Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Poprzedni temat :: Następny temat
Podnoszenie motocykla i za wysokie obroty
Autor Wiadomość
maciekmateusz
[Usunięty]

Wysłany: Wto Maj 13, 2008 14:12   Podnoszenie motocykla i za wysokie obroty

Hej,

2 tematy w jednym żeby miejsce na forum oszczędzić :) :



1. Czy zauważyliście - tu do posiadaczy szyb turystycznych w Deauville - tych z dziurami lub bez - że motor po jej zamontowaniu jest jakby przy większych prędkościach lżejszy z przodu i ma ten przód mniej przewidywalny i mniej wyczuwalny ??? Ja mam takie wrażenie - odkąd mam szybę jeżdżę mniej pewnie - mam dzikie wrażenie że przód ledwo dotyka asfaltu i przy 120-130 podnosi mi koło do góry...



2. Motor mam odebrany po przeglądzie - powiedzieli mi że mi zrobili synchronizacje cylindrów... i mam mooocno poważne wrażenie że wzrosły mi obroty silnika. Teraz przy 120 mam ich nakręcone 5 tysi, kiedys miałem ich mniej przy tej prędkości...



Wy też macie takie zakresy obrotowe przy tej prędkości ???

Moto to Deauv



Dzięki za wypowiedzi
 
 
kermadec 
Premium User


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1757
Skąd: Betzdorf (DE)
Wysłany: Wto Maj 13, 2008 15:09   

A obroty jałowe jakie masz?



Ja w REVERE przy 5000obr/min mam 130km/h.
 
 
bolo28 


Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 41
Skąd: Zabrze
Wysłany: Wto Maj 13, 2008 15:34   

Może "ślizga Ci się sprzęgło" i stąd mniejsza prędkość przy tych samych obrotach.
 
 
maciekmateusz
[Usunięty]

Wysłany: Wto Maj 13, 2008 17:27   

na jałowym mam jakieś tysiąc z kawałkiem...



czy mi się ślizga sprzęgło ? czyli ?

koleś mi kiedyś mówił że przy granicznych wartościach obrotowych na każdym biegu po jego zapięciu coś tam właśnie takiego się dzieje i coś ględził o wymianie sprzęgła...
 
 
Marshall
[Usunięty]

Wysłany: Sro Maj 14, 2008 00:18   

Witam. Co do szyby... Kupiłem deauville z wysoką szybą z dziurami, tą akcesoryjną od Hondy. Może jest wygodna, bo muchy na kurtce nie lądują i w zimne dni jest lepiej ale według mnie szyba ta to pomyłka. Po pierwsze wygląda z nią motocykl jak milicyjna MZ, po drugie owiewka nieprzyjemnie wibruje i mogą nawet od tego plastiki popękać (mi zaczyna pękać obok mocowania górnej prawej śruby szyby oraz przy atrapie głośnika - czarne plastiki) po trzecie motocykl ma gorsze osiągi, gorszy Cx i jest bardzo czuły na wiatr od czoła, stąd właśnie wyższe obroty u Ciebie - silnik bardziej się męczy przez tą klapę od kibla nad lampą. Zamówiłem oryginalną standardową szybę. Jutro, pojutrze ma być. Na pewno będzie lepiej..... A co do ochrony przed wiatrem, to nie ma co przesadzać. Aż takich cudów ta turystyczna szyba nie robi.



P.S. Moja hondziunia jest w galerii. Jak ktoś reflektuje na oryginalną turystyczną szybę hondy to oddam za 150 zł.
 
 
vasiliy 
Premium User


Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 526
Skąd: Mielec
Wysłany: Sro Maj 14, 2008 10:18   

Hehehe, po takiej reklamie nie spodziewaj się tłumów :wink:



Moja Revere przy 100 km/h ma circe about 4100 obr./min

Na jałowym pyka sobie 1100 obr./min. V-max 180 ale może dało by rade minimalnie więcej (?).



Pozdrawiam
 
 
Cambell77
[Usunięty]

Wysłany: Sro Maj 14, 2008 10:41   

Nie wiem czy moje obroty są dobre bo, u mojej ntv są one w granicy 1500 obrotów. Jakie powinny być obroty na jałowym? Gdzieś wyczytałem że w granicach 1200-1300. To prawda.
 
 
maciekmateusz
[Usunięty]

Wysłany: Sro Maj 14, 2008 11:16   

Czyli z tą szybą jest tak jak myślałem

Ja mam w domu orginalna hondowską - niską i jest zdecydowana różnica w jeździe.

No cóż - pośmigam ten sezon i się zobaczy co dalej, dzięki
 
 
Marshall
[Usunięty]

Wysłany: Czw Maj 15, 2008 00:28   





Mimo wszystko jednak ktoś te szyby kupuje. Ceny około 550-570 zł w necie to norma. Ja swoja szybę demontuję i uczciwie przed ew. zakupem ostrzegam :wink: Nie spełnia ona moich oczekiwań ale są i tacy użytkownicy, którym się ona podoba. Moto wygląda z nią poważniej - taki mały pan european :D Jak za rok, dwa będę zmieniał deauville na większego turystę (ST1300) to dodatkowa szyba na motoallegro może być postrzegana jako atut, więc jej sprzedaż teraz nie stanowi priorytetu.



V bieg, 5000rpm, 120 km/h.
 
 
ab_gutek
[Usunięty]

Wysłany: Czw Maj 15, 2008 21:58   Re: Podnoszenie motocykla i za wysokie obroty



Musieliby Ci zmienić coś w skrzyni - IMO nie możliwe - chyba że sprzęgło Ci się ślizga, ale 5 krpm przy 120 - chyba norma , ja chyba mam tak u siebie w NTV.
 
 
Cambell77
[Usunięty]

Wysłany: Czw Maj 15, 2008 23:50   

Ja mam tak samo, 5 tyś a na prędkościomierzu 120, sprawdzałem dzisiaj z ciekawość.
 
 
maciekmateusz
[Usunięty]

Wysłany: Pią Maj 16, 2008 10:30   

no to wszystko dobrze :)

w sprzęgle mi nic nie zmieniali napewno wiem to :)



a to ślizgające sie sprzęgło - jak to zdiagnozować ?
 
 
zibi74
[Usunięty]

Wysłany: Pią Maj 16, 2008 15:37   

wrzuć 6 odpal zablokuj hamulcem tylnie kolo daj sporo gazu i puść sprzeglo, powinno szarpnac i zdechnąć, jesli tłoki bedą chodzić i stopniowo staną to sprzegło sie ślizga
 
 
Cambell77
[Usunięty]

Wysłany: Pią Maj 16, 2008 18:36   

Najprostsza metoda to wrzucić bieg i trzymać sprzęgło, jeśli motor się wyrywa, próbuje jechać to znaczy że się ślizga sprzęgło.
 
 
TOM67
[Usunięty]

Wysłany: Pią Maj 16, 2008 18:54   





tylne
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 8