Wysłany: Sro Lip 04, 2012 19:53 Problem z nietypowym zawieszeniem przednim
Wlasnie próbuje wymienic cieknace uszczelniacze w NTV 650. Wymontowalem obie lagi, odkrecilem korki wedlug instrukcji forumowego fotomanuala i stop. Moje zawieszenie jest dluzsze niz standardowe ale to najmniejszy problem. Jest tez chyba innej konstrukcji bo zamiast korka z podkladka mam korek z calkiem dluga tuleja i w dodatku korek siedzi jak przyspawany na tulei a calosc jest polaczona na sztywno z pretentem biegnacym w srodku sprezyny Na domiar zlego nie daje rady odkrecic imbusowej sruby trzymajacej cale to ustrojstwo od dolu.
Zlalem stary olej bylo go po 325 ml w kazdej ladze. Czy to nie za malo?
Zamieszczam zdjecia sprawcy czy ktos go rozpoznaje? Od jakiej maszyny jest to zawieszenie?[img][/img]
_________________ Honda NTV 650
"Push Your Limits - Live Your Dreams !
Jacek
W wątku o zmianie uszczelniaczy Mała wrzuciła oznaczenia roczników:
88 - J
89 - K
90 - L
91 - M
92 - N
93 - P
95 - S
96 - T
97 - V
Lejesz w zależności od rocznika wg Haynes'a: do modelu J lejesz 405ml (182mm od poziomu lustra oleju), do modeli K,M,P 466ml (123mm od poziomu lustra oleju, pewnie zaliczają sę tu też modele L i N), a do modeli S i T 482mm (106mm od poziomu listra oleju). Przypuszczam, ze z modelem V będzie tak jak S i T ale o tym nie ma wzmianki w serwisówce. Niestety nie pomoge w kwestii budowy zawieszenia, pierwszy raz takie coś widzę.
bedur Pomógł: 1 raz Wiek: 51 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 453 Skąd: Nidderau DE
Wysłany: Czw Lip 05, 2012 19:34
Mam tak jak Ty - od góry tuleja a od spodu miałem problem ze śrubą imbusową. Kupiłem nowe a stare rozwierciłem i tyle.
_________________ Jest tyle rzeczy które mam w dupie a codzienne dochodzą nowe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum