Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Witam was
Autor Wiadomość
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5241
Skąd: Opole
Wysłany: Wto Lip 14, 2009 01:03   

No to pod lupę idzie numer 4

Zdjęcie pierwsze... Widać Gmole niedawno pryskane... Pomimo tego, oraz małej rozdzielczości widać na nim ślad po glebie :/ Potwierdzenie można znaleźć w lewej klamce! Jest jakoś nienaturalnie odgięta... Dzięki gmolowi pewnie nic więcej się nie stało, ale zawsze to jest powód do zdarcia z ceny! Wydech oryginalny z 97... Osobiście od razu szukałbym krótkiego :wink: Oczywiście ze względów estetycznych! Tarcze klaksonów wydają się być pomalowane na czarny mat (w oryginale takich bajerów nie było)... Zegary także wyglądają bardzo świeżo! Podobnie jak zbiorniczek z płynem hamulcowym... Kierownica wydaje mi się jakaś inna... Może jest inaczej ustawiona... Tak, czy inaczej albo gościu sobie sprayem prysnął celem odświeżenia, albo to jakieś kombinacje... Po zdjęciach w tej rozdzielczości wnioskuję jedynie tyle... A 57 km, to koleś musiał sam sobie zrobić, to ten rocznik jet wykastrowany do 50!



Czas na numer 5.

Z jedynego zdjęcia niczego nie wnioskuję :/ No oprócz tego, że w 97 silników nie malowali na czarno! Przynajmniej żadnej NTV z 97 z czarnym silnikiem nie widziałem! Jeżeli będziesz obczajał, to patrz dokładnie za wyciekami oleju i wszelakim syfem!



Numer 6.

To może być nie zła mina! Już na pierwszy rzut oka widać, że od handlarza! Jak będziesz ją obczajał bądź baaardzo ostrożny! Nie patrząc już nawet na tekst, w którym nie ma niczego konkretnego widzimy kilka rzeczy, które mogą wskazywać na to, że motocykl jest "odpicowany" na sprzedaż. Krople wody na kostce i jeszcze mokre gumy - motocykl umyty do zdjęć jeszcze nawet nie wysechł... Z resztą mokry lepiej się świeci na zdjęciach... Nie wiem, czy w czarnych NTV felgi miały taki kolor! Rzecz oczywista... Wojnę nuklearną przeżyją jedynie 2 "rzeczy": szczury, oraz taśma izolacyjna! Ta druga znalazła zastosowanie przy tapicerce kanapy :wink: Kolektory po chamsku "wypolerowane" papierem ściernym - nie koniecznie wodnym... Tak to przynajmniej wygląda na zdjęciach... Na osłonie kolektorów nie widzę wgięcia, które powinno tam być! Tłumik ma srebrną końcówkę zamiast czarnej... Podnóżki chyba nie mają szpilek dystansowych, na prawej ladze z tyłu są chyba rysy.. W ogóle na zdjęciach ta naga wygląda jak wklejona, albo poprawiana jakimiś efektami komputerowymi... Tabliczka z numerem ramy wydaje się być całkiem srebrna... Moja w większości jest czarna. Jedynie pola na tekst ma srebrna... Ale muszę się jeszcze upewnić. Korek wlewu oleju jakiś dziwny... Może to termometr, a może jakiś dziki patent. Jakieś dziwne śruby wystają z ramy w miejscu, gdzie powinny być zaślepki. Chyba nieseryjne końcówki kierownicy. Wydają się być za długie. Nie mówię, że padlina, bo to pierdoły, ale uważaj!!!



EDIT



Seryjne NTV miały max bodaj 57 koni.

Jak coś, to polecam stronę:

http://www.bikez.com
 
 
Brt 
Premium User


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1142
Skąd: Warszawa-Zachód
Wysłany: Wto Lip 14, 2009 13:03   

Więcej fotek nr 5) jest tutaj:

http://galaxy.uci.agh.edu.pl/~irys/allegro/moto/



Czy były roczniki '97 na krótkim wydechu? Od kiedy zaczeli montować długi wydech? Mi też krótki bardziej się podoba



W tej czerwonej, silnik też jest czarny.
 
 
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5241
Skąd: Opole
Wysłany: Wto Lip 14, 2009 18:02   

W przypadku czerwonej NTV, czarny silnik, to duże słowo... Krótkie tłumiki ustąpiły miejsca długim chyba na przełomie '95 (poprawcie mnie, jeżeli kłamię).



Co do numeru 5;

Na innych zdjęciach silnik nie wydaje się być całkiem czarny... Lusterka są chyba oryginalne, a końcówki kierownicy z pewnością nie są! Na pokładzie masz do dyspozycji podgrzewane manetki Saito (podobno lepsze niż Oxfordy - kumpel posiada Saito i bardzo sobie chwali, ja mam oxfordy i po prostu nie działają :P ) Kierunki wyglądają na nie poprzecierane! Felgi mają śliczny kolor. Na oponie z przodu widać jeszcze włoski na bokach... Lagi są bardzo czyste, stopki wyglądają bardzo świeżo, tłumik wstępny także! Guma na podnóżkach wygląda dobrze, zegary także bardzo czyste! Obudowa chłodnicy nie jest popękana, ani pokrzywiona, końcówki kierownicy także! Kanapa wygląda świetnie! Ogólnie mówiąc bardzo niski przebieg z licznika w tym wypadku być może jest prawdziwy! Motocykl wygląda jednocześnie na zadbany i zaniedbany - pomimo zalegającej na nim tony kurzu prezentuje się naprawdę "czysto"!

Pośpiesz się! To może być bardzo dobra partia!!!
 
 
Brt 
Premium User


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1142
Skąd: Warszawa-Zachód
Wysłany: Pią Lip 24, 2009 23:34   

No i stało się :D

W końcu zakupiłem NTV 'ke.

Niedługo pochwalę się zdjęciami i opisem. Jeszcze czeka mnie poszukiwanie ciuchów i bieganie za rejestracją.



Chciałbym bardzo podziękować koledze Killu za poświęcony czas i pomoc
 
 
Killu 
Tyle go widzieli...


Pomógł: 50 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 5241
Skąd: Opole
Wysłany: Sob Lip 25, 2009 02:27   

Nie ma problemu :wink: Od tego jet forum, żeby sobie pomagać! Z resztą... Podjechaliście i nie mogliście się niczego doszukać, więc zbyt wiele nie pomogłem.

Pozdrawiam i wieeeelu bezawaryjnych kilometrów z niewysychającym zbiornikiem życzę!

Jeżeli mogę Cię o coś prosić, to zrób proszę jakiś raport spalania dopóki nie zwiększysz mocy. Chciałbym wiedzieć jak spalanie będzie u Ciebie wyglądało... Może za jakieś dwa sezony, kiedy koło NTV stanie inna maszyna też utnę jej moc!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 12