Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Poprawa oświetlenia
Autor Wiadomość
Ajgor 

Dołączył: 14 Lis 2012
Posty: 5
Skąd: Katowice
Wysłany: Czw Sty 01, 2015 17:18   

Proponuję dołożyć sobie halogeny firmy wesem

http://sklep.wesem.pl/4/6...rogowe_typu_ho4

Fajna cena dobra jakość polecam.Świecą rewelka,poprawią widoczność i wygląd.
 
 
Alan 


Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Maj 2012
Posty: 739
Skąd: Białystok
Wysłany: Pią Sty 02, 2015 11:30   

Pokaż może fotkę jak to zamontowałeś. Co do firmy Wesem to też słyszałem dobre opinię, a cena świetna.
_________________


GPZ500s '03 --> NTV650 Revere '89 --> na razie przerwa
 
 
KrzysiekG 


Wiek: 43
Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 29
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Pią Sty 02, 2015 18:01   

Weselm ma tez w ofercie lampy przeciwmgłowe led, jak komuś ten wygląd pasuje to chyba lepsze rozwiązanie niż h3. Sam o nich myślałem ale są wieeeeelkie ;)
_________________
Był PCX; jest CB500X
 
 
Kobrzak 
Piotrek


Pomógł: 49 razy
Wiek: 33
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 2320
Skąd: Tłuszcz
Wysłany: Pią Sty 02, 2015 18:26   

Fajny patent :) trzeba by znaleźć miejsce w plastikach gdzie to wsadzić ale to nie powinien być problem :D
_________________
https://www.youtube.com/c...3qMLMdnopW0iiWQ

https://www.instagram.com/piotr_harison/

NT650V Devi 1999 > NT700 2008 Wiśnia > Triumph Tiger 955i 2004 > Triumph Tiger 955i 2005
 
 
brzy 

Dołączył: 09 Gru 2014
Posty: 28
Skąd: UK
Wysłany: Nie Sty 11, 2015 00:26   

Widziałem montowane halogeny na crashach w deauvillach. Nie powinno być z tym problemów.
 
 
gordon110 
Premium User
gordon


Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 382
Skąd: Rokietnica
Wysłany: Wto Sty 13, 2015 23:06   

brzy napisał/a:
Widziałem montowane halogeny na crashach w deauvillach. Nie powinno być z tym problemów.


miejsce nie do końca idealne. Zamontowałem pod płetwami i przy delikatnym "odłożeniu" motocykla kładziesz moto również na halogenach.
_________________
Pozdrawiam
Gordon

Honda NT 650V Deauville 2001r.
 
 
different 
CAL ifornia


Wiek: 42
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 9
Skąd: Aleksandrów kujawski
Wysłany: Sro Wrz 02, 2015 08:24   

Ja zamontowałem halogeny pod crashami Zastosowane żarówki H3 12 V 55 W można wymienić żarówkę na 100 W i w niczym mi nie przeszkadzają, podczas jazdy nogi mogę opierać o crashpady a wystarczająco doświetlają pobocze w szczególności potrzebne na leśnych odcinkach. Przełącznik udało mi się dyskretnie zamontować pod szybą na bocznym trójkątnym wypełnieniu.
_________________
Honda NT 650V Deauville 2003r.
MZ TS 250 1975r.
Komar 232 1969r.
No i to wszystko i do gabloty Powtórz
 
 
sgtcop13 
Premium User


Pomógł: 15 razy
Wiek: 55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1774
Skąd: Tarnów
Wysłany: Sro Wrz 02, 2015 08:51   

Przy włączonych wszystkich światłach mocy w zasilaniu nie brakuje?
_________________
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
 
 
different 
CAL ifornia


Wiek: 42
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 9
Skąd: Aleksandrów kujawski
Wysłany: Pią Wrz 04, 2015 08:11   

Nie odczułem, specjalnie. Mam nowy akumulator może dlatego. Jak na razie włączałem dodatkowe światła na krótkich kilkukilometrowych odcinkach.
_________________
Honda NT 650V Deauville 2003r.
MZ TS 250 1975r.
Komar 232 1969r.
No i to wszystko i do gabloty Powtórz
 
 
robbelgia 

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Paź 2014
Posty: 25
Skąd: belgia
Wysłany: Nie Wrz 06, 2015 13:26   

A co z ładowaniem podobno w devi z pierwszych lat produkcji 700 jest slaby alternator i regulator nie wytrzyma dodatkowego obciazenia.Moja jest z 2006 i na pytanie w serwisie o dodatkowe światła mechanik poradzil nie zakladac bo regulator padnie .A jak jest faktycznie nie wiem i to jest pytanie do speców . Mogę czy nie ewentualnie co muszę zmienić alternator czy regulator na młodszy
Myśle o dwóch halogenach H3 55W
 
 
maxpi 


Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 18
Skąd: podlaskie
Wysłany: Nie Kwi 03, 2016 11:19   

robbelgia napisał/a:
A co z ładowaniem podobno w devi z pierwszych lat produkcji 700 jest slaby alternator i regulator nie wytrzyma dodatkowego obciazenia.Moja jest z 2006 i na pytanie w serwisie o dodatkowe światła mechanik poradzil nie zakladac bo regulator padnie .A jak jest faktycznie nie wiem i to jest pytanie do speców . Mogę czy nie ewentualnie co muszę zmienić alternator czy regulator na młodszy
Myśle o dwóch halogenach H3 55W


dołączam się do pytania
może ktoś pochwali się zdjęciem zamontowanych halogenów?
 
 
Jac123 
Honda Deauville


Wiek: 57
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 131
Skąd: Białystok
Wysłany: Nie Kwi 03, 2016 18:40   

Mam zamontowane halogeny ledowe Wessem-u ale do doświetlanie drogi to są cienkie.
Teraz znalazłem ledówki Firmy Fristom planuję zamienić i sprawdzić jak się sprawują.
Maję teraz nawet moc 2800 lumenów. Tylko że są kwadratowe.
 
 
Toma311 
Tiger 1200


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 792
Skąd: Szczecin
Wysłany: Nie Kwi 03, 2016 20:30   

No, to na zdrowie. :mrgreen:
Napisz później swoją opinię.
_________________
Nie jedź szybciej niż twój Anioł Stróż potrafi latać...

NT650V '03 ---> NT700V '08 Wiśnia ---> BMW R1200 eRTek '07 ---> eRTek '11 ---> TT1200
 
 
stator 
stator


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 28 Sie 2016
Posty: 332
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon Sty 02, 2017 21:09   

Troszkę odkopię temat.
Myślał może ktoś o elektrycznej regulacji przedniego reflektora?
Często jeżdżę z plecaczkiem, jeszcze częściej sam. Nie chce mi się ciągle kręcić pokrętłami w celu podnoszenia i opuszczania snopu światła.....
_________________
Dulka
Majka
 
 
Toma311 
Tiger 1200


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Mar 2011
Posty: 792
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon Sty 02, 2017 22:43   

stator, zgaduję że niewielu, jeśli nikt. Podejrzewam, iż to gra nie warta świeczki...
A ile "nawijasz" w warunkach naprawdę wymagających takiej regulacji (po zmierzchu)? W dzień, to szkoda nawet gimnastykować rękę, do tego tam pokrętła.
Lecz jeśli jeździsz głównie nocą, temat jest naprawdę ważny.
_________________
Nie jedź szybciej niż twój Anioł Stróż potrafi latać...

NT650V '03 ---> NT700V '08 Wiśnia ---> BMW R1200 eRTek '07 ---> eRTek '11 ---> TT1200
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13