Wysłany: Czw Gru 06, 2012 20:46 Honda NTV 650 RC 33 tłumik LASER -czy mam sie czego bać?
witam , mam strasznie porysowany oryginalny tłumik w mojej RC 33 z 96 roku. Zdobylem praktycznie jak nowy tłumik LASER dedykowany do tego modelu (poniekąd sciągniety z rozbitka z anglii) zamierzam go zamontować ale naczytałem sie na internecie roznych opinii na temat tłumików przelotowych ( bo ten chyba tak nalezy nazwać -mozna przez niego popatrzec na wylot) Czy ktos z was koledzy ma moze taki tlumik w swojej NTV - patrząc po ogloszeniach moto wiele z nich zwlaszcza sprowadoznych z Anglii ma te tlumiki -
czy przypadkiem nie rozreguluje zaworów etc ??? na forach piszą cos o wypalaniu gniazd zaworowych .Prosze o rozwianie wątpliwości.
pozdrawiam
Pomógł: 23 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Gru 2010 Posty: 1437 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Gru 06, 2012 21:25
Dawaj foty tego tłumika. Znam gościa, który chętnie zamieni się za ładny oryginał. Ja miałem w swojej Lasera i był bardzo fajny. Nie był głośny, ale brzmiał ciekawie. Na pewno trzeba wyregulować gaźniki pod nowy tłumik.
Pomógł: 3 razy Wiek: 33 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 195 Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pią Gru 07, 2012 14:10
na fotkach wygląda ekstra tylko kolektory do poprawki. Na pewno będzie fajnie grał No i oczywiście regulacja gaźnika by się przydała, bo może Ci marchewami strzelać
Kumpel w SV zmienił piec, ale zostawił tłumik. Miał przelotowy. Przy redukcjach strasznie pluł ogniem a hałasu robił przy tym tyle, że strach było zanim jechać.
Jeżeli kupiłeś ten tłumik ostatnio na allegro za 120 zł, to mnie podkupiłeś (wcześniej nie miał wystawionego tłumika tylko ntv na części i napisałem czy nie sprzeda samego), koleś miał wystawić aukcję dla mnie ale to chyba jakiś amator i wyszło jak wyszło
a prezentował się świetnie, zdjęcia poniżej
Dawaj foty tego tłumika. Znam gościa, który chętnie zamieni się za ładny oryginał. Ja miałem w swojej Lasera i był bardzo fajny. Nie był głośny, ale brzmiał ciekawie. Na pewno trzeba wyregulować gaźniki pod nowy tłumik.
z którego roku ten tłumik gdyz ja potrzebuje tzw. długi montowany chyba po 94 roku .
fotki są w linku od kolegi w dalszej częsci tematu.
pozdrawiam
Maciek
Pomógł: 10 razy Dołączył: 19 Maj 2012 Posty: 739 Skąd: Białystok
Wysłany: Wto Gru 11, 2012 18:57
Dokładnie- silniki są takie same przed i po lifcie, więc możesz założyć którykolwiek ori tłumik, kwestia gustu. Chociaż nie rozumiem po co szukasz oryginalnego skoro masz taki fajny akcesoryjny
_________________
GPZ500s '03 --> NTV650 Revere '89 --> na razie przerwa
Kwestia wyglądu to kwestia indywidualna, ale Killu zwrócił mi uwagę na pewną kwestię w przypadku tłumika akcesoryjnego.
Cytat:
Pamiętaj jednak, że w kwestiach estetyki i funkcjonalności nie będziesz miał "odbojnika" na stopkę centralną, bo nie ma żadnej puszki rozprężającej spaliny na której takowy odbojnik jest zamontowany... No i przez brak tegoż urządzenia (puszki rozprężeniowej) może być bardzo, bardzo głośno.
cytat z wiadomości od Killa (mam nadzieje że się nie obrazi ).
Pomógł: 23 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Gru 2010 Posty: 1437 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sro Gru 12, 2012 09:56
Ja nie miałem żadnych tego typu problemów ze stopką centralną. Maciek650, wysyłam Ci PW.
grzegrzol Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 396 Skąd: LONDON
Wysłany: Sro Gru 12, 2012 21:03
Miałem taki tłumik i dla mnie był trochę za cichy Nie pamiętam żebym miał jakiś problem ze stopką. Jego wada to pomimo że jest przelotowy to nie jest bardzo głośny i ciężko jest go wybebeszyć bo stalowa siatka w środku jest cholernie mocna a i dostęp tam nie zaciekawy bo tłumik jest nierozbieralny
Pomógł: 23 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Gru 2010 Posty: 1437 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Gru 13, 2012 11:11
Dla mnie było to zaletą, zwłaszcza jak pan policjant z suszarą zorientował się, że jadę w momencie, kiedy wyjeżdżając z tunelu miałem go za plecami, a było 100/50
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Pią Gru 14, 2012 08:15
panowie. jak w takim ukladzie radziliscie sobie z kwestia stopli bocznej? dyndala sobie swobodnie na luznych sprezynach, czy moze jest do tego jakis patent?
Pomógł: 23 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Gru 2010 Posty: 1437 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Gru 14, 2012 09:29
U mnie działało wszystko normalnie i nie zauważyłem żadnego związku stopki centralnej i bocznej z tłumikiem. Tyle, że ja kupiłem motocykl już tak wyposażony i nigdy się nad tym nie zastanawiałem
grzegrzol Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 396 Skąd: LONDON
Wysłany: Sob Gru 15, 2012 17:43
Nie ma stresu. Boczna stopka nie ma nic wspólnego z wydechem. Centralna chowa się ciut wyżej ale też ni ma problema. Zamienniki Motada też nie mają puchy rozprężeniowej.
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Nie Gru 16, 2012 12:30
Tfu, chodziło właśnie o centralną. Znaczy odpowiedź jest prosta. Brak "odbojnika" do stopki centralnej nie robi żadnej różnicy. Szczerze mówiąc, to sam trochę bał bym się, że gdzieś na wybojach sprężyny się odczepią i jakoś bym to zabezpieczył dla świętego spokoju... Albo wywalił centralkę w ogóle.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum