Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Wolne obroty- pytanie
Autor Wiadomość
mayor92 

Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 77
Skąd: Gliwice
Wysłany: Sob Paź 29, 2011 15:34   Wolne obroty- pytanie

Witam!
Mam taką sprawę i chciałbym, żeby ktoś mi podpowiedział czy jest tak jak powinno być czy coś się dzieje i gdzie mam szukać przyczyn.
Mianowicie, chodzi o to że jak pojeżdżę swoją Devilką i już ją rozgrzeje to na wolnych obrotach wskazówka skacze między 1000-1200/1300 obrotów. Jest to normalne czy coś jest nie tak? Z góry dzięki za pomoc :) Pozdrawiam
 
 
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5241
Skąd: Opole
Wysłany: Sob Paź 29, 2011 16:48   

Wszystko w normie :) Tak właśnie powinno być ;)

Temat nie tak dawno był już poruszany :)

PozdRR
_________________
Pucuś
 
 
mayor92 

Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 77
Skąd: Gliwice
Wysłany: Nie Paź 30, 2011 09:52   

W takim razie się cieszę i dziękuję za odpowiedź:)
 
 
lizaczek78 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 46
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 241
Skąd: Częstochowa
Wysłany: Wto Lis 08, 2011 12:36   

Zakładałem niedawno podobny temat mam to samo jak mocno rozgrzeje devi albo pojeżdżę z plecaczkiem to obroty się podnoszą z tym że mnie wskazuje 1700 do 1900 ale zdiagnozowałem że mi obrotomierz przekłamuje o 500 obrotów, swoja droga ciekawe dla czego, wiecie może czy jest jakaś możliwość regulacji obrotomierza ??
 
 
andrut78 
Premium User
MOTOROWIEC


Pomógł: 8 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 928
Skąd: Opole ZWM
Wysłany: Wto Lis 08, 2011 18:10   

Obrotomierz jest elektroniczny więc jak większość tego rodzaju sprzętu działa w systemie zero jedynkowym - tzn. działa albo nie działa (jak się coś zepsuje). Ty masz dużo szczęścia, że tylko Ci przekłamuje, bo przynajmniej działa ;)

Tak na poważnie to chyba musisz wymontować zegary i poszukać jakiegoś dobrego elektromechanika, podejrzewam, że to jakaś pierdułka padła, np. opornik, dioda albo kondensator. Na szczęście nasze (wiekowe) maszyny wykonano w technologi umożliwiającej naprawę a nie wymuszającej wymianę całego podzespołu na nówkę sztukę.
_________________
Honda CBR 929 RR '01
Junak M10 '64
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 12