Ja mam 173 i daję sobie radę z 250 kg NT650V. Ty jesteś wyższy a to pomaga . Bierz NTV !!!!!!!!!
Cambell77 [Usunięty]
Wysłany: Sob Mar 07, 2009 12:37
Moim zdaniem NTV. Ntv nie jest jakimś klockiem w mieście, wszystko zależy od kierowcy. Racja jest taka że na parkingu jego waga uwidacznia się. Podczas jazdy to plus, bo motocykl jest stabilny przy średnich prędkościach; zawieszenie jest komfortowe; SV czułem każdą nie równość. Dobrze by było jakbyś dostał motocykl zblokowany do 37 KM, wtedy wiesz że motocykl nie był poddany tzn. katowaniu. Moim zdaniem największym minusem to hamulce. Powiedzieć też trzeba o tzw. nurkowaniu podczas hamowania.
Wiek: 46 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 134 Skąd: Warszawa/Poznań
Wysłany: Sob Mar 07, 2009 16:03
Motocykl, który chcesz obejrzeć jako pierwszy jest w Sanoku. Nie nastawiaj się pod żadnym pozorem na to, że kupisz pierwszy czy drugi motocykl jaki obejrzysz, po obejrzeniu tak z 5 możesz się zdecydować na jeden z nich. to Polska, kupowanie używanego motocykla tutaj wymaga cierpliwości, i znajomego mechanika
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Sob Mar 07, 2009 17:06
A co jet z nimi nie tak!? Moim zdaniem heble są poprawne. Ja bym się raczej skłaniał ku temu, że minusem jest dostępność części z 2 ręki (na przykład ten cholerny prawy boczek).
Cambell77 [Usunięty]
Wysłany: Sob Mar 07, 2009 19:40
Dostępności to druga para kaloszy, z hamulcami uważam że z drugą tarczą o wiele lepiej by hamowało się ntv. Jedna tarcza do końca mi nie wystarcza. Zależy też jak się korzysta oczywiście z motocyklu.
Ente Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 195 Skąd: Lüneburg-Niemcy
Wysłany: Nie Mar 08, 2009 00:25 zakup
Witaj Lukasz,
Masz 190 wzrostu zatem szukaj modelu od 93 roku ze stalowa kierownica(.Starsze modele mialy dwuczesciowe z aluminium,)Zwracaj uwage zeby mial zamontowane czesci ktore pozniej kupowane kosztuja
ciezkie pieniadze np.centralna podstawka,stelaz pod kufry lub top-case.
W Rzeszowie lub okolicy jest na pewno jakis Klub Mot. zadzwon,popros o
pomoc,nie jedz sam! Jest wiele miejsc na ktore trzeba zwrocic uwage i
wiedziec tez jak to sprawdzic,np.luz na kierownicy,czy w kole,opony-
stan i jakie stare,numery na ramie i w papierach-itd,itd.wszystkie dodatkowe naprawy kosztuja .Jest jeden minusowy punkt przy jezdzie na
ntv :wysocy ludzie maja problem z katem ugiecia nogi w kolanie,punkt
mocowania stopek pod nogi jest nie calkiem optymalnie dobrany.
W niemieckim ntv-forum znalezli sposob na obnizenie tych czesci o ok.
3cm przez co pozycja za kierownica jest duzo wygodniejsza Duzo ludzi
po 100 km probnej jezdy zrezygnowalo z powodu bulow w kolanach lub
biodrze z zakupu ntv.Kolega Tomeczek 151 trafil w 10;Przejedź się po prostu, motocykl musi ci pasować, nic nie da to że ci się podoba, jeżeli będzie ci na nim nie wygodnie. Pozdrawiam-ente
rock_out [Usunięty]
Wysłany: Pią Mar 13, 2009 21:42
I jak z tymi fotkami, da rade cos zrobic?
Dzisiaj jezdzilem Ntv ktora stoi na komisie w rzeszowie, by miec jakikolwiek poglad na ewentualne inne. Bardzo zadowolony z jazdy bylem choc najgorszy byl pierwszy kilometr, potem juz bylo jedynie lepiej. Zauwazylem ze na tarkach dosyc niestabilnie sie czulem ale to moze dlatego ze dawno nie jezdzilem, na koleinach nie mialem jak go sprawdzic. Na niskich obrotach i wysokim biegu dochodzily dosyc mocne drgania i dzwieki z ukladu napedowego, czy to normalne? po zredukowaniu biegu problem zanikal, badz poprostu przy szybszej jezdzie tez go nie bylo.
przemek13
Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 77 Skąd: Wadowice
Wysłany: Pią Mar 13, 2009 22:12
znowu bez przesady z niskimi obrotami , jak dusisz silnik to wiadome że wszystko bedzie sie klepało bo przełożenie nie dostosowane do obrotów silnika i obciążenia działajacego na moto podczas jazdy
ja mam 185cm wzrostu i 75kg wagi i bardzo dobrze czuje się na mojej NTVce
Pomógł: 15 razy Wiek: 35 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 810 Skąd: opole
Wysłany: Pią Mar 13, 2009 22:22
Ajj bardzo przepraszam, wyleciało mi to z głowy. Jutro z samego rana pójdę do garażu i zaraz cyknę te zdjęcia.
Tak to jest normalne, miałeś poprostu za wysoki bieg do danej prędkości z która jechałeś, staraj się raczej zmieniać bieg powyżej 3000 obrotów.
Tomek
rock_out [Usunięty]
Wysłany: Pią Mar 13, 2009 22:32
Tak tez poprostu myslalem ze za wysoki bieg i za niskie obroty to sie telepie ale wolalem sie upewnic, zadnych dziwnych innych stokow nie slyszalem, motor wydawal sie stabilny i nie czulem by go cos sciagalo, znawca nie jestem ale bardzo wygdnie mi sie nim jezdzilo dzisiaj.
Zrob mi fotki nefralgicznych miejsc NTV na ktore musze zwrocic uwage nastepnym razem gdy bede ogladac ten motorek. Tego luzu o ktorym pisaliscie nie sprawdzilem ale zbytnio nie mialem kiedy i do konca nie rozumiem jeszcze o co chodzi.
Zerknijcie prosze na ta fotke, glownie na wydech, jest jakis taki dziwny i jak przegladalem fotki to jeszcze z takim sie nie spotkalem a i raczka hamulca jest dziwnie wygieta, umyslowe dzialanie?
Ogladalem owiewke i zadnych pekniec nie widzialem. Zastanawialem sie przed zakupem sciagnac owiewke i tam sprawdzic czy nic zlego sie nie dzieje, ale czy nie bedzie to dobrze ukryte? Jak bede tam nastepnym razem postaram sie narobic lepszych fotek byscie mogli ocenic ten motor.
Mam nadzieję że coś rozjaśniłem. Jeżeli chcesz to jeszcze mogę dorzucić zdjęcie chłodnicy.
Tomek
Ps. wiem, motocykl jest brudny jak świnia, ale fotki były robione po przejażdżce w mokry dzień także proszę nie komentować
rock_out [Usunięty]
Wysłany: Sob Mar 14, 2009 13:09
Teraz to juz wiem o co z tym luzem nie wiekszym niz 5 stopni chodzi, poprostu chodzilo o obrot kolga gdy ten jest na biegu. I maksymalnie powinien posiadac okolo 1cm?
Dzieki wielkie za fotki, jezeli jest cos jeszcze na co warto i trzeba zwrocic uwage bardzo prosze o podanie, i najlepiej gdyby do tego byly jakies foteczki. Rozwiajac dobrze temat przyszli uzytkownicy nie beda musieli zadawac tysiaca pytan tylko poprostu popatrzec do tego tematu.
Pomógł: 15 razy Wiek: 35 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 810 Skąd: opole
Wysłany: Sob Mar 14, 2009 13:34
Z chłodnicy można jeszcze wywnioskować czy moto miało poważniejszą glebę czy nie. Jako że w NTV chłodnica jest dosyć duża i znacznie wystaje poza obrys silnika przy każdej wywrotce motocykla, pierwsza dostaje właśnie chłodnica, a konkretnie jej obudowa także jeżeli są jakieś głębsze rysy może to świadczyć że moto leżało. Taki niby mało ważny szczegół ale pomaga określić przeszłość motocykla.
Tomek
myrc [Usunięty]
Wysłany: Sob Mar 14, 2009 22:01
witam Tomek nie chce zakładać nowego postu,a jak luz na kardanie jest 2 cm to jest zle??????????pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum