Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Witam wszystkich
Autor Wiadomość
czupakabra 


Wiek: 53
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Sty 27, 2013 10:30   Witam wszystkich

Witam wszystkich serdecznie !!!
Jestem z Warszawy i noszę się z zamiarem kupna Hondy
deauville, wcześniej jeździłem trampkiem, z którym rozstałem się w styczniu ;)
Powodem rozstania było, iż praktycznie jeżdżę tylko po czarnym :)
Deauvillka ma mi służyć, na codzienne dojazdy do pracy i na jakieś wypady oczywiście :)

Jeszcze raz witam i pozdrawiam ! ;)
 
 
kresek 
Premium User
VFR800FI


Pomógł: 4 razy
Wiek: 49
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 546
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Sty 27, 2013 10:32   

witamy, witamy :-)
_________________
Pozdrawiam
Zawsze na zakręcie....
KRESEK
 
 
haidi 
Premium User


Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 486
Skąd: Siemianowice Śląskie
Wysłany: Nie Sty 27, 2013 10:39   

cześć :)
 
 
kura 
kura


Wiek: 49
Dołączył: 16 Wrz 2012
Posty: 12
Skąd: Monachium/Głogów
Wysłany: Nie Sty 27, 2013 10:43   

Pozdrówka z Bawarii
_________________
Krzychu / Monachium, Głogów, Żary
HONDA CBF 600S
"Nie będąc motocyklistą tracisz z życia tyle samo, co abstynent i impotent."
 
 
keriM 
Mirek


Wiek: 57
Dołączył: 10 Lis 2012
Posty: 37
Skąd: Poznań-Robakowo
Wysłany: Nie Sty 27, 2013 11:47   

Witaj
_________________
odważni nie żyją wiecznie - ostrożni nie żyją wcale
 
 
ARTURO 
Premium User


Pomógł: 16 razy
Wiek: 59
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 674
Skąd: Wilkowyja
Wysłany: Nie Sty 27, 2013 11:52   

Witam :grin:
 
 
Christo 
NT650V

Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 54
Skąd: Bergen/Gorlice
Wysłany: Nie Sty 27, 2013 12:05   

Witaj,

Deauville to dobry wybór :)
 
 
czupakabra 


Wiek: 53
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Sty 27, 2013 19:53   

Dzięki za przystanie ;)

Jeśli mogę spytać w tym wątku, ile muszę przygotować gotówki, na rocznik 03-05 ?
Będę kupował w niemczech, a tam ceny są trochę inne niż u nas + koszty transportu+ formalności ( przeglądy itd ) ;)
Dziękuje za ewentualne info :)

pozdrawiam ;)
 
 
BartekOpole 


Pomógł: 6 razy
Wiek: 46
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 829
Skąd: Opole
Wysłany: Nie Sty 27, 2013 20:00   

A to zależy czy kupujesz uszkodzony motocykl czy w pełni sprawny? Czy sam sprowadzasz, czy komuś zlecasz? Za sprawny jak widzisz dyszkę musisz mieć: http://suchen.mobile.de/m...1&ambitCountry=
_________________
jeszcze wcześniej MZ ETZ 150
wcześniej: Honda NT 650 V Deauville 2004r
później: Honda NT 700 V Deauville 2009r
teraz Triumph Tiger Explorer 1200
 
 
Skorpionwr 

Pomógł: 7 razy
Wiek: 65
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: Przasnysz
Wysłany: Nie Sty 27, 2013 20:25   

Witaj.
_________________
ST 1300 2011
ST 1300 2006
Devcia 2002
 
 
czupakabra 


Wiek: 53
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Sty 27, 2013 21:56   

BartekOpole napisał/a:
A to zależy czy kupujesz uszkodzony motocykl czy w pełni sprawny? Czy sam sprowadzasz, czy komuś zlecasz? Za sprawny jak widzisz dyszkę musisz mieć: http://suchen.mobile.de/m...1&ambitCountry=


Chciałbym sprowadzić igłę, w innym przypadku poszukiwania ograniczone by były do PL.

12-15 tys. pln to przedział rozsądny, czy mocno przesądzony, za ten przedział roczników co podałem ? ;)
 
 
Christo 
NT650V

Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 54
Skąd: Bergen/Gorlice
Wysłany: Nie Sty 27, 2013 22:05   

Sprowadzałem sobie w 2010 samochód.
Powiem tak, co lepsze samochodzy szły jak świeże bułeczki. Nieraz jak gazeta tylko wyszła to już część ogłoszeń była nieaktualna.

Szukając po komisach nie odwiedzaj Turków czy innej maści handlarzy poza Niemcami. Nie wiem jak z motocyklami, ale za dobry samochód trzeba zapłacić. To mit, że w DE można kupić taniej samochód niż u nas na allegro.

Wiem, że cały czas piszę na temat samochodów, ale najprawdopodobnie z motocyklami sprawa ma się podonie. Kupując w niemieckim salonie czy komisie samochód, nie ma mowy żeby był tam licznik kręcony. W niemczech to nielegalne. Uważaj na motocykle przywożone z innych kraji i sprzedawanych w niemieckich komisach bo możesz się naciąć.

Za dobry okaz będziesz musiał zapłacić więcej niż w Polsce i z tym się licz jadąc tam.
U Niemca wiele nie utargujesz :/
 
 
BartekOpole 


Pomógł: 6 razy
Wiek: 46
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 829
Skąd: Opole
Wysłany: Nie Sty 27, 2013 22:56   

Tak jak pisze Christo kupując tam igłę musisz mieć relatywnie więcej kasy niż tu. Nie wiem czy już tym się parałeś ale jeśli nie to może być trudno. Najlepiej zlecić to komuś kto się tym zajmuje bo i on i ty poniesiecie mniejsze koszty: transport, kontakty, znajmomość tematu, sprzęt do transportu itp. Dużo można ryzykować jadąc kilkaset km. W jedną stronę w niepewną ofertę...tym bardziej ze mowa o kwotach znacznie mniejszych niz ceny podobne do salonowych modeli. Zresztą może warto się zastanowić nad motocyklem w stanie po drobnej wywrotce, ślizgu, ale z niewielkim przebiegiem i młodszym rocznikiem. W tej syt. Pozostała by tylko wymiana kilku elementów jednego z boków i moto masz jak z fabryki. Ja tak zrobilem ale mam zaufanego człowieka który pod zamówienie sprowadza motocykle. Różnice w cenach są kolosalne a po drobnej kosmetycznej naprawie motocykl wygląda doskonale (np. Nowe boczki, kalierowanie wymiana szyby, lusterek itp.)
_________________
jeszcze wcześniej MZ ETZ 150
wcześniej: Honda NT 650 V Deauville 2004r
później: Honda NT 700 V Deauville 2009r
teraz Triumph Tiger Explorer 1200
 
 
czupakabra 


Wiek: 53
Dołączył: 26 Sty 2013
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Sty 28, 2013 06:58   

Kupowałem przez kogoś i tym razem będzie tak samo. Z własnego doświadczenia wiem, że w chwili sprzedaży moto " igły ", pierwszy oglądający kupuje, nawet gdy jest brak negocjacji ceny. :) ( tak sprzedałem trampka)
Moje pytanie bardziej , tej kwestii dotyczy, jak najmniej stracić lub nic , w momencie sprzedaży :) gdyby Deauvillka mi nie przypadła do gustu. ;)
Mam nadzieję, że będzie inaczej, bo jednostkę napędową już znam i wiem czego się spodziewać :)
Najbardziej mnie zastanawia w modelu 650, brak wskaźnika temperatury i poziomu paliwa :(
Powiem szczerze, że oglądałem kilka sztuk innych moto w kraju, ale do stanu z opisu im wiele brakowało.
Deauvillka jest jedną z opcji, ale raczej decyzja już podjęta i ona jest pierwsza w kolejce ;)
 
 
Christo 
NT650V

Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 54
Skąd: Bergen/Gorlice
Wysłany: Pon Sty 28, 2013 08:34   

Brakiem wskaźnika paliwa się nie przejmuj. Tankujesz co 300km i nie będzie problemu. Ewentualnie zawsze pozostaje Ci rezerwa na której przejedziesz jeszcze 20km bez spinki.

Nie zastanawiałeś się za NT700? Za ok 15tys już można coś znaleźć, pytanie tylko w jakim stanie.

Apropo kupna w Polsce. Ja przepłaciłem ale wiem, że mam motoykl mechanicznie na "cacy".
Kupiłem za 6,5tys i kolejne 4tys wsadziłem w remont mechaniczny.

Zrobione zostało:
- hamulce przednie
wymiana tarcz (też używane ale w bdb stanie, na starych przy hamowaniu były drgania kierownicy)
klocków
płynu
przedniej pompy

- Zawieszenie
tylni amortyzator używany ale duuużo lepszy niż ten co był
wymiana płynu w przednim amortyzatorze + uszczelniacze

- Łożysko główki ramy
- Czyszczenie i synchronizacja gaźników
- Reguulacja zaworów
- Wymiana płynów
oleju
chłodniczego
oraz w wale kardana

- Nowa opona przednia
- Kilka zabiegów kosmetycznych
polerka
podmalowanie czarnych plastików na gmolach oraz klapek od schowków przy kierownicy bo pociekł płyn hamulcowy

- Możliwe że o czymś zapomniałem

Motocykl był ściagany z Anglii przez mojego kolegę. Był po delikatnym szlifie, ale to była raczej kwestia pospawania plastików. Rama prosta. 3 lata jeździł u 1 właściciela w Polsce od którego później odkupiłem motocykl.
Mechanik który mi robił remont powiedział i nawet pokazał, bo często siedziałem z nim w garażu jak robił mi motor, że większość części była orginalna. Możliwe, że nie były wymieniane od nowości. To dobrze i źle. Dobrze bo nie było dziwnych przeróbek i łatwiej było wymienić zużyte części, źle bo ktoś nie dbał o Deauvillkę. W Anglii musiał być garażowany bo nie było śladów rdzy, czy wżerów bardzo popularnych dla motocyli z tamtych rejonów.

Można powiedzieć że trochę przepłaciłem, ale juz tak nie mogłem się doczekać żeby mieć swój motocykl, że brałem pierwszy lepszy za jak najmniejszą kasę ze świadomością, że jak coś będzie do roboty to poprostu się to zrobi :)

Może warto zainteresować się troszkę starszym modelem np tym niżej?
Wie ktoś czyje to moto?
http://allegro.pl/honda-d...2980870643.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 8