Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Jeden gar nie gada.
Autor Wiadomość
Sąsiad 


Wiek: 50
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 54
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Nie Lip 07, 2013 15:13   Jeden gar nie gada.

Witam.
Honda przestała gadać na jeden gar. Sprawdziłem iskrę, jest. Podmieniłem świece z drugim cylindrem, bez zmian. Zawory sprawdzone, membrany całe, synchro teoretyczne zrobione na tyle ile się dało. Od czasu do czasu na wyższych obrotach szarpnie drugim cylindrem i to wszystko. Spędzilem dwa dni na dłubaninie przy devilce i brakło mi już pomysłów. Jakieś sugestie?
 
 
ARTURO 
Premium User


Pomógł: 16 razy
Wiek: 57
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 674
Skąd: Wilkowyja
Wysłany: Nie Lip 07, 2013 18:20   

Sprawdź , czy jest paliwo w gaźniku (komorze pływaka) tego cylindra co nie pali . Odkręć tą śrubkę co jest do spuszczania benzynki w dole komory pływaka , jeśli nic nie wyleci to wiadomo coś się zatkało , może zaworek iglicowy pływaka albo coś innego , trzeba sprawdzić . Jeśli będzie paliwo to sam nie wiem , może gdzieś dalej w co wątpię . Wszystko inne sprawdziłeś więc nic innego mi do głowy nie przychodzi .
 
 
Sąsiad 


Wiek: 50
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 54
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Nie Lip 07, 2013 18:45   

Oki, jutro sprawdzę czy jest paliwo w komorze. Jeśli jest to znaczy że nie jest podawane dalej. Świece nie były zalane, więc pewnie jest problem w dostarczeniu paliwa z gaźnika do cylindra. Nie wiem jednak co i jak to zdjagnozować. Zabawy cd...
 
 
goliard 

Dołączył: 11 Kwi 2011
Posty: 38
Skąd: Łomża
Wysłany: Nie Lip 07, 2013 23:03   

Jak na wyższych obrotach odpala, to może dysza wolnych zatkana?
 
 
Sąsiad 


Wiek: 50
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 54
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Pon Lip 08, 2013 06:30   

Na wyższych obrotach nie odpala, tylko tyrpnie cylindrem kilka razy na minutę. Jak to nie będzie gaźnik, to muszę jeszcze sprawdzić kompresję, może zawory szlak trafił?
 
 
BartekOpole 


Pomógł: 6 razy
Wiek: 44
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 829
Skąd: Opole
Wysłany: Pon Lip 08, 2013 07:37   

Miałem taki objaw i okazało się po krótkim czasie że to wina pompy która klękła. Może to wina pompy jeśli już ma swoje lata świetności za sobą.
_________________
jeszcze wcześniej MZ ETZ 150
wcześniej: Honda NT 650 V Deauville 2004r
później: Honda NT 700 V Deauville 2009r
teraz Triumph Tiger Explorer 1200
 
 
Sąsiad 


Wiek: 50
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 54
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Pon Lip 08, 2013 07:41   

Pompa wirnikowa nowa. Dzisiaj rozbieram cały gaźnik i jeszcze raz krok po kroku sprawdzę wszystkie detale.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 13