Cześć ostatnio w sobotę pokręciłem się tak w koło komina 150km,i jak jeździłem to coś mi czasami tak jak by motor dławiło,nie reagował na dodanie gazu i tak szarpał?może czas w końcu filtr paliwa wymienić? jak odkręcałem manetkę do końca to nie przyśpieszał tylko 2 3 sek tak piłował i nagle dostawał takiego kopa że wyrywał do przodu.Nie wiem gdzie szukać usterki czy to paliwo czy może linka gazu?
twoje moto zachowuje się jak mój kiedyś.
teraz mam problemy z gaźnikiem i już raczej na 100% jestem pewien, że to gaźniki.
od rozrządu raczej trzymałbym się z daleka - tzn nic nie zaszkodzi sprawdzić luzy zaworów oraz znaki na wale ale raczej nie grzebałbym tak szybko w rozrządzie.
takie objawy miałem jak kupiłem moto.
poczytaj na forum rozpisałem się trochę z moim problemem - tu
obstawiam - że to brak paliwa, ciężko stwierdzić czym spowodowany.
Brak - przy wysokich obrotach, za szybko "źre" paliwo, za mało paliwa w komorze pływakowej, za wolno wpływa.
Filtry - paliwa sprawdzić niekoniecznie wymieniać - przedmuchać jak trzeba zobacz czy nie wylatują brudy.
Odpukać - Może być uszkodzona membrana w gaźniku, może być zapchany, zawilgocony filtr powietrza, może być za uboga mieszanka (na tyle że daje znać o sobie dopiero przy dużych obciążeniach) - to łatwo sprawdzić po kolorze świec i temp. rury wydechowej przy cylindrze.
często na forum ludzie pisali że pompy paliwa siadają - może być.
może nie podawać albo hamować paliwo podobno pomaga wypiąć pompę i spróbować bez.
ja też się dziwiłem bo skoro pompa jest to po coś jest a tu okazuje się że da się całkiem sprawnie jeździć bez pompy.
Proponuję jeszcze sprawdzić kranik i szczelność króćców dolotowych, czy nie łapie lewego powietrza bo to podobno też częsty przypadek.
niektórzy wklejają na silikon całą obudowę filtra do króćców żeby mieć pewność - ja tego nie robię bo za dużo razy wyciągam gaźnik ostatnimi czasy.
dodam tylko że objawy z wysokich obrotów (5ty bieg i próba jazdy na max) kończyła się jazdą jakby "popędzaniem konia" który już jechać nie chce. teraz z wysokich obrotów spadło mi do 4tyś więc nawet 120km nie osiągam.
ale dzieje się tak tylko przy obciążeniu czyli jak jadę.
bo na max 9tyś kręci silnik - ale jak stoi
chyba coś może być z tą pompą?bo mam juz słaby aku i jak stoi moto dłużej niż tydz.to jest rozładowany i jak go trochę podładuję to czasami długo muszę go kręcic zanim zagada,nawet jak pośmigam troche to wcześniej palił od strzała na dotyk a teraz tak jak by ze 2 sek dłużej muszę zakręcić,a czy pompa pasuje od innego moto czy trzeba szukać używki od ntv?
[ Dodano: Czw Sie 09, 2012 21:45 ]
Zawory,regulacje i czyszczenie gaźników robił mi Tomek z Opola ze 2 lata temu,dużo nie śmigam ze 3 tyś.rocznie,filtry też były wymienione oprócz paliwowego.
[ Dodano: Czw Sie 09, 2012 21:51 ]
Mam podobnie"
teraz z wysokich obrotów spadło mi do 5-6tyś więc nawet 160km ale jak się rozbuja trochę.
ale dzieje się tak tylko przy obciążeniu czyli jak jadę.
bo na max 9tyś kręci silnik - ale jak stoi"
[ Dodano: Czw Sie 09, 2012 22:01 ]
KILLU za ile mogę mieć u ciebie nowy aku i czy od ręki?,gumkę do boczku?tulejkę dla kolegi od horneta to podeślę brata.
Le-chu,
Sprawdź jak chodzą ci membrany- bo ostatnio mi się jedna przepustnica zawieszała i miałem identyczne objawy jak ty.
Jak to zrobić? Dmuchnij lekko wężyki (te które idą do pokrywy airboxa) przepustnica powinna się lekko szybko otwierać jak się nie całkowicie otwiera lub zawiesza to masz problem w tym właśnie miejscu czyli membrana lub zacinająca sie przepustnica suwakowa.
Osobiście miałem trochę płynu na przepustnicy co spowodowało że w ogóle się nie otwierała moto 9 000 obrotów na luzie a na trasie 120 km/h.
[ Dodano: Pią Sie 17, 2012 08:37 ]
Umycie przepustnicy i jej gniazda w gaźniku - rozwiązało problem !
Odłączyłem pompę paliwa i śmiga nic nie przerywa,pojeździłem trochę nic się nie dzieje.Takie moje durne pytanie jak działa bez to po co ona jest? czy ona zaciąga podczas rozruchu?
[ Dodano: Wto Wrz 04, 2012 09:06 ]
Widziałem jakieś zestawy naprawcze na allegro do pompy paliwa Killu a załatwił byś coś takiego?Membrany sprawdzę dopiero na łikend.
Pomógł: 6 razy Wiek: 45 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 829 Skąd: Opole
Wysłany: Wto Wrz 04, 2012 08:14
A w Deauvillach ktoś lata bez pompy? Podobno przy większych prędkościach zaczyna szarpać. (dotyczy Devi)
_________________ jeszcze wcześniej MZ ETZ 150
wcześniej: Honda NT 650 V Deauville 2004r
później: Honda NT 700 V Deauville 2009r
teraz Triumph Tiger Explorer 1200
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Wto Wrz 04, 2012 14:43
Le-chu, mogę załatwić, ale rozejrzyj się po forum... Ludzie częstko korzystali z zestawów naprawczych pochodzących z forum AT. Myślę, że jeżeli reanimować starą pompę, to w ten sposób. Opcjonalnie założyć pompę samochodową, lub jeździć bez pompy Ale jeśli chcesz mogę ściągnąć.
PS. Dokopałem się dzisiaj do tej Twojej zaginionej gumeczki!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum