Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Ogranicznik skrętu....
Autor Wiadomość
Kropek 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 37
Skąd: Lublin
  Wysłany: Sro Wrz 10, 2014 18:32   Ogranicznik skrętu....

W dolnej półce mam takie dwie kostki które, jak domniemam powinny przy pełnym skręcie kierownicy zaprzeć się na blaszkach przy ramie. Niestety tak się nie dzieje, natomiast przełączniki przy manetkach wbijają mi się w bak. Dodam że nic nie wskazuje na to żeby części te były porozbijane po wywrotce. Zastanawiam się więc co może być grane. Póki co wkręciłem w otwory obok śrubki fi 6 które zapierają się o ramę ale nie jestem do końca przekonany co do słuszności tego rozwiązania.
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Sro Wrz 10, 2014 18:39   

Masz za nisko ustawioną kierownicę, albo akcesoryjną która do końca nie pasuje.

Pozdro
 
 
Kropek 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 37
Skąd: Lublin
Wysłany: Sro Wrz 10, 2014 19:05   

Kierownicę mam oryginalną z Revere i raczej nie ma tam możliwości regulacji.
 
 
sgtcop13 
Premium User


Pomógł: 15 razy
Wiek: 55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1774
Skąd: Tarnów
Wysłany: Sro Wrz 10, 2014 20:03   

Kropek, zrób może parę fotek z bliska i wrzuć na forum. Wtedy na pewno ktoś zapoda fachową diagnozę :grin:

pozdro
_________________
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
 
 
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5241
Skąd: Opole
Wysłany: Sro Wrz 10, 2014 20:17   

Może dolna półka jest od czegoś innego...
_________________
Pucuś
 
 
Kropek 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 37
Skąd: Lublin
Wysłany: Sro Wrz 10, 2014 20:21   

Ok, jutro zrobie fotki i wrzuce :mrgreen:

[ Dodano: Czw Wrz 11, 2014 11:12 ]
Mam fotki :)





[ Dodano: Czw Wrz 11, 2014 12:13 ]
Jakieś pomysły ? :)
 
 
sitars 
Premium User


Pomógł: 12 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 654
Skąd: Szewna
Wysłany: Czw Wrz 11, 2014 13:37   

Wygląda na to, że po glebie (glebach) skrzywiły się połówki kierownicy, co zresztą potwierdzają wgniecenia na baku. Rada, wymienić połówki, ale tutaj nie Masz pewności, że kupisz w dobrym stanie. Kupić półkę od modelu z kierą rurową, opis tej modyfikacji jest na forum.
W kwestii prostowania się nie wypowiadam, nie znam się.
Pozdrawiam
_________________
SQ7NSQ
 
 
Kropek 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 37
Skąd: Lublin
Wysłany: Czw Wrz 11, 2014 16:10   

W sumie o wygiętych połówkach nie pomyślałem, ale ma to sens :) Przerabiać na rurową kierownicę nie będę bo wolałbym zostawić wszystko w oryginale, także albo poszukam prostych połówek kierownicy albo dość długiej rury prostowniczej :)
 
 
sgtcop13 
Premium User


Pomógł: 15 razy
Wiek: 55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1774
Skąd: Tarnów
Wysłany: Czw Wrz 11, 2014 16:55   

Super by było, aby gdzieś w okolicy ktoś miał także Revere. Wtedy postawiłbyś swoją obok drugiej i metoda porównawcza byłaby najlepsza. Zakładając, że druga Revera będzie git :grin:

pozdro
_________________
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
 
 
Kropek 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 37
Skąd: Lublin
Wysłany: Czw Wrz 11, 2014 18:45   

Musiałbym mieć dużo szczęścia żeby w okolicy natrafić na 20 paroletni git egzemplarz Revere ;)

Przyjrzałem się wnikliwiej połówkom kierownicy i rzeczywiście widać że są lekko skrzywione. Próbował ktoś prostować taką połówkę z amelinium? Wydaje mi się że trzeba by wymontować, zamocować jakoś bezpiecznie w imadle, podgrzać dość mocno, włożyć długą rurę i...... może nie pęknie :)
 
 
sgtcop13 
Premium User


Pomógł: 15 razy
Wiek: 55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1774
Skąd: Tarnów
Wysłany: Czw Wrz 11, 2014 19:53   

Oglądając zdjęcia, też mi się zdawało, że połówki są pokrzywione. Nie chciałem tego pisać, bo nie byłem pewien.

Z podgrzewaniem aluminium to musisz jednak uważać, bo zachowuje się ono inaczej niż stal. Po prostu, nie zmieniając koloru, po przekroczeniu temperatury topnienia, nagle zaczyna się topić. Często metal skapuje na buta gościa trzymającego palnik :grin:

Ale jakbyś tego nie robił- to życzę sukcesów :wink:
pozdr.
_________________
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
 
 
mrok31337 
mrok31337


Pomógł: 26 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2012
Posty: 1877
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw Wrz 11, 2014 19:56   

Panie, to je amelinium, tego nie naprostujesz... :D
_________________
http://instagram.com/mrok31337
Honda NTV 650 Revere -> Suzuki V-Strom 650 Triumph Bonneville SE
 
 
Kropek 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 19 Kwi 2014
Posty: 37
Skąd: Lublin
Wysłany: Czw Wrz 11, 2014 20:53   

Będę używał suszarki do włosów o dużej mocy czyt. opalarki, na dwoje babka wróżyła także spróbuje. W razie klęski w okolicy gość ma dwie połówki
http://olx.pl/oferta/hond...html#28a6b3ba66
Jutro zadzwonię zapytam czy są proste i jak bardzo drogie, a jeśli proste nie są a gość jest handlarzem to na pojutrze pewnie się wyprostują ;)

https://www.youtube.com/watch?v=t8lnCA8PHJM :lol:

[ Dodano: Czw Wrz 11, 2014 22:10 ]
No to chyba mam szczęście bo kolega respirator ma taką Revere w Lublinie, także pisze PW, może się uda spotkać :)
http://hondantv.pl/forum/viewtopic.php?t=5857
:mrgreen:
 
 
Alan 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 739
Skąd: Białystok
Wysłany: Pią Wrz 12, 2014 17:53   

U mnie wyglądają inaczej te ograniczniki na główce ramy. Tu wyglądają jakby ktoś tam wspawał kawałki blaszek. U mnie mam takie małe wypustki wysunięte bardziej do przodu, więc ogranicznik na półce wcześniej się z tą wypustką spotyka i kiera nie dotyka baku.
_________________


GPZ500s '03 --> NTV650 Revere '89 --> na razie przerwa
 
 
sitars 
Premium User


Pomógł: 12 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 654
Skąd: Szewna
Wysłany: Pią Wrz 12, 2014 19:11   

Alan, zapodaj jakieś fotki.
Pozdrawiam
_________________
SQ7NSQ
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13