Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Gdzie ten subfiltr
Autor Wiadomość
matirati666 


Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 39
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: Pią Paź 25, 2013 16:28   Gdzie ten subfiltr

Witam

Może zadam glupie pytanie. Ale czy w tej kratce powinien byc subfiltr z gabki?


Czy komus z trojmiasta udalo sie gdzies dostac taki filter bez wysylki?

 
 
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5241
Skąd: Opole
Wysłany: Pią Paź 25, 2013 17:08   

Dokladnie tam. Dostaniesz w kazym motocyklowym, tylko bedziesz musial poczekac pewnie bo nikt normaln nie trzyma takich rzeczy na mielscu.
_________________
Pucuś
 
 
matirati666 


Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 39
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: Pią Paź 25, 2013 17:11   

A słuchaj Killu z braku laku mogę go nasączyć olejem do mostów 85W90? Czy lepiej mimo wszystko dedykowanym sprayem do suba?
 
 
buu-84 

Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Gru 2010
Posty: 311
Skąd: warmia
Wysłany: Pią Paź 25, 2013 17:33   

W sprawie tego subfiltra możesz udać się do salonu Hondy o ile dobrze pamiętam to oryginał kosztuje coś koło 10 zł. Pewnie nie będą mieli na miejscu, ale bez problemu zamówisz. Salon w Gdańsku Pomirski ul. Słowackiego 153, 80-281 Gdańsk.

matirati666 napisał/a:
A słuchaj Killu z braku laku mogę go nasączyć olejem do mostów 85W90? Czy lepiej mimo wszystko dedykowanym sprayem do suba?
ten subfilter to zwykła gąbka, więc nie wiem czy nasączając nie pogorszysz sprawy, to nie filtr k&n który trzeba nasączać.
 
 
matirati666 


Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 39
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: Pią Paź 25, 2013 18:03   

No nie wiem wszedzie gdzie patrzylem to suby sie przepiera i nasacza sprayami. A do K&N to maja jakas swoja serie do czyszczenia i nasaczania
 
 
luke1111 


Pomógł: 6 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 342
Skąd: Wrocław
Wysłany: Pią Paź 25, 2013 20:15   

Serwisówka zakłada przekładniowy (nie pamiętam parametrów) ale taki do mostów, to przekładniowy i gęsty, więc obleci jak złoto :)
Rozchodzi, się żeby nie była sucha ta gąbka, bo parcieje

Szczerze, to u mnie przed wymianą (stary rozleciał się w rękach) i po nie było zauważalnej różnicy w pracy motocykla.
_________________
czerwone- najszybsze!

www.topcarefizjo.pl
 
 
matirati666 


Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 39
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: Pią Paź 25, 2013 20:18   

No wlasnie dzis rozebralem maszyne zeby wymienic plyny itp i patrze a tam sladu nie ma po gabce. A motor szedl jak burza. Koszt maly jak cos wiec zaryzykuje moze doda mini kopa hehe
 
 
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5241
Skąd: Opole
Wysłany: Sob Paź 26, 2013 11:03   

Panowie, subfiltr jest od ssania I wolnych obrotow. Ni doda mini kopa :-) Nowy filtr powinien byc juz nasaczony I pewnie zanim ktokolwiek pomysli o jego nasaczeniu trzeba bedzie juz kupic nowy bo stary sie rozpadnie. Ceny tych filterkow oscyluja w przedziale 10-40 zl w zaleznosci od motocykla. Do ntv byl po okolo 7-8 a do devi jakos pomiedzy 20 a 30.

PozdRR
_________________
Pucuś
 
 
matirati666 


Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 39
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: Sob Paź 26, 2013 11:10   

Killu napisał/a:
Panowie, subfiltr jest od ssania I wolnych obrotow. Ni doda mini kopa :-) Nowy filtr powinien byc juz nasaczony I pewnie zanim ktokolwiek pomysli o jego nasaczeniu trzeba bedzie juz kupic nowy bo stary sie rozpadnie. Ceny tych filterkow oscyluja w przedziale 10-40 zl w zaleznosci od motocykla. Do ntv byl po okolo 7-8 a do devi jakos pomiedzy 20 a 30.

PozdRR


Nie no z tym kopem to beka. A sadzisz ze fabrycznie nasaczony nie zdazy sie wysuszyc podczas eksploatacji? Wiem ze to mikro gabeczka, ale myslalem zeby kupic spray do filtrow i nie wiem czy kupowac skoro gabka ma sie rozpasc szybciej niz bedzie wymagane moczenie
 
 
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5241
Skąd: Opole
Wysłany: Sob Paź 26, 2013 14:04   

matirati666, chodzilo mi o to ze element jest tak tani ze mozna go po prostu wymienic razem z filtrem raz na dwa sezony :-) ale masz racje, jak chcesz dbac to olej przekladniowy powinien byc najlepszym substytutem dla ewentualnej wymiany. Olei do nasaczania filtrow powietrza nie polecam z tego powodu, ze sa lepkie I nasaczenie tym subfiltra zabije go albo od razu, albo w bardzo szybkim czasie.
_________________
Pucuś
 
 
matirati666 


Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 39
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: Sob Paź 26, 2013 16:23   

No to gut. Wsio wyjasnione. To bede uzywal do nasaczania przekladniowki bo i tak mam cala butle do wału. Dziex za pomoc
 
 
RedGuy 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 335
Skąd: Kamieńsk
Wysłany: Pon Paź 28, 2013 21:21   

To ja jeszcze się upewnię. W Devi też musi być czymś nasiąknięty, bo mój jest suchy jak pieprz?
_________________
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu
 
 
matirati666 


Dołączył: 01 Paź 2013
Posty: 39
Skąd: Pruszcz Gdański
Wysłany: Wto Paź 29, 2013 07:54   

RedGuy napisał/a:
To ja jeszcze się upewnię. W Devi też musi być czymś nasiąknięty, bo mój jest suchy jak pieprz?


Wiesz z tego co czytałem na różnych forahc szukając fotek gdzie w NTV jest subfiltr trafiałem na różne fora a to KTM-ów a to CBR i każdy nasącza filtr z gąbki. Wyjątek stanowią filtry K&N bo ich się np nie wymienia tylko czyści ichnimi preparatami a potem nasącza olejkiem K&N i wsio. tylko są o wiele droższe od "zwykłych". Powiem CI tak że ja pójdę za poradą kolegów z forum jak i innych opinni ludzi co nasączali już filterki i użyję oleju przekładniowego bo go akurat mam. Może kiedyś zakupię spray do filtrów chociaż trochę drogi jest bo ok 65zł za 750ml a przekładniowy ok 50zł za 1litr, to i sie od razu po smarowanku nada do kardana;)
 
 
izywec 
Premium User
Nie pradziadek!


Pomógł: 24 razy
Wiek: 83
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 898
Skąd: Gm. wiej. Kołobrzeg
Wysłany: Czw Paź 31, 2013 17:13   

Mój filterek rozleciał się gdy do niego zajrzałem.Do serwisu mam prawie 60 km więc nie wiele namyślając się wziąłem zwykłą gąbkę /gęstą/ uciąłem plaster /ca 3-5 mm/ nożycami. który dopasowałem do miejsca następnie zmoczyłem go olejem silnikowym i wygniotłem palcami aby nie ciekły krople oleju. Założyłem i jeżdżę jak dotychczas bez najmniejszych kłopotów z obrotami biegu jałowego. On ma chronić układ w gaźniku od kurzu i nic więcej.
Co ile go sprawdzać nie mam pojęcia ale będę zaglądał na wszelki wypadek w każdej zimie /z nudów! :lol: /.
_________________
Pozdrowienia dla czytających! Izydor W.
Był Junak M10 z 1964 od 1978.
Teraz /08.2013/ Honda NTV RC 33P
Od września 2023 Rower i "Puszka"
 
 
RedGuy 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 335
Skąd: Kamieńsk
Wysłany: Sob Lis 16, 2013 23:50   

izywec napisał/a:
...wziąłem zwykłą gąbkę /gęstą/ uciąłem plaster /ca 3-5 mm/ nożycami. który dopasowałem do miejsca następnie zmoczyłem go olejem silnikowym i wygniotłem palcami aby nie ciekły krople oleju. Założyłem i jeżdżę jak dotychczas bez najmniejszych kłopotów z obrotami biegu jałowego.

Zrobiłem to samo. Jakoś nie mogłem nigdzie dostać tej gąbki, a nie będę kilkadziesiąt kilometrów za nią jeździł. :grin:
_________________
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13