Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 790 Skąd: Szczecin
Wysłany: Czw Maj 14, 2015 19:32
Ano wybrałem te, które sprawdziły mi się już na dwóch motkach: "miśki" Pilot Road 3. I wytrzymałe, i trzymające i bardzo pewne. Polecam.
W pierwszej maszynie (Deauville 650) zakupionej z jakimiś -chyba- pirelkami, po kilkuset niepewnych km zmieniłem na PR3. Zmiana odczuwalna, zmiana kolosalna.
_________________ Nie jedź szybciej niż twój Anioł Stróż potrafi latać...
Toma311, dzięki! Czytałem kiedyś, że PR2 są lepsze od PR3, że są wytrzymalsze, na dłużej wystarczą i właściwości jezdne mają te same. Miałeś PR2 może kiedyś i jesteś w stanie coś o tym powiedzieć?
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Mar 2011 Posty: 790 Skąd: Szczecin
Wysłany: Czw Maj 14, 2015 21:21
Kobrzaku, ile osobników tyleż opinii, a i tak trzeba jeszcze dla pewności dodać dwie
Ja wyczytałem onegdaj, że -cytuję z głowy, czyli z niczego- PR2 i PR3 wytrzymałością nie odbiegają, natomiast "trójka" lepiej odprowadza H2O (inny bieżnik). Skoro na suchym zachowują się tak samo/podobnie, żywoty podobne, to postawiłem na bezpieczeństwo wtedy, gdy mokro.
Ot i cała łamigłówka. A teraz nie kombinuję już, bo to rozwiązanie sprawdziło się przez ileś tam licznikowych tysiączków.
Nie namawiam, ale polecam.
_________________ Nie jedź szybciej niż twój Anioł Stróż potrafi latać...
Mój sąsiad pracuje w hurtowni opon, ceny ma rodem z allegro-przyzwoite. Ja w swojej nie zmieniałem gum, a jak coś potrzeba to pisz na PW/e-mail, to przejdę się przez ulicę i popytam co ma świeżego na stanie lub konkretny rozmiar, model, indeks prędkości itd.
_________________ Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem...
Przerwa w jeździe na moto to dobra sprawa, jest czas by zatęsknić... Oby nie za długo...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum