Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Wto Lip 14, 2009 01:03
No to pod lupę idzie numer 4
Zdjęcie pierwsze... Widać Gmole niedawno pryskane... Pomimo tego, oraz małej rozdzielczości widać na nim ślad po glebie :/ Potwierdzenie można znaleźć w lewej klamce! Jest jakoś nienaturalnie odgięta... Dzięki gmolowi pewnie nic więcej się nie stało, ale zawsze to jest powód do zdarcia z ceny! Wydech oryginalny z 97... Osobiście od razu szukałbym krótkiego Oczywiście ze względów estetycznych! Tarcze klaksonów wydają się być pomalowane na czarny mat (w oryginale takich bajerów nie było)... Zegary także wyglądają bardzo świeżo! Podobnie jak zbiorniczek z płynem hamulcowym... Kierownica wydaje mi się jakaś inna... Może jest inaczej ustawiona... Tak, czy inaczej albo gościu sobie sprayem prysnął celem odświeżenia, albo to jakieś kombinacje... Po zdjęciach w tej rozdzielczości wnioskuję jedynie tyle... A 57 km, to koleś musiał sam sobie zrobić, to ten rocznik jet wykastrowany do 50!
Czas na numer 5.
Z jedynego zdjęcia niczego nie wnioskuję :/ No oprócz tego, że w 97 silników nie malowali na czarno! Przynajmniej żadnej NTV z 97 z czarnym silnikiem nie widziałem! Jeżeli będziesz obczajał, to patrz dokładnie za wyciekami oleju i wszelakim syfem!
Numer 6.
To może być nie zła mina! Już na pierwszy rzut oka widać, że od handlarza! Jak będziesz ją obczajał bądź baaardzo ostrożny! Nie patrząc już nawet na tekst, w którym nie ma niczego konkretnego widzimy kilka rzeczy, które mogą wskazywać na to, że motocykl jest "odpicowany" na sprzedaż. Krople wody na kostce i jeszcze mokre gumy - motocykl umyty do zdjęć jeszcze nawet nie wysechł... Z resztą mokry lepiej się świeci na zdjęciach... Nie wiem, czy w czarnych NTV felgi miały taki kolor! Rzecz oczywista... Wojnę nuklearną przeżyją jedynie 2 "rzeczy": szczury, oraz taśma izolacyjna! Ta druga znalazła zastosowanie przy tapicerce kanapy Kolektory po chamsku "wypolerowane" papierem ściernym - nie koniecznie wodnym... Tak to przynajmniej wygląda na zdjęciach... Na osłonie kolektorów nie widzę wgięcia, które powinno tam być! Tłumik ma srebrną końcówkę zamiast czarnej... Podnóżki chyba nie mają szpilek dystansowych, na prawej ladze z tyłu są chyba rysy.. W ogóle na zdjęciach ta naga wygląda jak wklejona, albo poprawiana jakimiś efektami komputerowymi... Tabliczka z numerem ramy wydaje się być całkiem srebrna... Moja w większości jest czarna. Jedynie pola na tekst ma srebrna... Ale muszę się jeszcze upewnić. Korek wlewu oleju jakiś dziwny... Może to termometr, a może jakiś dziki patent. Jakieś dziwne śruby wystają z ramy w miejscu, gdzie powinny być zaślepki. Chyba nieseryjne końcówki kierownicy. Wydają się być za długie. Nie mówię, że padlina, bo to pierdoły, ale uważaj!!!
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Wto Lip 14, 2009 18:02
W przypadku czerwonej NTV, czarny silnik, to duże słowo... Krótkie tłumiki ustąpiły miejsca długim chyba na przełomie '95 (poprawcie mnie, jeżeli kłamię).
Co do numeru 5;
Na innych zdjęciach silnik nie wydaje się być całkiem czarny... Lusterka są chyba oryginalne, a końcówki kierownicy z pewnością nie są! Na pokładzie masz do dyspozycji podgrzewane manetki Saito (podobno lepsze niż Oxfordy - kumpel posiada Saito i bardzo sobie chwali, ja mam oxfordy i po prostu nie działają ) Kierunki wyglądają na nie poprzecierane! Felgi mają śliczny kolor. Na oponie z przodu widać jeszcze włoski na bokach... Lagi są bardzo czyste, stopki wyglądają bardzo świeżo, tłumik wstępny także! Guma na podnóżkach wygląda dobrze, zegary także bardzo czyste! Obudowa chłodnicy nie jest popękana, ani pokrzywiona, końcówki kierownicy także! Kanapa wygląda świetnie! Ogólnie mówiąc bardzo niski przebieg z licznika w tym wypadku być może jest prawdziwy! Motocykl wygląda jednocześnie na zadbany i zaniedbany - pomimo zalegającej na nim tony kurzu prezentuje się naprawdę "czysto"!
Pomógł: 50 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 5241 Skąd: Opole
Wysłany: Sob Lip 25, 2009 02:27
Nie ma problemu Od tego jet forum, żeby sobie pomagać! Z resztą... Podjechaliście i nie mogliście się niczego doszukać, więc zbyt wiele nie pomogłem.
Pozdrawiam i wieeeelu bezawaryjnych kilometrów z niewysychającym zbiornikiem życzę!
Jeżeli mogę Cię o coś prosić, to zrób proszę jakiś raport spalania dopóki nie zwiększysz mocy. Chciałbym wiedzieć jak spalanie będzie u Ciebie wyglądało... Może za jakieś dwa sezony, kiedy koło NTV stanie inna maszyna też utnę jej moc!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum