Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Szarpanie!
Autor Wiadomość
Slomazbi 


Wiek: 48
Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 28
Skąd: Podkarpacie
Wysłany: Czw Lis 22, 2012 00:30   Szarpanie!

Witam,

Panowie jestem tu nowy i zarazerm zielony:) w kwesti prawidowej pracy mojego nowego nabytku.
Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem Hondy NT 650 z 2000r i już się w niej "zakochałem"
ale mam pewną obawe (nie wiem czy uzasadnioną)
chodzi o to, że kiedy jadę swoim motocyklem to po raptownym dodaniu gazu jest wyczuwalne szarpnięcie to samo się dziej prz raptownym zdjęciu ręki z gazu bardziej jest to wyczuwalne na niższych biegach na wyższych ten efekt jest minimalny. Silnik pracuje bardzo ładnie a biegi wchodzą idealnie. Podejżewam, że to może coś z napędem ( może luz na krzyżaku lub coś innego z wałem kardana) a moży przy napędzie kardana ma tak być? Proszę o pomoc, co o tym sądzicie, jaka może być przyczyna takiego zjawiska

Z góry dziękuje za pomoc,
 
 
keriM 
Mirek


Wiek: 56
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 37
Skąd: Poznań-Robakowo
Wysłany: Czw Lis 22, 2012 01:00