W 700 regulacja to parę obrotów śrubą. Nawet zsiadać nie trzeba. Moja łapa się zmieściła więc Wasze też wejdą Wiem co mówie bo bardzo często jeździłem po zmroku ze "zmiennym obciążeniem".
W 700 regulacja to parę obrotów śrubą. Nawet zsiadać nie trzeba. Moja łapa się zmieściła więc Wasze też wejdą Wiem co mówie bo bardzo często jeździłem po zmroku ze "zmiennym obciążeniem".
Kobrzak u Ciebie to dodatkowe "obciążenie" w postaci Olgi raczej nie robiło różnicy
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Sie 2016 Posty: 331 Skąd: Gdańsk
Wysłany: Wto Sty 03, 2017 09:52
Toma, jeżdżę jak na moje możliwości sporo. Prawko mam od nie dawna, więc nie nasyciłem jeszcz zmysłów podróżami. No i mam nie normalną żonę, która wsiada ze mną na moto nie zależnie od pory dnia i roku. Parę razy w czasie drogi myślałem o takim patencie.
No nic, pokombinuję, a jak wyjdzie, to się pochwalę.
Chociaż zima w tym roku nie pozwala na unieruchomienie maszyna dłużej, jak na jeden dzień.....
_________________ Dulka
Majka
Skorpionwr Pomógł: 7 razy Wiek: 64 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1928 Skąd: Przasnysz
Wysłany: Wto Sty 03, 2017 10:20
ST1300 ma regulację elektryczną i gotowy mechanizm zamocowany na reflektorze z tyłu.
_________________ ST 1300 2011
ST 1300 2006
Devcia 2002
Pomógł: 18 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1336 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Sty 03, 2017 22:53
Pamiętajcie, główna regulacja to napięcie wstępne sprężyny.
To trzeba zmieniać do jazdy solo/dual.
Sama ta zmiana zmiana, (którą musicie zrobić) wpłynie pozytywnie na ustawienie świateł.
_________________ Bo chcieć to móc!
KTM 1190 Adventure R & Husqvarna TE250i
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Wto Sty 03, 2017 23:08
Sladek dobrze pisze. To napięcie wstępne odpowiada za to, żeby po dociążeniu tyłu motocykl nadal był "w poziomie", ponieważ nie ugnie się tak bardzo pod wpływem większego nacisku. Jeżeli ten zabieg nie ratuje sytuacji to są tylko dwa wyjścia. Albo tylny amor wymaga serwisu / wymiany albo jeździcie przeładowanym motocyklem i tylny amortyzator za kilka chwil będzie wymagał serwisu / wymiany.
A co sądzicie o czymś takim?
Diody U5 3000 LM + soczewka (mam latarkę 1600 LM i podaje w nocy jak miecz świetlny
Agresywny wygląd, w komplecie mocowania i włącznik:
2x reflektory LED
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Czw Sty 05, 2017 07:45
Wieszanie latarki na motocyklu to jeszcze nie jest słaby pomysł... Ale używanie jej do oświetlania drogi jest już taki sobie. Pamiętajmy że z przeciwnej strony ktoś może się pojawić a w nocy jak to w nocy. Wzrok który dostanie intensywnym natężeniem światła nawet przez krótką chwilę nie od razu przestawia się spowrotem na noc.
aligator, ja do tygrysa zakładam takie światełka Imars jak podałeś. Ogólnie świecą śmiesznie bo dają punktowe światło i nie rozpraszają go, nie świecą też jakoś super mocno. U mnie będą świecić w dół, żeby wszystko szło w asfalt a nie w ludzi. Chodzi po prostu o poprawę mojej widoczności. A stosunek cena-jakość całkiem fajny. Metalowe wykonanie i wszystko trzyma się kupy. Dobry zakup. Poszukaj na innych aukcjach bo ja dałem 24 dolce za 2 w tym był przełącznik
Wieszanie latarki na motocyklu to jeszcze nie jest słaby pomysł... Ale używanie jej do oświetlania drogi jest już taki sobie.
Gdzie latarkę na motocykl? Napisałem o latarce tylko w kontekście mocy jaką dysponują te diody.
Kobrzak napisał/a:
aligator, ja do tygrysa zakładam takie światełka Imars jak podałeś. Ogólnie świecą śmiesznie bo dają punktowe światło i nie rozpraszają go, nie świecą też jakoś super mocno.
W latarce mam tzw zoom. Oddalona soczewka daje punktowe oświetlenie, a kiedy jest bliżej diody wtedy światło jest rozproszone. Szkoda że nie zastosowali tego w tych reflektorach.
Na razie nie kupuje, wytrzepałem się z kasy. Nowa kanapa, a miały być jeszcze rękawice... Podrzuciłem linki tak tylko dla informacji.
Mam w domu fajne niebieskie diody, pewnie je zamontuje w górnych wlotach powietrza, ale to bardziej pierdółka. Będzie z daleka wyglądało na policje
_________________ Była Motorynka, Mz 250 Trophy, Honda Deauvile 650 02r. Jest St1300 07r
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum