Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
WFM , SHL i inne zabytki
Autor Wiadomość
RedGuy 


Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 335
Skąd: Kamieńsk
Wysłany: Sro Kwi 10, 2013 20:46   

SHL super moto, pięknie płynie po drodze łagodząc nasze wyboje. Jeśli chodzi o silnik to polecam z nudów samemu przy nim klapnąć i pogrzebać. Prosty jak budowa cepa, i jak się przyłożysz to odpłaci ci bezawaryjnością. Prosta zasada "JAK JEST ISKRA I BENZYNA CHODZIć MUSI CH_JA NIMA" Sam posiadam jeden i jak moją WFM-kę zaczyna łapać zadyszka to wymieniam na silniczek SHL bo w sezonie nie zawsze mam czas grzebać. Trochę większy gabarytowo od 125 ale da się upchać po drobnych modyfikacjach.
_________________
Jazda na motocyklu to najlepsza rzecz, jaką można robić w ubraniu
 
 
kermadec 
Premium User


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1757
Skąd: Betzdorf (DE)
Wysłany: Sro Kwi 10, 2013 21:05   

Ja tam na motocyklach jeżdżę. Od mechaniki są mechanicy ;) .
_________________
SHL M11 '65, zwłoki Osy i WSKi ;) .
 
 
cinek 
Premium User


Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 450
Skąd: Kotlin
Wysłany: Wto Kwi 16, 2013 12:54   

Ja mam Simsona S70 po generalnym remoncie. Jedną SHL M11 po dziadku jeżdżąca, praktycznie w pełni oryginalna, oczywiście zarejestrowana.
Mam tez drugą M11 w stanie agonalnym, którą mam zamiar doprowadzić do stanu idealnego.
Sąsiad ma pełno klamotów do polskich motocykli, więc jak coś piszcie co potrzeba, może się coś znajdzie ;)
_________________
Revere 91r.
 
 
Le-chu 
Premium User

Wiek: 41
Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 110
Skąd: Namysłów/Brzeg
Wysłany: Pią Kwi 19, 2013 13:45   

Ja mam wfm z 57 kompletną z powodzi w97r.o dziwo błoto dobrze ją zakonserwowało oprcz silnika bo był bez cylindra,czeka na remot
wsk 125 z 84r. wyremontowana(została instalacja)z paierami
2 komarki jeden taki powszechnie używany i drugi sztywniak doremontu
wsk 175 złom kompletny
motorynka bez kwitów
jakieś ramy od wsk 125
nie kompletna wfm
szukam shl M11 może być do remontu!!(dam za nia motorynke i nie kompletna wfmke albo wsk 125 do złożenia)
_________________
Panonia 250-59r.
Honda magna 750-96r.
Suzuki Sv 650-06r.
Honda Revere 650-88r.
 
 
Parabiker 
Premium User

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 688
Skąd: Raszyn
Wysłany: Pią Kwi 19, 2013 17:17   

No Le-chu troszke tego nazbierałeś. teraz przysiądź i doprowadź do świetności. Jak dołożymy do tego te sztuki z Twojego podpisu to przyznam, że gromadka będzie imponująca :)
_________________
NTV 650 '95, FJR 1300A '08, WFM M06 '64, SHL M11 '66.
 
 
kermadec 
Premium User


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1757
Skąd: Betzdorf (DE)
Wysłany: Pią Sie 23, 2013 17:32   

Dajcie ludzie namiary na DOBRE firmy zajmujące się renowacją starych motocykli. Nie chcę oddawać babci w niesprawdzone ręce a dupa mnie swędzi i muszę czymś jeździć :D .

Teoretycznie mógłbym SHL zabrać już teraz do siebie i ją w piwnicy rozkładać ale koszty piaskowania, lakierowania itp są w Niemczech chore :/.
Tym sposobem pozbędę się całej frajdy która tkwi w doprowadzaniu staruszków to stanu używalności.
_________________
SHL M11 '65, zwłoki Osy i WSKi ;) .
 
 
BartekOpole 


Pomógł: 6 razy
Wiek: 44
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 829
Skąd: Opole
Wysłany: Pią Sie 23, 2013 19:41   

Rozglądam się za motocyklem zabytkowym od jakiegoś czasu. Powoli przegryzam temat i we Wrocławiu jest pracownia w której działa Piotr Kawałek. Maszyny wyjeżdżające spod jego łapek naprawdę robią wrażenie. Tym bardziej że gość ma wiedzę bardzo szeroką no i ma środki. http://oldtimerbazar.pl/o-nas
Nie miałem co prawda sprzętu odrestaurowanego u niego, ale egzemplarze które robiła ta pracownia mówią same za siebie. No i mam blisko do niego:)
_________________
jeszcze wcześniej MZ ETZ 150
wcześniej: Honda NT 650 V Deauville 2004r
później: Honda NT 700 V Deauville 2009r
teraz Triumph Tiger Explorer 1200
 
 
kermadec 
Premium User


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1757
Skąd: Betzdorf (DE)
Wysłany: Pią Sie 23, 2013 20:10   

No w Szczecinie i okolicach speców brak :/.
Ja chyba póki co wyślę silnik do zrobienia. Kompletny remont, czyszczenie, polerowanie, regulacja. Tak by był gotowy do włożenia w ramę. A potem się zobaczy.
_________________
SHL M11 '65, zwłoki Osy i WSKi ;) .
 
 
krasus 

Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 286
Skąd: łdz
Wysłany: Sob Sie 24, 2013 11:53   

oczywiscie ze w Szczecinie jest ekipa.

http://www.oldtimergarage.szn.pl/

co teraz robia, nie wiem, ale siedzieli w boxerach
mieli zawsze spory wybor czesci, kupowalem od nich lakiery z BW etc,

namiary sa na stronie, zadzwon i bedziesz wiedziec czy sie podejmą i za ile.
 
 
kermadec 
Premium User


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1757
Skąd: Betzdorf (DE)
Wysłany: Sob Sie 24, 2013 18:59   

No to nie Szczecin tylko okolice ale dzięki za namiar. Chociaż podejrzewam, że siedzą w czterosuwach. Ale sprawdzić nie zaszkodzi :) .
_________________
SHL M11 '65, zwłoki Osy i WSKi ;) .
 
 
mczmok 
ETZ250&Deauville

Pomógł: 1 raz
Wiek: 53
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 169
Skąd: Radzionków
Wysłany: Wto Paź 08, 2013 10:39   

kermadec,
Robię remonty starych silników jakby co.
A tak dla przypomnienia na moim zabytku ETZ 250 jeżdżę od 1986 r....
Mój przebieg na nienormalny przekracza już ćwierć miliona km.
Obiechalem na niej w tym czasie min. Niemcy, Cechy, Słowację, Węgry, Rumunię, Ukrainę nie mówiąc o prawie całej Polsce.
Co do konstrukcji z lat 60- tych i później mam trochę doświadczenia, którym się podziele.

[ Dodano: Wto Paź 08, 2013 10:44 ]
Przepraszam za literowke i pomyłkę ale pisze z tel....
 
 
Parabiker 
Premium User

Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Paź 2010
Posty: 688
Skąd: Raszyn
Wysłany: Wto Paź 08, 2013 11:16   

mczmok, niewątpliwie Twoje doświadczenie jest dla nas cenne i z pewnością przynajmniej ja z niego niebawem skorzystam :) przy remoncie WFM.
_________________
NTV 650 '95, FJR 1300A '08, WFM M06 '64, SHL M11 '66.
 
 
kermadec 
Premium User


Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1757
Skąd: Betzdorf (DE)
Wysłany: Wto Paź 15, 2013 18:03   

Ooooo.... Dobrze wiedzieć :) . Dzięki mczmok za odzew!
_________________
SHL M11 '65, zwłoki Osy i WSKi ;) .
 
 
BartekOpole 


Pomógł: 6 razy
Wiek: 44
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 829
Skąd: Opole
Wysłany: Pon Paź 21, 2013 20:49   

Oglądałem ostatnio odcinek na Discovery Wheeler Dealers - Syrena
http://www.youtube.com/watch?v=GfI6DVINzLQ - może kogoś zainteresuje
_________________
jeszcze wcześniej MZ ETZ 150
wcześniej: Honda NT 650 V Deauville 2004r
później: Honda NT 700 V Deauville 2009r
teraz Triumph Tiger Explorer 1200
 
 
Waski 


Wiek: 35
Dołączył: 19 Wrz 2013
Posty: 252
Skąd: Wlkp/Dolnośląskie
Wysłany: Sro Paź 23, 2013 19:55   

A ja mam w garażu Honde CX500 C US z 79 roku, piękna maszyna i ta V'ka w poprzek deż się ładnie prezentuje. I tu uwaga dla tych co się boją rozbierać swoje motongi. Ja jestem Kucharzem i rozebrałem CX'a do gołego, zrobiłem kapitalke praktycznie, poskładałem (nic mi chyba nie zostało) i chula że aż miło. Ale niestety zmuszony jestem sie z nia rozstać bo na dwa motocykle to mnie za bardzo nie stać a jeden musiałby stać pod chmurką przez niemal cały rok a to boli :(
_________________
Nie ważny cel...pretekstem droga...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 11