, nieco tańszy i w trochę lepszym stanie technicznym, ale i tak uszczelniacze na lagach ciekły już u nich... Ojciec kupił właśnie ten drugi egzemplarz bo był bardziej do ogarnięcia. Chociaż i tam znalazło się kilka kwiatków jak np. woda w zbiorniku paliwa. Racja jest jak dupa, każdy ma swoją. Ale przedstawiam swoje spostrzeżenia z punktu klienta :wink: Przy tej ilości motocykli, które posiada nie zawsze da się iść na jakość, a bardziej na ilość... Niestety. Wiadomo też, że masz z nim zupełnie inny układ.

Do tej pory spotkałem jednego handlarza, któremu nie miałem nic do zarzucenia. Tam faktycznie była jakość, a nie ilość bo w ofercie miał kilka motocykli i wszystkie utrzymane w mega dobrym stanie. U niego kupiłem swoją TDM i wszystko było zgodnie z opisami. Jak powiedział: chce sprzedać motocykle w takim stanie w jakim sam chciałby go kupić.
_________________
Yamaha TRX 850 '98 + Yamaha TDM 900 '03

Bikepics
 
 
Emhyrion 
Emhyrion

Pomógł: 8 razy
Dołączył: 05 Lip 2017
Posty: 477
Skąd: Polska
Wysłany: Pon Wrz 14, 2020 20:52   

Zawsze coś się znajdzie...

Deauville kupowałem od mechanika, który ściągał ją dla siebie i nią jeździł 2 czy 3 lata. Motorek niby chodził świetnie, ale plastiki miał kruche jak w każdym NT650V, a "uszy" na czaszy, czyli te wystające wąskie kawałki przy szybie musiałem poprawiać wklejając metalowe wzmocnienia. To tego pęknięcie plastiku pod siedziskiem i mocno zjechane, choć podobno w miarę nowe opony, które ślizgały się nawet na suchym asfalcie.

R1100RT od handlarza, ładny, świeżo sprowadzony, odpicowany, zadbany, ale jak przyszło co do czego, to podgrzewania manetek nie miał w ogóle (choć w ogłoszeniu miał, i to działające), czasem nie załączała się kontrolka luzu (a szkoda, bo piękna, zielona i wielka na pół deski), a czasem (bardzo rzadko) nie załączał się ABS (choć to może akurat była wina słabego akumulatora, na naładowanym problem nie występował).

R1200RT piękny, odkupiony od motocyklisty, ale po jakimś czasie wyłazi problem, że jak ja mu daję ognia, to on zaczyna się krztusić i dławić. Kilka elementów wymieniłem zanim doszedłem do tego, że winę za to ponoszą zasyfione wtryskiwacze. Wyczyszczenie i przesmarowanie pomogło, moto znów chodzi jak z fabryki, ale trochę nerwów było...


W każdym można coś znaleźć. Ludzie miewają problemy nawet z nowymi sprzętami prosto z salonu. Testowa Yamaha Tracer 700 z nalotem niecałe 500 km odmówiła koledze współpracy, bo jej się komputer zawiesił. Jeszcze na mnie zwalał, bo wcześniej ja nią jeździłem. W motocyklach, które mają ileś lat i jeszcze więcej tysięcy kilometrów znalezienie usterki nie jest problemem. Problemem może być co najwyżej jej usunięcie :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 12