Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
obroty w devilce
Autor Wiadomość
Kosthinio 


Wiek: 42
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 8
Skąd: Andrychów
Wysłany: Nie Cze 17, 2012 19:33   obroty w devilce

Witam i mam pytanie do posiadaczy Devilki - chodzi mi o to ze jadą np na drugim biegu i chciałem podciągnąć do np 6 tyś / obr i zmienić bieg ( dziś np podczas wyprzedzania) na wyższy a mam taki problem ze nie mogę silnika wkręcić na wyższe obroty powyżej 6 tyś /obr a miałem robiony pełny serwis . Czy macie podobne spostrzeżenia czy w mojej Hondzie jest cos nie tak . Z góry dziękuję za info.
_________________
Honda Deauville 1999
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Nie Cze 17, 2012 21:01   

tzn co się dzieje? dusi sie krztusi? zachowuje sie jakby brakowało paliwa, odcina zapłon?
 
 
smorawski_m 


Pomógł: 7 razy
Wiek: 52
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 227
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Pon Cze 18, 2012 19:12   

Silnik powinien kręcić się do maxa, chyba nie ma odcięcia. U mnie spokojnie mogę do czerwonego odkręcić(jadąc). Pytanie jest czy na postoju możesz rozkręcić do 7 tyś np. Bo jak tak to stawiałbym na brak wystarczającej ilości paliwa w gaźnikach czyli może pompa paliwowa umiera albo jakaś inna część w gaźnikach.
 
 
sladek 
Kaskader.


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1336
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Cze 18, 2012 22:01   

smorawski_m, słabo krecisz, devilka ma odciecie. :twisted:
 
 
Kosthinio 


Wiek: 42
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 8
Skąd: Andrychów
Wysłany: Pon Cze 18, 2012 22:36   

poprostu nie da się wkręcić silnika na wyższe obroty , nic nie przerywa tylko przy ok 6 tys obr jak by juz motor nie miał więcej mocy - dziś dałem się przejechać kumplowi i wg niego to moze sie przepustnica zacina lub cos się zatkało - dam znac jutro bo ma mi popatrzec co dolega.
_________________
Honda Deauville 1999
 
 
Bob 

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 596
Skąd: Op
Wysłany: Pon Cze 18, 2012 22:40   

Chciałem napisać o membranach, ale właśnie zauważyłem, że napisałeś o ich wymianie.
 
 
mczmok 
ETZ250&Deauville

Pomógł: 1 raz
Wiek: 53
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 168
Skąd: Radzionków
Wysłany: Wto Cze 19, 2012 08:55   

Bob napisał/a:
napisałeś o ich wymianie.

W jaki sposób wymieniałeś membrany?
Tj same membrany czy w komplecie z przepustnicą?
Jak komplety to może być problem ponieważ przepustnice są pasowane indywidualnie do gażnika i wtedy mogą się zacinać (ciężej pracować) co powoduje zbyt mały dopływ mieszanki do silnika.

Najlepiej, najbardziej prawidłowo, jest wymieniać same membrany ponieważ po pewnym czasie przepustnica suwakowa dociera się do gażnika i chodzi jenakowo na całej długości.
Przepustnica pochodząca z innego gaźnika, tym bardziej używana może się różnić kształtem.
 
 
Kosthinio 


Wiek: 42
Dołączył: 27 Maj 2012
Posty: 8
Skąd: Andrychów
Wysłany: Wto Cze 19, 2012 19:42   

rozwiązałem problem popełniłem błąd przy wymianie membran i jak mi to dzis wytłumaczył kumpel problem tkwił w tym ze zacinała mi się przepustnica - coś mi tam pogrzebał i efekt jest fantastyczny - wszystko pracuje jak powinno.Pozdrawiam

[ Dodano: Wto Cze 19, 2012 20:44 ]
eczmok - dzięki bardzo , podpowiedziałeś mi idealnie - pozdawiam
_________________
Honda Deauville 1999
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13