Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Po dluzszym postoju...nie pali...
Autor Wiadomość
Conrad 


Wiek: 30
Dołączył: 27 Paź 2012
Posty: 33
Skąd: Myszków
Wysłany: Sro Mar 06, 2013 21:19   

ARTURO napisał/a:
Po zamknięciu kranika pompa chce nadal pompować bo przed gaźnikiem spada ciśnienie a ty jeśli zamknąłeś dopływ to nie ma z kąt brać i wariuje :wink: (myślę , że to normalne)
Raczej unikaj takich eksperymentów , pompę należy oszczędzać a jej żywotność jest wyliczona w cyklach , im mniej klepnie tym dłużej pociągnie . Oczywiście wyolbrzymiam to :wink:
Co do iskrzenia to powiem po raz kolejny jest rada na to , zamontuj mikro przekaźnik lub zwykły przekaźnik i iskrzenie zniknie . Iskrzenie skraca żywotność styków . Sposób montowania jest opisany na wcześniejszych postach


Jeżeli pompa nie działa wgl. lub jest wyeksploatowana to moto nie odpali? jak sprawdzić stan pompy? jakieś braki w mocy, bo problemy z odpaleniem to na pewno. U mnie nie ma żadnego problemu, tylko aku podładowałem i od strzała odpliła, ale pytam bo wole się doinformować na zapas.
 
 
sladek 
Kaskader.


Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1336
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Mar 06, 2013 22:33   

Gdy pompa padnie to silnik przestaje pracować.
Nie ma żadnych niedomagań czy innych objawów.

Pompa pompuje raz na jakiś czas, jak ją odłączysz/padnie to efekt taki sam jak zakręconego kranika.
Jeszcze kawałek ujedziesz i staniesz.
Pompa nie zasila silnika a jedynie napełnia gaźniki.
Na początku wystaczy po takim padzie poruszać, postukać itp i pompa znów ożyje.
Po kilku razach pomoże już tylko ominięcie pompki.

Trochę pokrętnie to moje tłumaczenie ale chyba da się zrozumieć :)
 
 
ARTURO 
Premium User


Pomógł: 16 razy
Wiek: 58
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 674
Skąd: Wilkowyja
Wysłany: Czw Mar 07, 2013 07:56   

Dodam tylko , że przed padnięciem styków w pompie zaczynają być objawy w postaci ; raz po raz problem z odpaleniem albo jakieś dziwne dławienie podczas jazdy albo nagle zgaśnie , za chwilę działa i jest ok. Można ewentualnie sprawdzić stan tych styków , jak są nadpalone i czy iskrzy mocno podczas pracy , ale jeśli wszystko działa i masz ochotę coś zrobić by nie mieć w drodze niespodzianek związanych z pompą zastosuj przekaźnik i nawet kiedy teraz nie iskrzy zapobiegnie to późniejszym awarią styków .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 11