Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Silnik się dławi (przerywa) przy 3-4 tyś obr.
Autor Wiadomość
bajbro 
Bronek

Wiek: 59
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 10
Skąd: TRZCIANKA -WLKP
Wysłany: Sob Kwi 23, 2011 11:03   

- ARTURO- na małym odcinku (po mieście) jest ok, jest znaczna poprawa, czy mogę tak na razie jeżdzić ? i czy mogę wyskoczyć na trasę (dłuższą) , co się stanie ? - nie zabraknie paliwa na wyższych obrotach ?.
_________________
https://picasaweb.google.com/109192546276774938983
 
 
Skorpionwr 

Pomógł: 7 razy
Wiek: 63
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1928
Skąd: Przasnysz
Wysłany: Sob Kwi 23, 2011 11:23   

MUsisz pilnować aby w zbiorniku było nie mniej niż ok 2/3 zbiornika. Już teraz bryknij za miasto i popędź maszynę. Jeżeli to była pompa to powinno być bez żadnych problemów. Tylko Pamiętaj o zatankowaniu do pełna i dla pewności trzeba dolewać co ok100km
Jeżeli będzie wszystko OK to można spokojnie tak jeździć aż Dostaniesz to co się popsuło. Może to tylko styki, jeżeli tak to ten temat był przerobiony na forum.
Teraz Masz ominiętą pompę i zasilanie gaźników jest opadowe.
 
 
ARTURO 
Premium User


Pomógł: 16 razy
Wiek: 57
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 674
Skąd: Wilkowyja
Wysłany: Sob Kwi 23, 2011 12:34   

Wszystko jest opisane w tym poście http://hondantv.pl/forum/viewtopic.php?t=1529
A jednak pompa , możesz tak jeździć ale pilnuj paliwa jak pisze wyżej Skorpionwr i poczytaj sobie post o tym
 
 
Bob 

Pomógł: 11 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 596
Skąd: Op
Wysłany: Sob Kwi 23, 2011 13:22   

Tylko dlaczego obrotomierz "się wyłącza" ?
Nie zauważyłem żeby mi spadał do "0" kiedy przychodziło do przełączania na rezerwę, bo brakowało paliwa.
 
 
ARTURO 
Premium User


Pomógł: 16 razy
Wiek: 57
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 674
Skąd: Wilkowyja
Wysłany: Sob Kwi 23, 2011 15:08   

No właśnie Bob , ale poczekajmy za opinią . Bo to jeszcze nic pewnego.
 
 
radzieckii 
radzieckii


Pomógł: 23 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1437
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Kwi 25, 2011 11:08   

Znajomy ma podobnie w swojej Devi, tylko 2-3 tyś i nie chce się wkręcić powyżej 7. Były 2x czyszczone i synchronizowane gaźniki, podmieniane moduł, cewki i kable WN, pruta wiązka, rozbierany impulsator. Została w sumie już tylko pompa...
 
 
ARTURO 
Premium User


Pomógł: 16 razy
Wiek: 57
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 674
Skąd: Wilkowyja
Wysłany: Pon Kwi 25, 2011 19:03   

Mówię wam pompa :wink:
A najlepszy sposób ,żeby to sprawdzić , to ją ominąć
 
 
bajbro 
Bronek

Wiek: 59
Dołączył: 30 Mar 2011
Posty: 10
Skąd: TRZCIANKA -WLKP
Wysłany: Wto Kwi 26, 2011 16:58   

Dzieki -ARTURO-wi Jjuż wiem co bolało maje moto -pompa paliwowa-, po jej ominięciu jest super, a obrotomierz spadał bo robił zwore w instalacji, zamówiłem już zestaw naprawczy i płytkę elektroniczną do pompy, myślę że zdążę na piątkowy RAJD PAŁUK, pozdrawiam. :lol:
_________________
https://picasaweb.google.com/109192546276774938983
 
 
ARTURO 
Premium User


Pomógł: 16 razy
Wiek: 57
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 674
Skąd: Wilkowyja
Wysłany: Wto Kwi 26, 2011 20:24   

No cieszy mnie to niezmiernie , że wyszło szydło z worka. Przy okazji również pozdrawiam Borysa który zapoczątkował magiczną płytkę :wink: Oby tak dalej , ja zapomniałem , że mam pompę , a styki jak nowe.
 
 
Borys 
Premium User
mistrz OBI


Pomógł: 10 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 2193
Skąd: spod Wrocławia
Wysłany: Czw Kwi 28, 2011 01:25   

A dziękuję, lubię być pozdrawiany tak samo jak lubię pozdrawiać :)
Jeszcze ze dwa takie tematy i może się doczekacie fotomanuala mojego autorstwa w temacie upgrade'u zasilania pompy :)
_________________
'20 T700 Tenere, '08 WR250R, '60 AWO Sport
ex '95 NTV 650 "Honoratka", '94 R1100GS "Balbinka-Motokura", '01 LC4 ADV "Bocian-Łamikat", '12 690 Enduro
 
 
SzrotRider 
Pan European ST1300

Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 491
Skąd: Olsztyn/Nadarzyn
Wysłany: Pią Kwi 29, 2011 08:46   

ARTURO napisał/a:
Przy okazji również pozdrawiam Borysa który zapoczątkował magiczną płytkę :wink: Oby tak dalej , ja zapomniałem , że mam pompę , a styki jak nowe.


Przypominam, że producent płytek mieszka w Olsztynie i może profesjonalnie zregenerować pompę, a do tego uszczelnić, jeżeli ktoś nie czuje się na siłach robić tego samemu. Jak coś to służę nr. telefonu na priv.
 
 
SławekK 


Pomógł: 4 razy
Wiek: 45
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 828
Skąd: Sławków
Wysłany: Pią Kwi 29, 2011 11:51   

Zdecydowanie polecam zastosowanie płytki z mikroprzekaźnikiem do tych naszych pomp! Rozwiązanie super, pompa staje się nie do zajechania, zero iskrzernia na stykach po montażu! Ostatnio z Arturo72 takowe rozwiązanie ćwiczyliśmy u mnie i pompa chula, aż miło :)
 
 
ARTURO 
Premium User


Pomógł: 16 razy
Wiek: 57
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 674
Skąd: Wilkowyja
Wysłany: Pią Kwi 29, 2011 19:52   

SzrotRider napisał/a:
Przypominam, że producent płytek mieszka w Olsztynie i może profesjonalnie zregenerować pompę

Ejno ,zaraz, znaczy , SzrotRider to Ty jesteś Ojcem uzdrawiających płytek ?
 
 
luke1111 


Pomógł: 6 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 342
Skąd: Wrocław
Wysłany: Sob Kwi 30, 2011 12:33   

jakoze ntevałka chyba zostanie ze mna na dłuzej (bo to jest wspaniały motocykl- serwis sam prawie zrobiłem, pali mało, sie nie psuje i w ogole jest taaaka piekna no i nie mam kasy na inna :) ) to moze zamontuje u siebie takO płytkę, choc problemów z pompą nie odnotowałem. skoro juz o niej mowa, to poprosze o namiar :D
_________________
czerwone- najszybsze!

www.topcarefizjo.pl
 
 
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5241
Skąd: Opole
Wysłany: Sob Kwi 30, 2011 16:47   

Zamontuj, zamontuj... Ja myślałem, że z tymi pompami, to jakiś mik. Zrobiłem na NTV kilka km i nic takiego się nie stało, ani nic nawet tego nie zapowiadało, a mimo wszystko pompa klęknęła.
_________________
Pucuś
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12