Forum Honda NTV Strona Główna Forum Honda NTV
Najlepsze forum o NTV / NT Deauville w Polsce

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Probelem z hamulcem przednim
Autor Wiadomość
GhoustDragon 


Pomógł: 42 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 823
Skąd: Zawiercie / SZA
Wysłany: Sro Mar 04, 2015 21:39   

robertnicki jesteś w stanie dolkuać się tym sprzętem do Zawiercia? Jak coś tel. poszedł PW
_________________
Na mechanice się nie znam, ale chociaż po doradzam.

Spawam plastiki.



Pokud jsem pomohl, stiskn?te tla?ítko ↑
 
 
robertnicki 


Wiek: 50
Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 15
Skąd: Opole/Dąbrowa
Wysłany: Sro Mar 04, 2015 22:02   

radzieckii napisał/a:
A ile płynu wlałeś? Za dużo też niedobrze, bo się robi ciśnienie.

Po zaciśnięciu hamulca jest tak, że jest 1 mm poniżej górnej krawędzi wizjerka.
_________________
Pozdrawiam.
 
 
radzieckii 
radzieckii


Pomógł: 23 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Gru 2010
Posty: 1437
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Mar 05, 2015 08:55   

Czyli poziom płynu jest ok. Skleroza nie boli. Znajomy miał podobny przypadek w Shadow 750 C. Nowa tarcza, reperaturka pompy i zacisku, stalowy oplot i dalej to samo. Okazało się, że zacisk był zwichrowany i dopiero jego wymiana pomogła.
 
 
Skorpionwr 

Pomógł: 7 razy
Wiek: 63
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1926
Skąd: Przasnysz
Wysłany: Czw Mar 05, 2015 10:42   

Do Andrzeja dzwoniłeś?
_________________
ST 1300 2011
ST 1300 2006
Devcia 2002
 
 
Scotty_ 
Nawijacz asfaltu


Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 04 Kwi 2012
Posty: 1201
Skąd: Lyski SRB
Wysłany: Czw Mar 05, 2015 15:56   

Chodzi mi po głowie jedna myśl, czy czasami mocowanie zacisku nie jest skrzywione. W moim samochodzie, o wypadkowej, a przynajmniej stłuczkowej przeszłości, mam lekko cofnięte mocowanie pompy wspomagania i szarpało mi pasek wielorowkowy, podłożyłem podkładkami o odpowiedniej grubości i teraz mogę zapomnieć o tej dolegliwości. Tylko nie wiem jak taką myśl przenieść na motocykl i jakby musiała wyglądać diagnoza na motocyklu.
_________________
"Dzieci należy trzymać z dala od Internetu. Od dzieci Internet głupieje..."

-Revelka
-Tenerówka
 
 
sgtcop13 
Premium User


Pomógł: 15 razy
Wiek: 55
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 1774
Skąd: Tarnów
Wysłany: Czw Mar 05, 2015 16:19   

Obstawiałbym na pieprznięty przewód, jak piszą chłopaki. A to dlatego, że miałem coś takiego w samochodzie. Przewód hamulcowy w środku gdzieś pęka i robi się coś jakby właśnie korek lub zastawka. Płyn nie może wrócić swobodnie do zbiorniczka i koło sobie dalej trochę hamuje. Tylko, że po dłuższym postoju ciśnienie powinno się wyrównać i koło już nie hamować :???:

Ale skoro już sprawdziłeś zacisk, to teraz przyszła kolej na przewód. Może któryś z blisko mieszkających chłopaków akurat wymienia płyny, to była by okazja do zrobienia chwilowego "machniom" przewodów i sprawdzenie, czy na innych przewodach jest OK.

życzę sukcesów
_________________
Oświadczam, że moje opinie są nieprzemyślane i subiektywne. Ponadto w każdej chwili mogę je diametralnie zmienić lub się ich wyprzeć.........
była NTV 650 "93, BMW F650 ST "99, Yamaha FZ6 "04, jest znów NTV 650 "93
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Czw Mar 05, 2015 16:35   

A jak dla mnie takie całe gdybanie jest już trochę bez sensu skoro sam autor nie wyraża największej ochoty zdiagnozowania problemu. Przeca to się da w godzinkę wynaleźć co go boli. Pompujemy i luzujemy na łączeniach i wiadomo kiedy tłoczki puszczą.
 
 
robertnicki 


Wiek: 50
Dołączył: 09 Lut 2014
Posty: 15
Skąd: Opole/Dąbrowa
Wysłany: Czw Mar 05, 2015 18:51   

tomeczek151 napisał/a:
A jak dla mnie takie całe gdybanie jest już trochę bez sensu skoro sam autor nie wyraża największej ochoty zdiagnozowania problemu. Przeca to się da w godzinkę wynaleźć co go boli. Pompujemy i luzujemy na łączeniach i wiadomo kiedy tłoczki puszczą.

Odpuściłem i dziś zawiozłem do GMK. Jutro podmienią chwilowo pompę, ale podejrzewają też skrzywienie zawieszenia. Doszli, że jak poluzują jarzma zacisków to koło się nie blokuje, tak więc albo krzywe lagi, albo krzywa oś, albo przetrącone zaciski albo za grube tarcze (5 mm). Albo zbieg tych wszystkich czynników. Czarno to niestety widzę. A autor próbował, ale miał przeca ograniczoną wiedzę i możliwości ;) .
_________________
Pozdrawiam.
 
 
tomeczek151 
Beemiarz


Pomógł: 15 razy
Wiek: 34
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 810
Skąd: opole
Wysłany: Czw Mar 05, 2015 21:01   

No i to też jest jakieś rozwiązanie. :) Ale trochę za szybko odpuściłeś bo się da diagnoze w godzinkę postawić, ale ważne żeby sprzęcior śmigał. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Możesz załączać pliki na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 13