Pomógł: 15 razy Wiek: 35 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 810 Skąd: opole
Wysłany: Nie Mar 15, 2009 00:35
Ten centymetr to jest tak na oko, luz nie może być za duży bo spowoduje bardzo szybkie dalsze powiększenie się luzu, za mały też nie może być bo wtedy wszystkie elementy współpracujące ze sobą by zaczęły się szybko zużywać. Jeżeli nigdy nie jeździłeś tak że w wale nie było oleju to nie masz się czym przejmować, wał wytrzyma dłużej niż cała reszta motocykla.
Tomek
myrc [Usunięty]
Wysłany: Nie Mar 15, 2009 13:06
wielkie dzieki za informacje,dzisiaj zmierzyłem i mam luzu 1,5 cm.
Pomógł: 15 razy Wiek: 35 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 810 Skąd: opole
Wysłany: Nie Mar 15, 2009 13:56
Niestety mój niemiecki techniczny jest za słaby, żebym umiał znaleźć tą daną. Jeżeli jest ktoś dobry z niemieckiego, to proszę napisać, zeskanuję wszystkie tabele z danymi i może on wygrzebie to co trzeba.
Tomek
rock_out [Usunięty]
Wysłany: Pon Mar 16, 2009 14:53
Dzisiaj sprawdzalem ten luz w kardanie, ciezko okreslic mi na centymetry ile ma ale jest to gdzies w przedzialem 1-2cm. Motor ma ksiazke serwisowa i udokumentowany przebieg. Luzow na glowce ramy nie ma a i bardzo przypomina tą ze zdjecia ktora mi podaliscie. Plastikow nie posciagalem ale chlopdnica wyglada na nietknieta. Motorek pali odrazu, wyglada bardzo dobrze, nic nie puka i nie stuka ( procz kardana na niskich obrotach). Moto z 95 roku i 35 tys km, sciagniety ze szwajcari. Obie oponki praktycznie nowe, te takie male gumeczki ne zdarzyly sie powycierac.
Napiszcie mi prosze, jakie dokumenty powinienem dostac przy zakupie.
Zastanawia mnie mocno wygieta raczka hamulca przedniego, gdyz jest wygieta i nie wyglada tak jak raczka od sprzegla, u was tez tak jest?
Postaram sie zalatwic aparat i zrobic zdjecia wszystkim miejscom ktore mnie zastanawiaja, choc przyznam ze coraz bardziej sie do tego motoru przyblizam
lotnik [Usunięty]
Wysłany: Pon Mar 16, 2009 18:46
teraz będzie każdy latał do garazu sprawdzać luzy w kardanie
Pomógł: 15 razy Wiek: 35 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 810 Skąd: opole
Wysłany: Pon Mar 16, 2009 19:25
No bez przesady, jak nigdy nie jeździliście bez oleju w kardanie to nie macie nawet co sprawdzać tego luzu, wszystko będzie ok.
Tomek
rock_out [Usunięty]
Wysłany: Pon Mar 16, 2009 19:38
Zalaczam fotki a wraz z nimi pytania.
Gdzie i jak po tej tabliczce przy glowce ramy moge sie dokladnie dowiedziec co to jest za model i ewentualnie dowiedziec sie wiecej na temat tego moto i jego histori?
Czy spawy na glowce ramy wygladaja na fabryczne?
Czy rura wydechowa jest seryjna, tzn chodzi mi o tą koncowke.
Czy raczka jest tak wygieta seryjnie, a moze jest to dzialanie celowe badz poupadkowe?
Co to za wezyki pod stopkami?
I czy waszym zdaniem warto sie tym moto zainteresowac?
Pomógł: 15 razy Wiek: 35 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 810 Skąd: opole
Wysłany: Pon Mar 16, 2009 20:36
Rączka jest odgięta nie seryjnie, sądzę że jest to celowe działanie poprzedniego właściciela bo nie wyobrażam sobie żeby ta rączka bez podgrzewania mogła by się tak wygiąć i nie ulec złamaniu.
Te wężyki to jeżeli dobrze pamiętam:
-od zbiorniczka wyrównawczego
-spust oleju z filtra powietrza
- co do trzeciego to chyba to jest przelew gaźników ale to tylko strzał jest, także poprawcie mnie.
Nie widzę tego paska :/ Chodzi o tą małą rysę pod pokrywą zaworową?
Sprawdź jeszcze czy bak nie jest zardzewiały od środka, taka mała pierdoła a może potem dużo kłopotu narobić.
Ogólnie sprzęt wydaje się być ok, główka ramy nie tknięta, jeżeli Ci kolor i owiewki odpowiadają i silnik chodzi ok to bierz. Można spytać ile koleś ją ceni i który to rok?
Tomek
ps. Ten wydech to przeróbka, gościu miał niezłą bajkę jak coś takiego stworzył.
rock_out [Usunięty]
Wysłany: Pon Mar 16, 2009 20:51
Znalazlem jeszcze jedno foto tego kolektora, nie wyglada na powaznie skorodowany.
Motorek 7900zl tak jak stoi z tymi kuframi, 95 rok.
Raczke i wydech idzie kupic, bede go meczyl by sciagnac plastiki i zobaczyc co tam sie dzieje, ale dzisiaj bardzo uwaznie szukalem i nic tam nie znalazlem. Ma ksiazke serwisowa i 35 tys km.
Pomógł: 15 razy Wiek: 35 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 810 Skąd: opole
Wysłany: Pon Mar 16, 2009 21:08
Z kolektorem nie jest tak źle, spójrz na kolektory wydechowe starszych gs500 to jest dopiero rdza Nie mam pojęcia co to może być, ze zdjęcia wnioskuję że to jest tylny cylinder, a tam nawet przy dzwonie nie ma to jak pęknąć. Może po prostu jakoś tak specyficznie to wygląda.
Ruthi, tam nie ma czegoś takiego jak przelew baku. Bak już miałem zdejmowany kilka razy i nie było potrzeby odłączania żadnego innego przewodu oprócz tego dostarczającego paliwo do gaźników.
Troszkę drogo, potarguj się Kufry to wielki plus, i rzadko spotykane aby sprzedający oddawał je razem z motocyklem także wielki plus dla niego. Zarejestrowany w kraju?
Tomek
rock_out [Usunięty]
Wysłany: Pon Mar 16, 2009 21:27
Tak jest to tylni cylinder, i dziwnie to wyglada, ale dopiero kolega mi to pokazal bo ja nawet nie zwrocilem uwagi. Sprawdzie prosze jak to u was wyglada. Motor niestety nie jest zarejestrowany, i sprzedawca tez zbytnio nie chce sie ich pozbyc jednak z tego co juz rozmawialem mysle ze by je oddal. Na chwile obecna poszukuje kogos z Rzeszowa kto mogl by mi pomoc przy dokladnych ogledzinach motoru.
Co do ceny to rocznik w miarę młody, dobrze wyposażona (jak ktoś lubi Reverkę w owiewkach) no i książka serwisowa - więc troszkę się ceni. Ale sądzę, że możesz ponegocjować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum