pikonrad Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 410 Skąd: Toruń
Wysłany: Czw Sty 13, 2011 12:09
radzieckii: nie pomyślałem o tym zakładając firmę - doradztwo informatyczne, poza tym jestem z Torunia i na odzień trudno byłoby z nimi rozmawiać.
killu: czy te ceny na fakturę ? Poradźcie co jeszcze potrzebuję na nowy sezon co powinienem zmienić?
Pomógł: 50 razy Wiek: 35 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Czw Sty 13, 2011 13:21
Jeśli chcesz może być i faktura.
Jeśli chodzi o rozmiary, to w 120 nie ma maxxisa promaxx, jest za to supermaxx... A tak ogólnie, to 120/70 to standard. Usportowiony profil, to 120/60... W 110 też to działą - sam miałem kiedyś qualiriera 110/70-17. Całkiem fajna oponka, ale bałem się, że przy głębszym złożeniu po prostu mi się skończy i pofrunę... Chyba jednak nie było by na to szans... Ale jestem przeciwnikiem zakładania szerszych opon - przy głębokich złożeniach motocykl buja się na boki i zachowuje bardzo niepewnie. Ponadto gorzej się składa... Takie są moje doświadczenia. Pewnie regulując ciśnienie można coś poprawić, ale nie wiem, czy dużo.
_________________ Pucuś
pikonrad Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 410 Skąd: Toruń
Wysłany: Czw Sty 13, 2011 17:07
zacięcie sportowe nie do końca harmonizuje z głównym tematem wątku killu jak widzisz z pierwszego wpisu jestem dość zielony, więc ponowie pytanie co doradzasz mi zmienić przy okazji zakupu u Ciebie, olej wyglądał mi na zupełnie świeży reszty płynów nie sprawdzałem przy zakupie. Omówmy szczegóły zakupu mailowo mój mail pikonrad małpa gmail com
jeżeli chodzi o opony Maxis z Larsona to są z 2009 roku .
znalazłem też sklepik gdzie filtr do NTV kosztuje 20,00 pln , a olej Motul półsyntetyk 10w40 4 litry az 109.00 pln
grzegrzol Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 396 Skąd: LONDON
Wysłany: Pią Sty 21, 2011 11:42
Moniek, jeżeli sklep w okolicach Trójmiasta to dawaj adres.
rado
Wiek: 38 Dołączył: 16 Lis 2010 Posty: 26 Skąd: Iława Warszawa
Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 10:21
Witam,
Chciałbym odświeżyć temat opon, ponieważ szykuję się do wymiany tylnej.
Wybór raczej ograniczę do tańszych opon, a więc maxxis, czy shinko.
O maxxisach pisaliscie wczesniej, ale co myslicie o shinko? Czy ktos mial takie opony?
Pomógł: 50 razy Wiek: 35 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 11:23
Shinko, to chińszczyzna... Fakt faktem jeżeli chodzi o chińskie opony, to jest bezapelacyjnie najlepsza.
Za 265 zeta bez żadnego rabatu kupujesz Maxxisa ProMaxx. Moim zdaniem nie warto bawić się w shinko za taką różnicę w cenie.
A z tym olejem, to napisz chociaż czym jeździsz i z jakiego rocznika.
_________________ Pucuś
rado
Wiek: 38 Dołączył: 16 Lis 2010 Posty: 26 Skąd: Iława Warszawa
Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 12:49
To ciekawe, ze piszesz o shinko chinszczyzna. Zdecydowanie chinskim produktem jest maxxis. Info z ich strony "Maxxis was founded in Taiwan in 1967, and is today one of the largest...".
Shinko tez jest z tych rejonow - "Firma SHINKO Company of Japan oraz Shin Hung Company of Korea połączyły siły i stworzyły Drużynę Shinko po to by dostarczyć Ci najlepsze opony do jednośladów!"
Nie mialem tych opon, nie znam ich, ale czytalem, ze kilka osob poleca maxxis.
Wg Ciebie jakiej one sa produkcji, jesli nie chinskiej?
Larsson w Warszawie ma ta opone za 245zl?
Nawet, jezeli obie wezmiemy za chinskie, to chodzi mi o to, czy warto kupic ktoras z nich. Czy opona ma przyczepnosc, nie sciera sie zbyt szybko, itp?
Pomógł: 50 razy Wiek: 35 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 15:32
Fakt... Taiwan. Wydawało mi się jednak, że dostawca z którym kiedyś rozmawiałem mówił, że produkcja leci w Korei. Tak, czy inaczej między shinko a maxxisem jest spora różnica.
Co do larssona, to sam widzisz, że cena detaliczna jest jeszcze lepsza. Sprawdź tylko DOTy, bo z tym różnie bywa. Miałem ostatnio przykrą sytuację z Maxxisem niestety... Zapewniali mnie, że najstarsze oponki z max 2010r a tu klient do mnie dzwoni, że założył już oponę i później się połapał, że opona jest z pierwszej połowy 2008 :/
Maxxisy (właśnie te z 2008) zostały przetestowane na torze i wypadły całkiem nie źle.
Jak chcesz gumę, która będzie się długo wycierała i dobrze trzymała przy spokojnej jeździe, to kup Michelin Pilot Road 2ct... Moja wciąż nawija kilometry i wciąż nie wygląda źle. Do ostrej jazdy, to ona się nie za bardzo nadaje, ale jest OK. No i kosztuje niestety całkiem sporo.
rado, co do opon to Ci raczej niewiele podpowiem, ale jak ostanio wymienialem olej w kardanie to wlalem cos ok 150-170 ml (rozrzut wynika z dokladnosci podzialki na butelce )
_________________ Były: Mińsk 125, 1989, NT 650V, 2000
Teraz: XL700V, 2008
http://www.dkms.pl/ - Fundacja Dawców Komórek Macierzystych
rado
Wiek: 38 Dołączył: 16 Lis 2010 Posty: 26 Skąd: Iława Warszawa
Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 13:51
Oki, dzieki za info.
Niestety bede sie musial na cos zdecydowac.
Cena maxxisa w larssonie jest dobra i juz mialem brac, ale jak odpisali mi, ze DOT to 4209, czyli listopad 2009, a wiec opona lezy juz 1,5roku, to jednak sie wstrzymalem. Moze znajde gdzies ja z dobra data.
Co do oleju, to faktycznie niewiele, myslalem, ze bedzie wiecej.
Dzieki
Pomógł: 50 razy Wiek: 35 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 17:12
Opona leżakowana 1,5 roku o ile nie leżała na dworze praktycznie nie traci swoich właściwości i śmiało możesz taką brać. No i masz odpowiedź na cenę niższą w stosunku do ceny detalicznej.
Jak chcesz mogę Ci rocznik 2010 sprzedać za 265 z przesyłką kurierską na nasz koszt. Na jedną sztukę nic więcej nie będę w stanie zrobić.
_________________ Pucuś
pikonrad Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 410 Skąd: Toruń
Wysłany: Sro Maj 18, 2011 21:39
Odświeżam, bo w zeszłym tygodniu w końcu pogoda mi dopisała i mogłem o drobinę więcej pojeździć. Oponki sprawują się rewelacyjnie (te maxisy co killu polecał). Jako, że nie licząc kilkuset kilometrów we wrześniu to mój pierwszy sezon na moto nie mam odniesienia do innych, ale mam w nich poczucie, że poradzą sobie z tym wszystkim co ja potrafię. Bardzo miło mnie zaskoczyły na tarce, kostce z plamami asfaltu, wszelkich nierównościach jakie mamy w mieście. Co prawda nie wiem, czy to bardziej geometria motocykla czy jakość opon - oceniam efekt całościowy. Killu jeszcze raz dzięki za pomoc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum