Witam
Mam 19 lat ,motocyklami jeżdżę od 11 lat w tej chwili posiadam shadow 700C USA , jednak lubię jazdę turystyczną a mój motorek jest po prostu nie wygodny na dalekie podróże na forum jestem od dawna , wtedy jeszcze na 100% nie byłem pewien czy chcę NT ale dziś jestem , więc się przedstawiam , a na imię mam Łukasz i mieszkam w Warce i już niedługo zmieniam moja VT na NT i mam nadzieję że będziemy razem podróżować .
Pozdrawiam
Pomógł: 8 razy Wiek: 46 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 928 Skąd: Opole ZWM
Wysłany: Pon Kwi 18, 2011 21:32
Cześć powitać Okocim, pfu, znaczy się Warkę
Do zobaczenia na trasie.
PS. Wcześnie zacząłeś przygodę z motocyklami. Ja w wieku 8 lat byłem na etapie proszenia rodziców o motorynkę, bo z prawdziwego motocykla (czytaj WSK, SHL, CZ, Jawa, Junak) nogami do ziemi nie dosięgałem
a ja w wieku 8 lat odłożyłem od dziadków kaskę i kupiłem motorynkę z rozwalonym silnikiem , w garażu leżało z 8 silników po rozbieranych , więc tata(mechanik i motocyklista) złożył mi z tego wszystkiego jeden a dobry silnik dobry tzn. co tyg. trzeba było pchać ;p i tak zaczęła się przygoda i za koleją zmieniałem sprzęty za swoje pieniądze i tak zostało mi aż do dziś , a teraz na pewno mi nic nie kupią
Pomógł: 15 razy Wiek: 56 Dołączył: 23 Sie 2010 Posty: 1779 Skąd: Tarnów
Wysłany: Pon Kwi 18, 2011 22:03
Serdecznie witamy na forum.
Poza tym słowo "Warka" się dobrze kojarzy
_________________ Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
Witaj !!!
Ja pierwsze "kroki" stawiałem na takim małym Romeciku u dziadka na wsi. Miałem jakieś 12 lat.
Pamiętam, że jedna z moich pierwszych jazd zakończyła się w oborniku Aż go cholera teraz poczułem