Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
WFM , SHL i inne zabytki
Autor Wiadomość
different 
CAL ifornia


Wiek: 42
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 9
Skąd: Aleksandrów kujawski
Wysłany: Nie Gru 14, 2014 16:08   MZ TS 250

Ja od 6 lat jestem właścicielem MZ-tki z 1975 r, w miarę możliwości finansowych skompletowałem ją żeby była w 100% kompletna brakuje mi jeszcze stelażu bagażowego. Który chętnie bym kupił jeśli mielibyście na stanie lub np wymienił się na części silnikowe bo mam ich dużą skrzynkę.
http://www.polskajazda.pl...50/72545/924558

Najważniejsze dla mnie żeby klasyk był sprawny i użytkowany a nie wygłaskany, to naprawdę miłe kiedy zaczepiają Cię ludzie i z gwiazdką w oczach wspominają/chwalą czasy w których jeździli za kawalerki taką maszyną i to był Prestiż :)

Nie mogę też nie wspomnieć o Komarze 2320 z 1969 r którego kupiłem i przywiozłem w częściach. Po wielu godzinach spędzonych w garażu ponownie zabłysnął na naszych okolicznych drogach.
http://www.polskajazda.pl...r/121394/880583


Pozdrawiam
_________________
Honda NT 650V Deauville 2003r.
MZ TS 250 1975r.
Komar 232 1969r.
No i to wszystko i do gabloty Powtórz
 
 
Michał0775 
Michał


Pomógł: 3 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 315
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: Nie Gru 14, 2014 18:17   

Fajna emzeta. Zawsze mi się podobała ta wersja z niską kierownicą. Chociaż słyszałem opinie, że nie jest zbyt wygodna, ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia?
_________________
Michał
 
 
BartekOpole 


Pomógł: 6 razy
Wiek: 44
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 829
Skąd: Opole
Wysłany: Nie Gru 14, 2014 21:26   

Ładny motocykl - no i ten kask i sakwy. Akcesoryjne dodatki :grin:
_________________
jeszcze wcześniej MZ ETZ 150
wcześniej: Honda NT 650 V Deauville 2004r
później: Honda NT 700 V Deauville 2009r
teraz Triumph Tiger Explorer 1200
 
 
Parabiker 
Premium User

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 688
Skąd: Raszyn
Wysłany: Pon Gru 15, 2014 09:36   

Super kolekcja :) Zazdroszczę Komara :) Teraz to już unikat szczególnie w wersji z biegami w kierownicy i z pedałami. Taka opcja zawsze wydawała mi się bardzo praktyczna a w czasach komuny i permanentnego braku paliwa w razie czego można było dopedałować do domu :) Widać, że włożyłeś dużo serca i pracy i szkoda tylko, że nie nadałeś mu oryginalnego bordowego koloru.
_________________
NTV 650 '95, FJR 1300A '08, WFM M06 '64, SHL M11 '66.
 
 
RedGuy 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 335
Skąd: Kamieńsk
Wysłany: Pon Gru 15, 2014 22:00   

Parabiker napisał/a:
w razie czego można było dopedałować do domu

Miałem co takiego i powiem ci że średnio się tym jechało kręcąc pedałami. Z tego co pamiętam to trzeba było trzymać sprzęgło by jechać a to mokre wielo tarczowe więc trochę oporu stawiało. Lepszy był Simson SR2 tym to się drałowało prawie jak rowerem :grin: . Ech stare czasy.
_________________
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu
 
 
different 
CAL ifornia


Wiek: 42
Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 9
Skąd: Aleksandrów kujawski
Wysłany: Nie Gru 21, 2014 21:36   

Dzięki koledzy za pochwały ale potwierdzam przedmówcę że pedałowanie do domu to nie lada trening, nie polecam. :)
_________________
Honda NT 650V Deauville 2003r.
MZ TS 250 1975r.
Komar 232 1969r.
No i to wszystko i do gabloty Powtórz
 
 
oldmotory 
Centrowanie kół


Pomógł: 46 razy
Wiek: 50
Dołączył: 06 Lis 2014
Posty: 806
Skąd: Siedlec / Wolsztyn
Wysłany: Nie Maj 31, 2015 19:41   

Też podobnie jak niektórzy koledzy mam dwa małe garaże pełne "zabytków" .... wszystkie rozgrzebane albo niekompletne
Do pracy jeżdżę chińskim skuterem córki.
Mam dwa komplety ubrań jeden roboczy a drugi to piżama. Na inne lumpy mam czas tylko w niedzielę ale nie będę paradował w kasku nie mając sprawnego moto
Dlatego bardzo mocno szukam ...pieniędzy na Devi. Niestety ciężko mi coś sprzedać bo z każdym motorkiem wiąże się jakaś historia
A stoi u mnie:
K 750 1959 rocznik krótka rama, wahacz z przodu , elektryka jak w m 72
MZ 250/1 (pierwsza do wylotu)
Simson sr2
komar 232
komar 2330
Simson schwalbe stary typ
Simson schwalbe ostatni wypust
No i wisienka SHL 04 1950 i połowa Sokoła 125
Niestety nie potrafię naprawić motocykla żeby tylko jechał .
Abo remont całkowicie absolutny ..albo wcale.
A na domiar złego wszystko lubię remontować sam, takie skrzywienie.
A to mój remoncik z przed kilku lat
http://polskajazda.pl/Mot...f/127116/928086
Nie wszystko jest idealne bo koledze skończyły się fundusze
No i jak widać zamiast latać z plecaczkiem po kraju ... to siedzę w gaciach przy kompie i wylewam żale.
 
 
alc 

Wiek: 43
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 13
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Cze 01, 2015 09:08   

No to i ja się "pochwalę". W ramach spadku/darowizny - zwał jak zwał niech będzie, mam w garażu:
WSK 175 '73
Remont zacząłem po prawie 6msc przymiarkach. Wiedza zerowa, za to chęci jak najbardziej szczere. Plan był na początku taki:
wstawić akumulator, wymienić olej i jeździć. Moto nie ruszane od 20lat.
Zacząłem kawałek po kawałku demontować. Bo doszedłem do wniosku z właścicielem (wujas), że warto jednak już zrobić na tip top. Nie ma pośpiechu więc i powoli można robić.








Oto stan na dziś, i mam nadzieję, że się uda dokończyć dzieła.
Jak ktoś szuka jakiś papierów do tego pojazdu to chętnie podeślę. pytać na priv.

A ja mam kilka pytań bo w wątpliwość został poddany mój plany piaskowania i malowania ramy proszkowo. Podobno nie robi się tak przy restaurowaniu takich zabytków.
Chętnie wysłucham rad forumowiczów :)

Jak to ja, uważam, że super mieć takie pasje w życiu i chcieć i MóC je realizować oraz ratować piękne zabytki nie tylko polskiej motoryzacji.

Pozdrawiam
 
 
Michał0775 
Michał


Pomógł: 3 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 315
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: Pon Cze 01, 2015 10:14   

alc napisał/a:
A ja mam kilka pytań bo w wątpliwość został poddany mój plany piaskowania i malowania ramy proszkowo. Podobno nie robi się tak przy restaurowaniu takich zabytków.


Jeżeli blachy są w dobrym stanie i nie wymagają prostowania ani szpachlowania, to można lakierować proszkowo. Efekt będzie bardzo podobny do oryginalnego. Lakier proszkowy jest bardzo odporny mechanicznie i ma połysk odpowiedni dla wueski. Samochodowy lakier dwuwarstwowy z lustrzanym połyskiem wyglądałby głupio na wuesce.
Gorzej, jesli jednak trzeba przygotować powierzchnie do lakierowania. Proszek trzeba wygrzewać i szpachlówka potrafi skruszeć i odpaść. Wtedy pozostaje akryl jednowarstwowy albo nawet lepiej Renolak.
_________________
Michał
 
 
alc 

Wiek: 43
Dołączył: 08 Kwi 2015
Posty: 13
Skąd: Łódź
Wysłany: Pon Cze 01, 2015 10:19   

Rama na tą chwilę wygląda ok. Brak wgniotów, prosta. Jedynie są ślady rdzy/korozji. Zaproponowano mi, żeby papierem ściernym wyczyścił, później podkład i na koniec akryl.

Lakierować ani proszkować nie umiem, nie mam narzędzi i miejsca więc bym zlecał.
 
 
kermadec 
Premium User


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1757
Skąd: Betzdorf (DE)
Wysłany: Czw Cze 11, 2015 12:23   

A ja nie mam jak swojej Suchej zabrać do Niemiec :/.
_________________
SHL M11 '65, zwłoki Osy i WSKi ;) .
 
 
Parabiker 
Premium User

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 688
Skąd: Raszyn
Wysłany: Czw Cze 11, 2015 13:25   

kermadec napisał/a:
A ja nie mam jak swojej Suchej zabrać do Niemiec :/.


Ja mam swoje sprzęty pod ręką i aż się wstyd przyznać, że nawet ich w tym roku jeszcze nie odpalałem :( :oops:
_________________
NTV 650 '95, FJR 1300A '08, WFM M06 '64, SHL M11 '66.
 
 
kermadec 
Premium User


Pomógł: 3 razy
Wiek: 41
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1757
Skąd: Betzdorf (DE)
Wysłany: Czw Cze 11, 2015 23:16   

Ale ja nie mam czym latać to bym chociaż SHLkę przegonił :/.


PS Od wczoraj latam pożyczoną Virago 1100 (mój samochód stoi w warsztacie a tu bez środka transportu nie da się żyć :( ). Banan na twarzy bo po 3 latach znów parę kilometrów zrobiłem, ale z całą stanowczością stwierdzam, że to nie moje klimaty.
Pozycja jak na krzesełku, luzy w układzie przeniesienia, tył buja w zakrętach, hamulców brak no i reakcja na otwarcie/zamknięcie gazu taka, że kuźwicy człowiek dostaje. Huśta w przód i w tył jak na morzu :/.
_________________
SHL M11 '65, zwłoki Osy i WSKi ;) .
 
 
Michał0775 
Michał


Pomógł: 3 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Wrz 2012
Posty: 315
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: Wto Cze 23, 2015 08:16   

Remont Junaka udało się szczęśliwie zakończyć. W weekend przejechałem na nim trasę Rajdu Rotor.





_________________
Michał
 
 
Scotty_ 
Nawijacz asfaltu


Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 1202
Skąd: Lyski SRB
Wysłany: Wto Cze 23, 2015 14:41   

Pięknie... :cool:
_________________
"Dzieci należy trzymać z dala od Internetu. Od dzieci Internet głupieje..."

-Revelka
-Tenerówka
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12